הזמנת חברת ניקיון לאחר רכישת דירה

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

הזמנת חברת ניקיון לאחר רכישת דירה

הזמנת חברת ניקיון לאחר קניית דירה

מעבר לבית חדש מאוד מרגש. יחד עם זאת זו גם תקופה מלחיצה מאוד. יש כל כך הרבה דברים שצריך לדאוג להם, החל בפריקת ארגזים, עיצוב הבית וכל שביניהם. לכן כל משימה שתוכלו להוריד מעליכם תעזור לצלוח את התקופה ולייעל את התהליך. אלו שחושבים זאת לא מהססים ופונים לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מומלצת ומקצועית, כדי שלפחות לא יצטרכו לדאוג לניקיון של הדירה החדשה.

הזמנת חברת ניקיון

החשיבות של שירותי ניקיון

ניקיון לאחר קניית דירה זו פעולה חשובה, בין אם מדובר בדירה חדשה ובין אם בדירה ישנה. חשוב מאוד גם לנקות את הבית שאתם משאירים מאחור, על מנת שלדייריו החדשים יהיה כמה שיותר נעים להיכנס אליו. ניקיון הדירה הוא מאוד חשוב בבית חדש מהקבלן: כך אפשר להעלים כל זכר לשאריות בניה. רבים אינם יודעים זאת אך הבית החדש לרוב יהיה מלא באבק, ברובה, דבקים, שאריות צבע על הריצוף או הקרמיקות ועוד. הוא גם מאוד רלוונטי כאשר מדובר בדירה יד שניה, כך ניתן לגרום לדירה להיראות כחדשה ולהתחיל לגור בה ברגל ימין, ללא זכר לדיירים הקודמים.

מה היתרונות?

ניקיון של שאריות בניה צריך להיעשות במקצועיות. ישנם חומרים ייעודיים שאפשר להשתמש בהם כדי לייעל את העבודה ולנקות את הבית באופן יסודי. לחברת ניקיון יש את כל הכלים הנדרשים כדי לקרצף דירה ישנה יותר ולגרום לה להיות מבריקה לאחר שגרו בה אחרים ולהסיר את כל שאריות הבניה מבלי לגרום נזק. לחברת ניקיון יש גם מכשירים מתקדמים בעזרתם יכולה לעשות לרצפות פוליש ולעזור לכם להתחיל את הפרק החדש בחייכם ללא רבב. לא לוותר בשום אופן על ניקיון לפני מעבר דירה.

כיצד אוכל להחליט איזה סוג ניקיון לבחור?

ישנם סוגים שונים של ניקיון לאחר קניית דירה ומגוון רחב של שירותים, כדי לבחור את השירותים הנכונים והמתאימים ביותר לצרכים שלכם, שאלו את השאלות הבאות:

●    מה גודל התקציב?
●    מה מצבו של הבית? (ישן, חדש, מטופח, מוזנח)
●    האם ברצונכם לבצע ניקיון יסודי או שמספיק לכם ניקיון בסיסי יותר?
●    מה מצב הרצפות בבית שלכם? האם חדשות? האם זקוקות לפוליש?
●    מהי מטרת הניקיון?
●    מה מצב חדרי האמבטיה והשירותים?
●    האם יש שאריות בניה?

באמצעות שאלות אלו ואחרות תוכלו להגדיר את הצרכים שלכם ולבחור את סוג הניקיון הדרוש לכם.

ניקיון לאחר מעבר

ישנן חברות שמספקות שירותי ניקיון לאחר מעבר דירה במסגרת השירותים שמציעות. בררו מה השירותים האלו כוללים, ואם ישנן עבודות ניקיון נוספות שתרצו שיתבצעו בבית החדש שלכם, עליכם לומר זאת מבעוד מועד. לרוב שירותי ניקיון לאחר מעבר דירה כוללים:

●    ניקיון אבק מלמעלה למטה, כולל ניקיון אבק של מאווררים, גופי תאורה, ארונות, תריסים, ארונות, מזגנים, לוחות ודלתות.
●    ניקיון יסודי של המטבח כולל הברזים, הכיורים משטחי העבודה, ארונות המטבח ומוצרי החשמל.
●    ניקיון אמבטיה כולל שפשוף, קרצוף וטיהור חלל הרחצה, השירותים, ראש המקלחת והברזים.
●    ניקיון רצפות, ספות, שטיחים, מתגי חשמל, חלונות, משקופים ועוד.

כדי שהניקיון לאחר רכישת הדירה יהיה מיטבי מומלץ לבחור בחברה מקצועית ובעלת ניסיון במתן כאלו שירותים, כך שעבודת הניקיון תתבצע במהירות, ביעילות ובמקצועיות מרבית.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן