פוליש לרצפה סרטונים

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

פוליש לרצפה – רצפת אבן טבעית בגוון אדמדם/חמרה
קירצוף וניקוי רצפה חיצונית + מריחת סילר להדגשת גוון האבן והגנה מנזקים לטווח הארוך

פוליש קריסטלי ברצפת שיש
ליטוש שיש יסודי וביצוע פוליש קריסטלי ב-3 שכבות

פוליש לרצפה – רצפת שיש בעיצוב לוח שחמט
ליטוש שיש טבעי + ביצוע הברקה קריסטלית לקבלת מראה “רטוב”

פוליש למרצפות גלוסקא
קרצוף וניקוי רצפת גלוסקא מצוירת אותנטית + פוליש ווקס

שטיפת רצפות באופן קבוע אינה תחליף לביצוע פוליש יסודי פעם בכמה שנים, בטח אם מדובר ברצפת שיש. זה לא משנה אם נקנה את החומרים החזקים ביותר או נשפשף את הרצפה עוד ועוד, המראה עדיין יהיה ישן ומלוכלך. הסיבה לכך היא בד”כ שכבת שומן עקשנית שהצטברה בחלקן העליון של המרצפות. כמו כן, הרבה מרצפות ניזוקות עם הזמן ומקבלות שריטות שאין מה לעשות איתן. ביצוע פוליש לרצפה מבריק את הרצפה מן היסוד, מתקן סימני שריטות ובנוסף מספק שכבת הגנה חזקה לטווח הארוך.

מדובר בשיטת ניקוי והברקה ייחודית, המתבצעת ע”י מכונת פוליש וחומרים ייעודיים לכל סוג מרצפות. גם אם הרצפה שלכם אינה זקוקה לפוליש ווקס או פוליש קריסטל, תמיד שווה לנקות אותה באופן יסודי ע”י מכונת פוליש מקצועית, להסרת כל סוגי הלכלוכים וקבלת תוצאה נוצצת במיוחד.

מחירון ניקיון דירות – צפה עכשיו
מחירון פוליש לרצפה – לחץ לצפייה

צפו בעבודות שלנו

פוליש תפארת – מומחיות וניסיון בתחום הפוליש והניקיון

פוליש תפארת הינה חברת ניקיון ותיקה ומנוסה המספקת סל שלם של שירותי ניקיון במחירים הוגנים ומשתלמים. שירות ועבודה ללא פשרות, עם אחריות אמיתית. העובדים שלנו הוכשרו אחד אחד, ומתמחים בכל סוגי הניקיון, לרבות פוליש לרצפה, ליטוש שיש, ניקיון אחרי שיפוץ, ניקיון לפני מעבר דירה ועוד.

במידה ומזמינים שירות פוליש לרצפה, יש להתאים את סוג הפוליש לסוג הרצפה. נוכל לספק ייעוץ טלפוני חינם ע”ס תמונות שתשלחו אלינו במכשיר הנייד או שפשוט תזמינו אותנו לביקור קצר. אנו מספקים הצעות מחיר מהירות, שכוללות את כל העלויות בצורה מפורטת, ללא “הפתעות” בהמשך העבודה.

אלו הם סוגי הפוליש הנפוצים

  • פוליש ווקס – סוג פליש המספקת למרצפות שכבת מגן עדינה שקופה + ברק מיוחד למראה חדש. בשלב ראשון מנקים ומבריקים את הרצפות ובשלב השני מורחים ע”ג המרצפות חומר ווקס שעווה ייחודי, המבטיח מראה מבריק לאורך זמן.
  • פוליש קריסטל – בשלב הראשון מבריקים את המרצפות ע”י מכונת פוליש חדישה ובשלב שני מורחים פוליש קריסטלי המעניק למרצפות שכבת הגנה ייחודית. פוליש קריסטלי משמעו חימום חומר פולימרי ייעודי והחדרתו למרצפות במספר שלבים. פעולה זו מתבצעת ע”י מכונה ייעודי לפוליש קריסטלי. התוצאה הסופית מדהימה.
  • פוליש אקרילי – פוליש שהינו אידיאלי עבור רצפות בטון או PVC, כלומר בבתי עסק או מפעלים עם רצפה תעשייתית. במקרים אלו נדרש קירצוף עוצמתי של לכלוכים, ובשלב שני מריחת פוליש אקרילי.
  • פוליש סילר – ליטוש המרצפות באמצעות רשת יהלום מיוחדת והברקת הרצפה באמצעות חומר איטום. מטרתו של  סילר אטום הינה להגן על האבן ולמנוע ספיגתם של לכלוכים מסוגים שונים.

פוליש תפארת מתמחה בכל שירותי הניקיון לעסקים ולבתים פרטיים. החברה מעסיקה צוות עובדים מיומן ומקצועי המעניק לקהל לקוחותינו שירות אדיב ומקצועי מכל הלב. העבודה נעשית באחריות מלאה!

לחברתנו ניסיון ומוניטין רב שנים באספקת שירותי פוליש לרצפה כמו גם מתן פתרונות יצירתיים לכל משטח. פעמים רבות אנו נדרשים לספק פתרונות יצירתיים לבעיות שונות / שברים / החלפת אריחים. במידת הצורך נוכל לספק ייעוץ חינם לפני הזמנת העבודה.

צור קשר ממש עכשיו לקבלת הצעת מחיר נוחה לכל כיס, מבלי להתפשר לרגע על איכות העבודה. ברוב המקרים, לא תזהו את הרצפה אחרי שנסיים את העבודה!

 

מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום ולקבל הצעת מחיר מפתיעה עבור שירותי חברת פוליש איכותית!

חייגו עכשיו: 1-700-700-839

Call Now Button דילוג לתוכן