פוליש לבית פרטי

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

פוליש לרצפה בהרצליה

מתגוררים בבית פרטי? הנכם ודאי יודעים כי הרצפה שלכם חשופה להרבה יותר לכלוך. האזורים הפתוחים בבית, והיציאה למפלס הקרקע מכניסים פנימה מדי יום כמות גדולה של לכלוך, אבק ופסולת, אשר מצטברים עם הזמן לכדי שכבת לכלוך שומנית אותה קשה עד בלתי אפשרי להסיר באמצעים ביתיים. הדרך הטובה והקלה ביותר לטפל בלכלוך הוא על ידי ביצוע של פוליש מקצועי בסיומו תזכו לרצפה במראה חדש ונקי.

מחזירים לרצפה את הברק!

עובדה ידועה היא כי בתים פרטיים דורשים טיפול צמוד ורמת תחזוקה גבוהה יותר מאשר דירות בבנייני מגורים. בשונה מדירה או משרד הממוקמים בבניין, בית פרטי חשוף יותר בפני לכלוך אשר מגיע מבחוץ, היות והוא ממוקם במפלס הקרקע ובנוי כך שהוא כולל אזורים פתוחים, כמו יציאה לחצר הבית. פגעי מזג האוויר: גשם ועלים, חלקיקי אבק ולכלוך הנישא ברוח – כל אלה נכנסים פנימה בקלות דרך פתחי הבית ובמשך הזמן פוגעים באופן ישיר במראה הרצפה שלכם ובעמידותה. סימני שחיקה מתחילים להתגלות, הברק שאפיין את הרצפה נעלם מזמן וכך גם החיוניות והיופי. כפועל יוצא, רמת התחזוקה השוטפת שנדרשת מכם בכדי לשמור על הרצפה נקיה ומצוחצחת, עולה באופן משמעותי. במקרים בהם הרצפה נראית מלוכלכת ובלויה גם לאחר שהשתמשתם בכל חומרי הניקיון, הפתרון המהיר והיעיל ביותר הוא שירות פוליש לרצפה אשר יבריק את הרצפה וישיב לה את הניצוץ שאבד.

מתי יש צורך בפוליש לבית פרטי?

בין אם אתם מתגוררים בבית פרטי ישן או חדש, ניקוי יסודי של הרצפה בבית באמצעות פוליש הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם. פוליש מקצועי יאפשר לכם לחדש את מראה הרצפהבבית בעזרת ליטוש עדין שמטרתו להסיר את כל הלכלוך והכתמים שנוצרו על גבי האריחים, עד שלא תאמינו שמדובר באותה רצפה.כך זה עובד:בשלב הראשון עוברת הרצפה תהליך ניקוי עמוק באמצעות מכונה מיוחדת, תוך שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים. מכונת הפוליש מקרצפת את האריחים ואת הפוגות באופן יסודי עד לסילוק מוחלט של כל הלכלוך שהצטבר עליהם. בשלב הבא מקבלת הרצפה שכבה נוספת שמטרתה להגן ולשמור על האריחים, להקנות להם חוזק ועמידות לאורך זמן. התהליך מתאים למגוון רחב של רצפות החל מקרמיקה, שיש, אבן, טרצו ועד בטון וPVC.

פוליש לרצפה – רק בפוליש תפארת

אם אתם מתגוררים בבית פרטי וזקוקים לניקוי יסודי של הרצפה שלכם, זה הזמן להתקדם לפוליש מקצועי מהטובים ביותר. פוליש תפארת הינה חברת ניקיון מקצועית מובילה בישראל, המספקת שירות בכל חלקי הארץ. החברה נוסדה בשנת 1991 וכבר מיומה הראשון חרטה על דגלה את ערכי השירות, איכות בלתי מתפשרת ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, בדגש על פוליש לרצפה. מאז ועד היום צברנו מוניטין עשיר ואלפי לקוחות מרוצים מהמגזר הפרטי והעסקי כאחד, אשר בוחרים בנו פעם אחר פעם לביצוע עבודות ניקיון שונות.

חברת פוליש תפארת מבצעת את כל סוגי הפוליש: פוליש אקרילי, פוליש קריסטל, פוליש ווקס ופוליש סילר, תוך התאמה מדויקת של סוג העבודה לרצפה, לסוג המבנה ובהתאם לצרכיכם. פוליש לרצפה מבוצע על ידי צוות מקצועי מיומן בעל ניסיון רב, אשר מבצע כל עבודה תוך שימוש במכשור מכני מתקדם המבטיח יעילות גבוהה ועבודה איכותית, בזמן קצר יותר. בסיום העבודה נשמח להדריך אתכם באופן הטיפול הנכון אשר יסייע לכם לשמור על תוצאות הפוליש לאורך זמן, לרבות חומרי ניקוי מומלצים, כך שאתם יכולים ליהנות מראש שקט ללא דאגות.צרו עמנו קשר עוד היום ותוכלו ליהנות מרצפה מצוחצחת בקלות ובמחיר הוגן.

כמה עולה פוליש לרצפה? צפה מחירון

מאמר קודם
Call Now Button דילוג לתוכן