ניקיון דירה חדשה

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

  • עוברים לדירה חדשה?
  • דירה משופצת? דירה מקבלן?
  • מחפשים חברת ניקיון מומלצת?

פוליש תפארת הינה חברת ניקיון ותיקה המתמחה בשירות ניקיון דירה חדשה מקבלן. ניקיון חד פעמי יסודי ומקצועי עד להברקת הבית,  בסטנדטים הגבוהים ביותר ובמחירים אטרקטיביים. צוות מיומן יוכל לצחצח את הדירה ותוך 6-8 שעות תקבלו דירה מבריקה! 100% שביעות רצון!

מחירון ניקיון דירות – צפה עכשיו

ניקיון דירה חדשה מקבלן

יתרונות שירות ניקיון דירות חדשות

שירות, מקצועיות ושביעות רצון מלאה!

כשמחפשים חברת ניקיון מומלצת, האתגר הוא למצוא חברה אמינה ומקצועית שניתן לסמוך עליה בעיניים עצומות. חברה מקצועית תדע לספק ניקיון יסודי בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תוך שמירה אמיתית על הרכוש. חברת פוליש תפארת עושה שימוש בחומרי ניקוי יעודיים שמצד אחד מסירים כתמים עיקשים ומצד שני שומרים על הרצפות והרכוש. כמו כן, אנו עושים שימוש במיכשור חדיש המספק את התוצאה הטובה ביותר. גילי מנהל העבודה יגיע עד אליכם כדי לתאם ציפיות ולקבל דגשים מיוחדים לניקיון. שירות ניקיון דירה חדשה מקבלן הינו שירות מומלץ ומשתלם מאוד עבור הלקוח.

מדוע צריך לנקות דירה חדשה?

ניתן למנות מספר סיבות מדוע שירות ניקיון דירות חדשות הינו כה פופולרי. למעשה, שירות זה הפך לשירות “חובה” עבור כל מי שנכנס לדירה חדשה מקבלן. להלן הסיבות הבולטות:

  • ישנם קבלנים אשר מוסרים דירות מלוכלכות. ממש כך
  • גם אם הקבלן דואג לניקיון הדירה, הסטנדרטים שלנו הרבה יותר גבוהים
  • פעמים רבות מבוצעות בדירה התקנות נוספות המייצרות לכלוכים (מטבח, מקלחון, מזגנים, פרקטים וכו’)
  • סביבת הדירה החדשה מייצרת לכלוך רב. בטח אם נבנית שכונה חדשה בסמוך לדירה
  • הסרת כתמי צבע בצורה לא מקצועית תגרום לנזקים בלתי הפיכים למרצפות
  • למנקה “רגילה” אין מכונות להברקת הרצפות וגם אין מספיק כוח פיסי לפרק חלונות גדולים ולהרכיבם
  • לא מתפשרים על הניקיון שלנו והבריאות שלנו!

חשוב לציין – לכלוך הקשור לבנייה של דירה חדשה או של שיפוץ הינו לכלוך מהסוג ה”גרוע” ביותר. כלומר אבק דק שמגיע לכל מקום, ונכנס לכל המסילות. בנוסף לכך, האבק הינו מסוכן לבריאות. ביחס להוצאות הרבות של דירה חדשה, מדובר בהוצאה חד פעמית זניחה שמחזירה את עצמה בגדול. תוך 6-8 שעות מקבלים דירה חדשה ונוצצת שהינה ראויה למגורים. ניקיון דירות חדשות זו ההתמחות שלנו!

שירות ניקיון דירה חדשה

ניקיון דירה חדשה – במחיר אטרקטיבי ומשתלם

מחיר השירות חייב להיות תחרותי. ולא צריך לשלם הון כדי לקבל שירות ניקיון איכותי. יחד עם זאת, אין לבסס את הבחירה בחברת ניקיון רק על בסיס המחיר, שכן ישנן חברות המציעות מחירים נמוכים ומספקות שירות ניקיון דירה חדשה מקבלן באיכות ירודה (או שגובות תוספת למחיר בבית הלקוח). חברת פוליש תפארת הינה חברה ותיקה בעלת מוניטין בתחום, המקפידה על שביעות רצון מלאה ותמחור אטרקטיבי של כל עבודה.

אנו מקפידים על לוחות זמנים, זמני הגעה, מהירות עבודה, עבודה יסודית, תיאום ציפיות מקדים, שמירה על הרכוש, הצעות מחיר קשיחות והוגנות, פתרון במקום כל סוגי הבעיות, מתן שירותים משלימים ועוד.

נשמח לספק פרטים נוספים + הצעת מחיר מהירה בטלפון. תנו לנו להפתיע אתכם עם הצעה אטרקטיבית ומשתלמת עבור ניקיון דירה חדשה. באתר שלנו תוכלו לצפות באינספור המלצות של לקוחות מרוצים, כולל סרטונים אותנטיים של לקוחות שקיבלו שירות מעל למצופה. אצלנו הלקוח במקום הראשון וזה מתחיל כבר בשיחת הטלפון הראשונה. מצפים לכם!

שווה להכיר – שירות פוליש לרצפה

בנוסף לשירות ניקיון דירה חדשה מקבלן, חברת פוליש תפארת מתמחה גם בשירות פוליש לרצפה. לא כל רצפה צריכה את השירות הזה, אך הידע והניסיון שלנו מאפשרים לנו לשדרג את המראה והברק של כל סוגי הרצפות. במידה ויש לכם בדירה ריצוף שיש, נוכל להבריק את הרצפה בצורה מדהימה. באופן כללי, בכל דירה נוכל לקרצף את הרצפה באמצעות מכונה פוליש, וכך להבטיח ניקיון יסודי שמגיע לכל החריצים ולכל הפינות.

לקוחות ממליצים עלינו – צפה עכשיו

Call Now Button דילוג לתוכן