פוליש לרצפה לאחר שיפוץ

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

פוליש לרצפה בנתניה

שיפצתם את הבית או בית העסק? תתחדשו! אך רגע לפני שאתם חוזרים לאכלס את הנכס, חשוב שתוודאו שהוא מוכן לשימוש. כשמדובר בנכס שעבר שיפוץ, ביצוע פוליש לרצפה נחשב בגדר חובה. הוא מאפשר להסיר כתמי צבע ורובה מהמרצפות ולסלק חומרים כימיים שעלולים לפגוע בהם. כך תעשו את זה נכון.


כל שיפוץ מסתיים בניקיון יסודי

לא משנה מה גודל הבית או המשרד שלכם, כשמדובר בשיפוץ זה תמיד כרוך בכאב ראש לא קטן. התקופה הזו מתאפיינת בהרבה חוסר נוחות, העבודות תמיד נמשכות מעבר לצפוי וכך גם העלויות. לכן כשאתם חוזרים לנכס, חשוב במיוחד לוודא שהוא במצב ראוי לשימוש, כך שתוכלו להימנע מעוגמת נפש ובזבוז אנרגיה נוספת. אנשים רבים טועים לחשוב כי בית לאחר שיפוץ נמצא במצב מצוין ומוכן למגורים אך המציאות היא לגמרי אחרת. בסיום תהליך השיפוץ המבנה נותר מלוכלך ומצריך ניקיון יסודי שקשה מאוד לבצע באמצעים ביתיים. הדרך הנכונה לעשות זאת היא על ידי ניקוי המבנה באופן מקצועי, לרבות ביצוע של פוליש לרצפה.

פוליש לרצפה – איך זה עובד?

פוליש לרצפה לאחר שיפוץ מוודא שכל שאריות הטיח, הצבע והרובה לצד חומרים כימיים שונים שנעשה בהם שימוש בזמן השיפוץ, סולקו באופן מוחלט משכבת הריצוף. כך, שיתקבל מראה נקי וחדש. מדובר בתהליך בו המרצפות עוברות ניקיון יסודי על ידי קרצוף באמצעות מכונה ייעודית, תוך שימוש בחומרי ניקוי מותאמים לסוג הרצפה. השימוש במכשור מכני מוודא כי כל לכלוך, קשה ככל שיהיה, שהצטבר על האריחים, יסולק באופן מוחלט, וזאת מבלי לגרום נזק או שריטות לאריחים. מדובר בכתמים שקשה להסיר באופן ידני, כמו כתמי צבע וכתמי רובה שהתקשו. בתום שלב הניקוי, נמרחת על הרצפה שכבת הגנה שקופה המקנה לה חוזק ועמידות לצד מראה מבריק וחיוני. ניתן לבחור מבין סוגי פוליש שונים לפי הצורך וכן להתאימו לסוג הרצפה (אבן טבעית / שיש / טרצו / קרמיקה).

סוגי הפוליש הנפוצים הינם:

פוליש קריסטלי. הנחשב לאידיאלי עבור רצפת שיש, ובו מתבצע ניקוי והברקה של הרצפה על ידי מכונה ייעודית.בשלב נוסף, במהלכו מוחדרים חומרים פולימריים שעברו חימום אל פנים האריחים, כשהתוצאה היא אריח חזק, עמיד יותר ומלא ברק.

פוליש ווקס המספק שכבת הגנה לאריחים. טיפול זה כולל שלב של ניקוי יסודי והברקה של הרצפה באמצעות מכונה, ולאחר מכן החדרה של ווקס מיוחד המקנה לאריחים מראה חדש ומבריק.

פוליש סילר הכולל ליטוש באמצעות רשת יהלום, וכן איטום הרצפה באמצעות סילר המספק שכבת הגנה מפני לכלוך וכתמים עתידיים.

פוליש אקרילי המטפל ברצפות בטון ו –PVC ומתאים גם לצרכים תעשייתיים.


ניקיון ופוליש אחרי שיפוץ? רק פוליש תפארת!

חברת פוליש תפארת פועלת מאז שנת 1991 ונחשבת למובילה בתחום הפוליש והניקיון. ב-30 שנות פעילות החברה חרטנו על דגלנו ערכים של שירות אדיב ומקצועי ואיכות ללא פשרות. מאז ועד היום צברנו ידע וניסיון רב שלא יסולא בפז, המאפשר לנו להתאים את סוג העבודה המדויק לכל סוג פרויקט. בין לקוחותינו גופים ציבוריים, מוסדות, בתי עסק ולקוחות פרטיים, אשר בוחרים בנו בכל פעם מחדש ונהנים ממחיר הוגן, טיפול יעיל ושירות מכל הלב.

זקוקים לשירות ניקיון לאחר שיפוץ? אנשי המקצוע המיומנים שלנו ישמחו לייעץ לכם ולהתאים עבורכם את סוג הטיפול הנדרש בהתאם לצרכיכם המדויקים. אצלנו תיהנו משירותי ניקיון ברמה הגבוהה ביותר המתאפשרים בזכות שילוב מושלם בין צוות מקצועי לבין ציוד מכני מתקדם.

צרו עמנו קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר וייעוץ ראשוני ללא התחייבות.

כמה עולה פוליש לרצפה? צפה במחירון

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן