פוליש לרצפת שיש

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

פוליש לרצפה ברמת גן

השקעתם בריצוף שיש יוקרתי, אך הוא איבד את החן והחיוניות שהיו לו בעבר? הרצפה נראית מלוכלכת וישנה? לכלוך הצטבר בין הפוגות? עבור כל אלה יש פתרון מהיר ויעיל במיוחד – פוליש לרצפת שיש. מדובר בפעולה מהירה ויעילה המשיבה לרצפת השיש את הברק והיופי הטבעיים שלה, ממש כאילו מדובר ברצפה חדשה.

מגוון סוגי פוליש לרצפה

כאשר מדובר בפוליש עבור מרצפות שיש בבית או בבית עסק, תוכלו לבחור את סוג הפוליש הרצוי מתוך שלושה סוגי טיפול מובילים:

פוליש קריסטל – תהליך ניקוי והברקה מקצועי של המרצפות על ידי מכונת פוליש. בשלב הראשון מתבצע ניקוי עמוק של הרצפה עד להסרה מוחלטת של שכבת הלכלוך אשר הצטברה מעל האריחים. בשלב הבא מתבצעת הברקה קריסטלית אשר מספקת לרצפה שכבות הגנה עליונות שמטרתן לשמור על מראה חיוני לאורך זמן. ליטוש שיש מתבצע על ידי החדרה של חומר פולימרי ייחודי אשר עבר תהליך של חימום. החומר מוחדר אל תוך שכבות השיש על ידי מכשור מתקדם, שמטרתו להשיב לאריחים את הברק הטבעי שלהם, לצד שמירה על חוזק ועמידות בפני שריטות.

פוליש ווקס – תהליך הכולל ניקוי יסודי של רצפת השיש עד להסרה מלאה של הלכלוך שהצטבר על האריחים ובין הפוגות, תוך שימוש בווקס מקצועי התורם למראה מבריק. בסיומו מקבלת רצפת השיש שכבת מגן שקופה, המספקת מראה עדין ומלא ברק.

פוליש סילר – תהליך מקצועי הכולל ליטוש של רצפת השיש. התהליך מתבצע באמצעים מכניים הכוללים שימוש ברשת יהלום והברקה של המרצפות על ידי סילר ייעודי המספקת שכבת הגנה ומונע הצטברות עתידית של לכלוך על שכבת השיש העליונה וכן ספיגתו בתוך האבן.

כמה עולה פוליש לרצפת שיש?

המחיר עבור פוליש לרצפת שיש נקבע לפי מ”ר ולפי סוג הפוליש בו תבחרו. ישנם פרמטרים נוספים שנלקחים בחשבון בעת תמחור עבודה של ליטוש שיש, כולל מצב הרצפה ורמת השחיקה שלה.

המחיר הממוצע לפוליש ווקס לרצפה נע בין 7-12 ש”ח למ”ר, כל זה במידה והרצפה לא שחוקה מדי. במקרים כאלו יש צורך בליטוש מקדים של המרצפות אשר יאפשר להחדיר טוב יותר את חומר הניקוי לתוך המרצפות כך שיתקבלו תוצאות טובות יותר. עלות ליטוש שיש נעה בין 25-35 ש”ח למ”ר. המחיר הממוצע לפוליש קריסטל נע בין 14-9 ש”ח למ’’ר. המחיר הממוצע לפוליש ווקס נע בין 7-10 ש”ח למ’’ר והמחיר הממוצע לפוליש אקרילי נע בין 7-12 ₪ למ”ר. עלות ממוצעת של פוליש לרצפה בתוספת מריחה של סילר המספק שכבת איטום עליונה, נעה בין בין 10-15 ש”ח למ”ר.

פוליש לרצפת שיש – רק בפוליש תפארת

חולמים על רצפת שיש במראה בוהק ויוקרתי? התקדמו לטובים ביותר! אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר הוגנת ואטרקטיבית. חברת פוליש תפארת הינה בעלת מוניטין עשיר ואלפי לקוחות מרוצים מהשוק הציבורי והפרטי. החברה מתמחה בביצוע פוליש, ליטוש וניקיון למרצפות. צוות העובדים שלנו בעל ניסיון רב ומומחיות בתחום הטיפול והתחזוקה במרצפות, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר לרצפה שלכם.

חברת פוליש המתמחה בשירותי פוליש לרבות פוליש קריסטל, פוליש אקרילי, פוליש וקס ופוליש סילר. נשמח להתאים עבורכם את סוג הטיפול הנכון ביותר לרצפת השיש שלכם. לצד ייעוץ מקצועי שידריך אתכם להמשך, לרבות חומרי ניקיון מומלצים שישמרו על רצפת השיש שלכם ויספקו לה הגנה מקסימלית. צרו עמנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר הוגנת ונוחה, אשר תאפשר לכם לשדרג את מראה הבית או העסק בקלות ובמהירות.

מחירון פוליש לרצפה – צפה עכשיו

 

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן