מתי יש לבצע פוליש לרצפה?

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

חברת ניקיון בהרצליה

פוליש לרצפה מאפשר לנקות באופן יסודי לכלוך קשה שהצטבר על המרצפות ואותו קשה להסיר באופן עצמאי. ניקוי הרצפה נעשה באמצעים מכניים המקרצפים את האזור וכך מאפשרים לטפל גם בכתמים העקשניים ביותר, עד לניקוי מוחלט. מלבד ניקיון יסודי מספק הפוליש גם שכבת הגנה שמטרתה לשמור על האריחים לאורך זמן. אז מתי כדאי לבצע פוליש לרצפה ומהן האפשרויות העומדות בפניכם? כל התשובות כאן

מרצפות יפות = בית יפה

אם יש אלמנט אחד בכל מבנה שפגעי הזמן ניכרים עליו במיוחד, זו הרצפה. המרצפות סובלות מבלאי ושחיקה גבוהה בעקבות שימוש תדיר ותנועה מתמדת. כל אלה גורמים להיווצרות של שריטות, כתמים קשים ולכלוך. למצב המרצפות יש השפעה גדולה על מראה הבית ואם הן בלויות ומוכתמות – כך נראה כל האזור.

אז מתי צריך פוליש לרצפה?

עם הזמן מצטברת על השכבה העליונה של הרצפה והפוגות שכבת לכלוך משמעותית. כאשר חלק מהלכלוך מוצא את דרכו גם אל פנים האריח, הוא מחליש אותו ופוגע בעמידותו. מלבד מפגע אסתטי, אשר פוגע במראה הכללי של הבית או העסק, מדובר במפגע תברואתי היות והלכלוך שהצטבר על גבי הרצפה מוביל במשך הזמן להיווצרות של אבק וחיידקים. שירות פוליש לרצפה מאפשר לחדש באופן הטוב ביותר מרצפות ישנות ולהחזיר להן את הברק והחיוניות שהייתה להן בעבר.

פוליש לרצפה – הדרך הקלה לחידוש המרצפות

הרצפה איבדה את הניצוץ? זה הזמן להחזיר אותו בקלות! רגע לפני שאתם נוקטים בפעולות שיגזלו מכם זמן יקר ומשאבים, מומלץ לשקול ביצוע של פוליש לרצפה, אשר נחשב לזול ונוח באופן משמעותי מכל פעולה אחרת. פוליש לרצפה הוא תהליך במהלכו המרצפות עוברות קרצוף וניקוי יסודי באמצעות מכונת פוליש העושה שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים. שלב זה מאפשר להסיר את שכבת הלכלוך שהצטברה על גבי האריחים במשך הזמן ובמקביל לנקות את אזורי הפוגות. קיימים מספר סוגי פוליש המתאימים לסוגי מרצפות שונים – אבן, שיש, טרצו, בטון, קרמיקה, PVC ועוד.

כל סוג רצפה דורש טיפול והתערבות אחרת. חברת הניקיון בה תבחרו תוכל להתאים עבורכם את סוג הטיפול המתאים בדיוק לסוג הרצפה ולאופי המבנה, מתוך סוגי הפוליש הנפוצים: פוליש ווקס, פוליש קריסטל, פוליש סילר ופוליש אקרילי. פוליש לרצפה מתאים למגוון מטרות ולכל סוג מבנה – משימוש ביתי ועד שימוש ציבורי לבתי עסק ומבני תעשייה. מדובר ללא ספק בדרך הקלה, הנוחה והזולה ביותר לקבל מרצפות במראה חדש מבלי להחליף את הריצוף או לחפות את האזור מחדש.

פוליש לכל סוג ריצוף ולכל מטרה

אם הרצפה שלכם ראתה ימים טובים יותר, אם אתם מעוניינים להחזיר למרצפות את הברק והיופי, צרו עמנו קשר היום ונשמח לעמוד לשירותכם! תפארת פוליש הינה חברה בעלת ניסיון עשיר ומוניטין של 30 שנים בתחום הפוליש המקצועי. במהלך שנות פעילותנו הרבות סיפקנו שירות אדיב ומקצועי לאלפי לקוחות פרטיים, בתי עסק ומבנים ציבוריים בישראל. הצוות המנוסה שלנו מורכב מאנשי מקצוע מיומנים בעלי ניסיון וידע רב אשר מתמחים בביצוע פוליש לכל סוג רצפה.

אנו יודעים שהזמן שלכם יקר ולכן חשוב לנו לעשות הכל בכדי לספק לכם את הטיפול המקצועי והיעיל ביותר, בזמן הקצר ביותר ובתמחור הוגן. לשם כך אנו מקפידים לעשות שימוש במכשור מכני המתקדם ביותר לצד החומרים האיכותיים ביותר. אם רצפת הבית או העסק זקוקה לחידוש ולטיפול מקצועי, אתם מוזמנים להתקדם למומחים וליהנות ממראה חדש ומבריק בקלות ובמהירות. צרו קשר עכשיו ונחזור אליכם עם הצעת מחיר וייעוץ ראשוני ללא התחייבות מצידכם.

כמה עולה פוליש לרצפה? מחירון פוליש

 

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן