איך תשמור על הפרקט שלך

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

הפרקט הפך בשנים האחרונות לבחירה מועדפת בבתים ובמשרדים שונים. הנראות הביתית והתוצאה הסופית המתקבלת לאחר התקנת הפרקט בבית הפכו אותו לפופולארי ואהוב. בפוסט הבא נציג בפניכם מה טיפים לטיפול בפרקט וכיצד ניתן לשמור עליו.

הבחירה לרצף את הבית בפרקט יכולה להיות מובנת מסיבות רבות. הפרקט מעצם היותו עשוי מחומר טבעי הנראה מחובר יותר לטבע ומשרה אווירה נעימה ונינוחה בבית. משהו מהרוגע והשלווה הכפרית חודר אל תוך ביתנו, על אף היותו בית עירוני לכל דבר.

הבדל נוסף המאפשר להעביר את תחושת הנעימות היא העובדה כי רצפת הפרקט לא מושפעת בקלות ממזג האוויר. כולנו מכירים את הקושי של היציאה מהמיטה בבוקר מפני החשש של הליכה ברצפה הקרה. על רצפת פרקט לא יקרה מצב שבו כפות רגליך דורכות על רצפת אריחים קפואה, מה שמאפיין את רצפות האריחים המסורתיות. ברצפת פרקט התחושה בכף הרגל, גם בבקרים וגם בימים הקרים תהיה נעימה למגע ולא מרתיעה.

תחזוקת הפרקט

הפרקט המקורי עשוי מעץ וככזה הוא איננו מסתדר עם מים לכן עובדה זו מהווה יתרון וחיסרון גם יחד. היתרון הוא כי אין צורך לנקות אותו באמצעים קשים ומסובכים. מספיק יהיה לנקות במטלית לחה על מנת לשמר את מראה הפרקט יפה, נקי וקלאסי. החיסרון הוא, כי יש להיזהר מפני כתמי מים או לכלוך הנשפכים על רצפת הפרקט. אם קורה מצב שבו הצטברה שלולית מים או נוצר כתם מחומר כלשהו, רצוי מאד לנקות זאת כמה שיותר מהר.

אנחנו שמחים לעדכן אתכם כי היום כבר חברות רבות מצאו דרכים להתגבר גם על חסרונות אלו. כיום קיימים סוגים שונים ומיוחדים של פרקטים עמידים למים אשר הצליחו באמצעות טכנולוגיות עדכניות להפוך את רצפת הפרקט לעמידה הרבה יותר ממה שהיתה עד כה. ברצפות הפרקט הקלאסיות יש צורך להיזהר גם מרטיבות של מים ולחות וגם מפני גרירת רהיטים או השמת משקל כבד על רצפת הפרקט. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של רצפות פרקט עמידות ואיכותיות.

פירוק והתקנת פרקט אפשריים בכל מצב

רצפות פרקט ניתנות להרכבה בכל שלב. אם אתם נכנסים אל דירה חדשה ומחליטים להתקין רצפת פרקט או מבצעים שיפוץ לבית ישן-חדש שאותו רכשתם, או נניח שאתם גרים בבית כבר שנים רבות עם רצפת אריחים רגילה והגעתם להחלטה שמתחשק לכם לעשות שינוי ולהרכיב במקומה רצפת פרקט, אנו בחברת אלברו נשמח להעניק לכם את השירות האיכותי הטוב ביותר להתקנת רצפת פרקט בבית שלכם .

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן