פוליש לרצפת טרצו

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

פוליש לרצפת טרצו

יש לכם רצפת טרצו? הרווחתם! אריחי הטרצו חזרו לאופנה בשנים האחרונות והם מבוקשים למדי. כך שבמקום להחליף ריצוף אתם יכולים רק לטפל בו כך שייראה חדש. פוליש מקצועי לרצפת טרצו ישיב למרצפות שלכם את הברק והמראה המרשים שהיה להן בעבר, יסיר שכבות לכלוך ויספק שכבת הגנה שתשמור עליהן לאורך שנים קדימה.

אחרי שנים רבות בהן נחשבו רצפות הטרצו לפחות פופולאריות, הן חוזרות לקדמת הבמה ונחשבות לטרנד מוביל ומבוקש במיוחד. אדריכלים ומעצבי פנים רבים בוחרים לשלב את רצפות הטרצו יותר ויותר בבתים פרטיים ובבתי עסק. אריח הטרצו הינם בעל יתרונות רבים, בהם חוזק ועמידות גבוהה בפני שחיקה ובלאי. אם אתם שוקלים להחליף את מרצפות הטרצו הישנות שלכם, אנו ממליצים לכם בחום לשקול אלטרנטיבה חלופית של הזמנת שירות פוליש לרצפה, שיקנה להן מראה יפה וחדיש.

מראה חדש במינימום מאמץ

רצפת טרצו עלולה להיראות ישנה ובלתי עדכנית. תכונותיו של אריח הטרצו בשילוב עם הפיגמנט המאפיין אותו לצד שכבה של שומן ולכלוך שהצטברה עם השנים, יוצרות ברבות השנים מראה של רצפה מלוכלכת וישנה, גם אם אתם מקפידים לנקות אותה היטב לעיתים קרובות. הדרך המהירה והקלה לקבל מראה של מרצפות טרצו מבריקות ונקיות היא על ידי ביצוע של פוליש לרצפה שבסיומו יתקבל מראה חיוני. בנוסף, הפוליש יעניק שכבת הגנה המספקת עמידות וחוזק לשנים הבאות.

פוליש לרצפה מאפשר להבריק את מרצפות הטרצו באופן מכני הנחשב לדרך היעילה ביותר לטפל בלכלוך עיקש. מכונת הפוליש מבצעת ליטוש עדין של רצפת הטרצו כך שמתקבל מראה נקי ומבריק שישווה למרצפות את החיוניות שאבדה להן עם השנים. ביצוע הפוליש מתמקד בשתי פעולות חשובות: ניקוי והגנה. לאחר תהליך הניקיון מקבלת הרצפה שכבת הגנה שמטרתה לשמור על ניקיונה ולהגן עליה מפני נזקים עתידיים.

סוגי פוליש

ניתן להבריק מרצפות במגוון דרכים, בהתאם לצורך ולסוג הריצוף, כאשר תפקידה של חברת פוליש מקצועית הוא לייעוץ ולהסביר איזה סוג פוליש מתאים לרצפה שלכם. אלו 3 סוגי הפוליש הנפוצים בשוק:

פוליש ווקס – תהליך מקצועי הכולל ניקוי יסודי של הרצפה במהלכו מוחדר לתוך המרצפות ווקס ייחודי המספק מראה חדש ונקי. לאחר ביצוע התהליך מקבלת הרצפה שכבת הגנה שקופה המגנה עליה לאורך זמן ויוצרת ברק מרשים.

פוליש סילר – תהליך ניקוי וליטוש של רצפת הטרצו המתבצע באמצעות רשת יהלום. במהלך ביצוע הפוליש מקבלת הרצפה שכבת איטום (סילר) שמטרתה להגן על הרצפה ולמנוע הצטברות של כתמים ולכלוך בהמשך. בסיום התהליך מקבלת הרצפה ברק מרשים ומראה יפה.

פוליש קריסטל – ניקוי מקצוע של רצפת הטרצו המתבצע בעזרת ציוד מכני. בתהליך זה הרצפה עוברת ניקיון והברקה באמצעות מכונת פוליש, שמטרתו סילוק כתמים ולכלוך מפני האריח והפוגות. לאחר מכן עוברת רצפת הטרצו שלב נוסף של פוליש קריסטל שמטרתו תוספת הברקה המקנה לאריחים מספר שכבות הגנה. בשלב זה מוחדר חומר פולימרי ייעודי שעבר חימום, אל תוך פנים האריח, על ידי מכשור מכני המאפשר לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

פוליש לרצפת טרצו – רק בפוליש תפארת

מחפשים חברת פוליש המתמחה בחידוש רצפות ישנות? נעים מאוד, פוליש תפארת! חברתנו הינה בעלת מוניטין רב שנים ומתמחה במתן פתרונות מקצועיים בתחום הניקיון והתחזוקה לבתים פרטיים, וילות, בתי עסק ומבנים ציבורים. אנשי המקצוע המיומנים שלנו הינם בעלי ידע וניסיון רב, מבצעים כל פרויקט תוך שימוש במכשור מתקדם וחומרים איכותיים, במטרה לספק את התוצאה הטובה ביותר באופן היעיל והמהיר ביותר. רוצים ליהנות מריצוף יפה ומרשים יותר? צוות המומחים שלנו ישמח לייעץ ולספק לכם הצעת מחיר מפורטת בהתאם לסוג העבודה הנדרש. צרו עמנו קשר עוד היום.

מחירון פוליש לרצפה

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן