ניקיון משרדים איכותי

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

לא רק הברכה שורה בסמוי מן העין- גם הניקיון וההיגיינה. תועלת ודאית משכירת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית לניקיון המשרד ותחזוקתו היא ניקוי יסודי בכל פינה, כל מכשיר, כל רהיט, כל אביזר.

חברת ניקיון מתאימה את סוג הניקיון, היקפו ואת מועדו לדרישות הלקוח. היא מציעה סל שירותים גדוש, שניתן לבחור מתוכו את סוג השירות המבוקש. הניקיון מתבצע בכפוף לתווי תקן איכות ובטיחות מחייבים ומחמירים באחריותו של מנהל פרוייקט ותוך שימוש בחומרי ניקיון ייעודיים של החברה. השימוש בהם נעשה באופן מקצועי, זהיר ומבוקר, תוך הקפדה מרבית על מניעת עירוב סוגים שונים של חומרים.

לדוגמה-  לניקוי מוצרי החשמל בכלל ומחשבים, על כל רכיביהם,  בפרט משתמשים רק בחומרים המיועדים להם, כדי לא לפגוע ברכיבים רגישים, אשר מגע חומר שאסור במגע עמם עלול להשביתם כליל ובכך לגרום נזק רב.

חברת ניקיון משרד מקצועית ומנוסה משתמשת, בין השאר, בשואב אבק עצמתי, העשוי להשמיד גם את קרדית האבק הקונה לה שביתה במעמקי הריפודים.

ניקיון מקצועי מתבצע על ידי עובדים שהוכשרו לעבודתם ויודעים להגיע גם אל מקומות המשרד אשר תורני ניקיון מבין עובדיו לא יודעים בכלל כי ייתכן לנקות אותם…

לכל משרד ציוד מיוחד לו, אבל המכנה המשותף לרובם-ככולם הוא קיום מטבחון, שירותים, שולחנות כתיבה עם עמדות מחשב, ציוד משרדי ועוד. כאשר מתבצע ניקיון יסודי לא פוסחים אף לא על פרט אחד במשרד.

חשיבות הניקיון נבחנת בכל היבט: משרד נקי הוא משרד ייצוגי. הוא מעורר תחושה של סדר וניקיון. משרד נקי מקרין כבוד כלפי פנים וכלפי חוץ. משרד נקי הוא משרד בטיחותי והיגייני יותר. הוא מהווה סביבת עבודה נעימה.  משרד נקי אינו מהווה מקום דגירה לחיידקים ולמזיקים שונים. הניקיון הוא המלאכה הראשונית החשובה והעיקרית בתחזוקה שוטפת של המשרד.

כאשר מדובר על ניקיון איכותי מדובר, בעצם, על ניקיון יסודי. ניקיון כזה מצריך ולא אחת מחייב שכירת שירותים של חברה מקצועית  המתמחה, בין השאר, בניקיון של משרדים. מחויבותה של חברה כזאת היא מחויבות ללא תנאי, ללא פשרות: בעוד תורני ניקיון פנימיים עשויים או עלולים למצוא “פתח מילוט” כאשר מגיע תורם לנקות את המשרד, להתחמק ולהשתמט ממנו, או, במקרה הטוב, לבצע את מלאכת הניקיון כמי שכפאם שד, במהירות ובשטחיות- אנשי מקצוע בתחום הניקיון שהם נציגי שירות של חברה שהיא שם דבר בניקיון יבצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר.

דווקא בשל ההכרח לשמור על רמת ניקיון גבוהה באופן שוטף וקבוע, כאשר אתם שוכרים את שירותיה של חברה מקצועית, אמינה, בעלת ותק וניסיון רב, אתם קונים לבד מהשירות המקצועי שלה גם שקט וביטחון והגלומים בידיעה כי המשרד שלכם יהיה נקי ומצוחצח בכל זמן נתון.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן