מחירון ניקיון דירות

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

> צריך חברת ניקיון?
> מחפש מחיר אטרקטיבי?
> מבלי להתפשר על איכות העבודה?

כיום כמעט כל מי שעובר לדירה שכורה או מקבל דירה חדשה מקבלן, מנצל את העובדה שהדירה ריקה מרהיטים ומזמין חברת ניקיון מקצועית לביצוע ניקיון יסודי. תוך שעות ספורות תוכל לקבל דירה חדשה ונוצצת. הניקיון כולל את כל הבית, הכל כולל הכל, והעלות הינה משתלמת ביותר. מקבלים בית מבריק!

שים לב, לאור העובדה שמדובר בתחום שאינו מוסדר, פועלות בשוק גם חברות ניקיון בלתי מקצועיות. התוצאה היא ניקיון ברמה נמוכה יותר, נזקים מיותרים ואף בזבוז זמן מיותר. חברת פוליש תפארת הינה חברה ותיקה ואמינה עם קהל לקוחות נאמן לאורך השנים. אנו מגיעים עם צוות עובדים מיומן המותאם לגודל הדירה ע”מ לספק את התוצאה הטובה ביותר, במהירות האפשרית.

כמה עולה חברת ניקיון? בדף זה הכנו עבורכם מחירון ניקיון דירות מפורט.

ניקיון לאחר שיפוץ – דגשים חשובים
מחירון פוליש לרצפה – מחירים ומבצעים

מחירון ניקיון דירות

למה לבחור בנו?

✓ מקבלים רצפה מבריקה. בית נוצץ!
✓ קרצוף הרצפות ע”י מכונת פוליש
✓ צוות עובדים ותיק ומיומן עם שנים של ניסיון
✓ שימוש בחומרי ניקיון באיכות הגבוהה ביותר
✓ ללא נזקים מיותרים, עם אחריות לעבודה
✓ מחירים אטרקטיביים ומבצעים
✓ עבודה מהירה עם צוות פועלים מיומן
✓ שירות לקוחות אדיב במיוחד
✓ זמינים עבורך 24/7
✓ ייעוץ ראשוני חינם ללא עלות וללא התחייבות

מחירון ניקיון דירות

✓ ניקיון מקצועי דירת חדר ריקה: 400-700 ₪
✓ ניקיון מקצועי דירת חדר כולל פוליש: 500-1,100 ₪
✓ ניקיון לאחר שיפוץ דירת חדר: 400-900 ₪
✓ ניקיון דירת חדר מרוהטת בלי פוליש: 400-900 ₪
✓ ניקיון תריסים + חלונות בדירת חדר: 100-500 ₪
✓ ניקיון מקצועי דירת 2 חדרים: 500-1,200 ₪
✓ ניקיון מקצועי + פוליש דירת 2 חדרים: 700-1,350 ₪
✓ תריסים וחלונות עבור דירת 2 חדרים: 200-600 ₪
✓ ניקיון מקצועי דירת 3 חדרים: 900-1,500 ₪
✓ ניקיון דירת 3 חדרים + פוליש: 1,300-1,900 ₪
✓ ניקיון מקצועי דירת 4 חדרים ריקה: 1,100-1,800 ₪
✓ ניקיון דירת 4 חדרים מרוהטת: 1,200-2,000 ₪
✓ ניקוי תריסים וחלונות בדירת 4 חדרים: 500-1,100 ₪

*צריך פוליש? צפה במחירון פוליש לרצפה

גורמים המשפיעים על המחיר הסופי:

דירה או בית פרטי – ברוב המקרים, ניקיון דירות הינו זול יותר מאשר ניקיון בתים פרטיים. הדבר נובע מגודלים של בתים פרטיים, ריבוי המפלסים ותוספות נפוצות כמו חצר, גינה, שביל גישה, ריצוף שיש וכו’. כמו כן, החדרים בבתים פרטיים גדולים בד”כ.

כמות חדרים – הצעת מחיר ראשונית ניתנת בד”כ ע”ב כמות החדרים בדירה. יחד עם זאת, לקבלת ההצעה המדויקת ביותר, יש לחשב בד”כ את המטראז’ הכולל של הבית, שכן כך יודעים בדיוק כמה ניקיון נדרש.

דירה מרוהטת או ריקה – הרבה יותר קל לנקות דירה ריקה מאשר דירה מרוהטת. בדירה ריקה העבודה הרבה יותר מהירה ואף ישנה גישה נוחה לכל המקומות המלוכלכים. על כן נצלו את העובדה שהדירה ריקה לפני מעבר, והזמינו חברת ניקיון מקצועית שתבריק את הבית.

סוג הניקיון – חברת ניקיון שונות מספקות שירותי ניקיון באיכות שונה. מעבר לאיכות הניקיון עצמה, ישנן חברות שלא מנקות את כל הבית אלא רק חלקים ספציפיים שלו. יש לוודא זאת מראש בהצעת המחיר. מה כוללת ההצעה? שהכל יהיה רשום.

תוספת פוליש לרצפה – לא בכל דירה נדרש השירות של פוליש לרצפה. יחד עם זאת, אם המרצפות מתאימות, שווה מאד להזמין שירות זה כשירות משלים לשירות של ניקיון דירה סטנדרטי. השירות כרוך בתוספת תשלום צנועה יחסית.

המיקום בארץ – חברת פוליש תפארת מספקת שירותי ניקיון בכל איזור המרכז. במקרים ספציפיים נוכל להגיע גם לדרום וגם לצפון הרחוק. במקרים אלו, המחיר עשוי לטפס מעט, בשל עלויות של זמן ודלק.

שווה צפייה – קרצוף רצפה ע”י מכונת פוליש

פוליש לרצפה סרטונים

רגע לפני שתזמין חברת ניקיון – כדאי לבדוק

✓ ידע וניסיון – ודא כי אתה מזמין חברת ניקיון ותיקה ומיומנת, עם ידע וניסיון בתחום הניקיון, לרבות פוליש לרצפה. ישנן חברות ניקיון רבות הפועלות בענף ללא כל התמחות בתחום הניקיון והפוליש, והלקוחות משלמים את המחיר.

✓ צוות מיומן – חברת ניקיון רצינת, מפעילה לפחות 2-3 צוות מיומנים עם שנים של ניסיון בתחום, וזאת ע”מ לספק מענה מקצועי לכל קריאה. רק צוות מיומן ידע להסיר את כל סוגי הלכלוכים במיומנות וללא נזקים מיותרים.

✓ ציוד חדיש ומקצועי – מיכשור חדש מסייע להסיר לכלוכים קשים במינימום מאמץ ובמינימום נזקים. חברת פוליש תפארת עושה שימוש בטכנולוגיה החדשה ביותר בתחום, לרבות מכונות פוליש חדשות.

✓ חומרים איכותיים – בשונה מעוזרת בית “רגילה”, חברת ניקיון חייבת להגיע אליך עם מיטב חומרי הניקיון. רק חומר איכותי יספק את התוצאה הנוצצת והמושלמת. בסיום העבודה המרצפות צריכות להיות מבריקות וזוהרות!

✓ המלצות וידאו ומוניטין – לחברות ניקיון מומלצות ישנו מוניטין רב שנים ומאות לקוחות קבועים, שמזמינים ניקיון לפני הפסח ולפני כל מעבר דירה. לקוחות אלו ישמחו להמליץ לכם טלפונית ואף תוכלו לצפות באתר במגוון המלצות וידאו של לקוחות מרוצים.

✓ שירות לקוחות אדיב – שירות הלקוחות של חברת ניקיון מומלצת חייב להיות מעל לממוצע. השירות מתחיל בשיחת ההיכרות הראשונית ומסתיים אך ורק לאחר שביעות רצון מלאה של הלקוח מהעבודה. בכדי להשיג זאת, יש לתאם ציפיות בצורה שקופה, לקבל דגשים מבעל הנכס ולבצע את העבודה מכל הלב.

✓ מחירים אטרקטיביים ומבצעים – אנו עושים מאמץ לספק את השירות הטוב ביותר, במחיר סופר אטרקטיבי. כמו כן, אנו מעניקים ללקוחותינו אחריות על העבודה. יחד עם זאת, אין להתפתות להצעות מחיר נמוכות מדי. חברות זולות מדי עשויות להקפיץ את המחיר כשיגיעו לדירה או גרוע מכך – בסיום העבודה. אצלנו המחיר כולל מראש הכל כולל הכל.

 

כמה עולה חברת ניקיון

מה כולל ניקיון דירות סטנדרטי?

שירות ניקיון דירות (דירה יד שניה או חדשה) תכלול בד”כ פוליש לרצפה או קרצוף רגיל ע”י מכונת פוליש, ניקיון יסודי של פאנלים, משקופים, ארונות מטבח, משטחים, כיורים, ברזים, שירותים, מקלחות, אמבטיות, תריסים, מרפסות, ויטרינות, דלתות, מסילות ועוד. תוך 6-8 שעות מקבלים דירה חדשה ונוצצת, כולל קרצוף יסודי של כל המשטחים. טרם תחילת העבודה נקפיד לעבור עם בעל הדירה בכל הבית ע”מ לקבל ממנו דגשים מיוחדים שחשובים לו.

איך תוכל להיזהר מנוכלים?

✓ כדאי תמיד לקבל המלצות מחברים שהיו מרוצים
✓ אין להסתפק בהצעת מחיר טלפונית
✓ התעקש על הצעת מחיר בכתב, כולל פירוט הסעיפים הכלולים בעבודה
✓ אל תשדר לחץ (חייב ניקיון עד מחר). במידה וידע שאתה עובר דירה מחר, המחיר יעלה בהתאם
✓ שירות פוליש לרצפה לא מתאים לכל סוגי הרצפות, בייחוד לא לקרמיקה
✓ באופן כללי אל תתפתה להצעות מחיר זולות מדי, כי תקבל הפתעות בהמשך העבודה

גלריית תמונות פוליש – לפני ואחרי
המלצות וידאו של לקוחות מרוצים – שווה צפייה

צור קשר עוד היום עם נציגי פוליש תפארת, בכדי שתוכל להתרשם ממבחר השירותים המוצעים על ידנו, כמו גם מאיכות צוות העובדים המיומן. קבל הצעת מחיר הוגנת ומפתיעה שאיננה באה על חשבון האיכות והמקצועיות שלנו.

1-700-700-839

Call Now Button דילוג לתוכן