כל סוגי הפוליש לרצפה

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

כל סוגי הפוליש

רצפה נקייה, מראה מבריק ואווירה מזמינה – אלו הן המטרות העיקריות שלנו כשאנחנו חושבים על ניקיון הבית. אין ספק, בית נקי הוא הרבה יותר נעים, והוא הופך את השהות בו לחוויה אחרת לחלוטין. למעשה, פוליש לרצפה הוא מהלך שיכול לשנות לחלוטין את מראה הבית, מבלי שהחלפנו ריצוף או השקענו ולו שקל אחד נוסף על שיפוץ הבית. השאלה העיקרית כעת היא איך עושים את זה נכון, ומה בעצם האפשרויות שעומדות לרשותכם?

 

מה זה בכלל פוליש?

באופן כללי, פוליש לרצפה הוא מהלך שמאפשר לנו לנקות את הרצפה באופן מקצועי ומדויק, ולהעניק לה מראה מבריק במיוחד. זהו הפתרון שבזכותו ניתן להעלים כתמים ושריטות, וגם להוסיף שכבת הגנה שתשמור על התוצאה לאורך זמן. אלא שבחירת פוליש לרצפה חייבת להתבצע בצורה נכונה, בעיקר משום שסוגי פוליש שונים מתאימים לסוגי ריצוף שונים, כך שמה שיתאים לגרניט ופורצלן לא יתאים בהכרח לשיש או לקרמיקה. ריצוף שונה מחייב שימוש בחומרים אחרים ואף בטכניקה ייחודית, כדי שניתן יהיה להגיע לתוצאה מושלמת.

 

פוליש וקס, קריסטל או אקרילי?

שלוש השיטות המרכזיות לביצוע פוליש לרצה הן פוליש וקס, פוליש קריסטל ופוליש אקרילי. כדי שתוכלו לבחור את השיטה המתאימה לצרכים שלכם מומלץ שתיעזרו בשירותיה של חברת פוליש מנוסה ומקצועית, עם ציוד מתקדם ושירות אישי ברמה הגבוהה ביותר, אבל כדאי שתכירו גם אתם את האפשרויות שלפניכם. האפשרות הראשונה והזולה מכולן היא פוליש וקס, שכוללת מריחת שכבת שעווה (וקס) על גבי הריצוף, מה שמעניק מראה חדש, נקי ומבריק יותר. המחיר הזול הוא בהחלט משמעותי, אבל לשיטה הזו יש גם חיסרון, והוא שתצטרכו לחזור על הפעולה שוב בתוך תקופה יחסית קצרה. פוליש קריסטל, שנחשב ליקר יותר, הוא פתרון טוב גם לבעיה הזו, והוא מתאים בעיקר לשימוש על מרצפות טרצו, בעוד פוליש אקרילי אידאלי למשרדים גדולים מאוד ולארגונים שבהם תנועה מאסיבית של לקוחות ועובדים.

 

למה כדאי להזמין חברת פוליש?

כאמור, סוגי הפוליש השונים מתאימים למצבים שונים וגם לאריחי ריצוף ספציפיים. הבחירה הנכונה תלויה, במידה רבה, באיכות השירות שתקבלו וברמת המקצועיות של חברת הפוליש שעמה תצאו לדרך. לכן מומלץ להתחיל בסקר שוק קצר, להכיר את האפשרויות הקיימות ולבחור רק חברת פוליש שיש לה ניסיון רב והמלצות. שוחחו עם נציגי החברה, בדקו את המקצועיות שלה ושימו לב לתהליך הצפוי לכם. כך תדעו שאתם מפקידים את מראה הבית שלכם בידיים הטובות ביותר, שהרי מגיע לפינה האינטימית שלכם רק את הטוב ביותר.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן