ניקיון דירות תמ”א 38

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

ניקיון דירות במסגרת פרויקט תמ”א 38

קודם כל נגדים ונאמר שפרויקט תמ”א 38 = הרבה לכלוך. כמעט בלתי אפשרי עבור אדם פרטי או עוזרת בית להשתלט על כמות וסוג הלכלוך שפרויקט כזה מייצר. אבל לפני שנפרט אודות פעולות הניקיון הדרושות בפרויקט מסוג זה, נבחין בין 2 סוגי פרויקטים: תמ”א 38 א’ ותמ”א 38 ב’ (המכונה תמ”א 38 2).

ניקיון דירה בפרויקט תמ”א 38 א’ =  ניקיון אחרי שיפוץ 

בפרויקט תמ”א 38 א’, מחזקים את יסודות המבנה מבלי להרוס הבניין המקורי. פשוט מחזקים את היסודות ומוסיפים ממ”ד, מרפסת, חניה או כל תוספת אחרת. העניין הוא, שפעמים רבות יש דיירים שבוחרים להמשיך להתגורר בדירה המקורית גם בזמן השיפוץ. המשמעות היא ממש לחיות בתוך אתר בנייה (לפחות בחודשים האינטנסיביים יותר). במקרים כאלו, חברת ניקיון מקצועית היא פתרון ממש הכרחי כדי לנקות את הבית ביסודיות ולאפשר אורך חיים בריא. אי אפשר לחסוך על הניקיון הבסיסי ועל הבריאות שלנו.

ניקיון לאחר שיפוץ – מחירון

ניקיון דירה בפרויקט תמ”א 38 2 = ניקיון דירה חדשה

בפרויקט מסוג תמ”א 38 2, קודם כל הורסים את הבניין המקורי, ורק לאחר מכן בונים בניין חדש לחלוטין, בהתאם לכל תקני הבנייה החדשים. בפרויקט מסוג זה, הדיירים מחויבים לפנות את הבניין עד לסיום עבודות הבנייה של הבניין החדש. אלא כשהם מקבלים את הדירות החדשות (כעבור שנתיים פלוס מינוס), לא ניתן לעבור לגור בדירות לפני שמנקים אותן ביסודיות. לחברת ניקיון מקצועית יש את הציוד ואת החומרים המתאימים בכדי להגיע לכל פינות הבית ולנקות את כל סוגי הלכלוכים, תוך שמירה אמיתית על המרצפות והציוד.

הזמנת חברת ניקיון – חיסכון אדיר בזמן

אדם פרטי שינסה לנקות דירה חדשה בפרויקט תמ”א 38, צפוי להתייאש תוך זמן קצר. פיסית, מדובר במשימה מפרכת במיוחד. ובנוסף לכך, משימה זו יכולה לקחת כמה ימים שלמים (ימי עבודה!). לעומתו, חברת ניקיון מגיעה עם צוות של 2-3 עובדים מיומנים, המצוידים במכונות חדישות וחומרים סופר יעילים שעושים את העבודה להרבה יותר קלה. לכך יש להוסיף את הניסיון בעבודה. אנו מנקים דירות חדשות מדי יום, ע”י טכניקות יעילות במיוחד שהופכות את הבית החדש שלכם לנקי ונוצץ! באחריות!

מה זה כולל בעצם?

ניקיון דירה של תמ”א 38 כולל ניקיון יסודי של כל הדירה תוך 6-8 שעות. קרצוף הרצפה ע”י מכונת פוליש, כולל מרפסת שמש אם יש. ניקיון פאנלים בכל שטח הדירה, ארונות קיר, שירותים, מקלחות, כלים סניטריים, מטבח, משטחים, פרקטים, מסגרות אלומיניום, מסילות, חלונות, תריסים ועוד. המטרה שלנו היא שאחרי סיום העבודה, לא תצטרכו אפילו להעביר סמרטוט על השיש. ניקיון סופר יסודי שנועד לאפשר לכם להרגיש באמת בבית. חברת פוליש תפארת הינה חברת ניקיון ותיקה ומומלצת אשר פועלת בכל איזור המרכז, ומתמחה בניקיון דירות חדשות או אחרי שיפוץ. אנחנו כאן לשירותכם!

פרויקטים נבחרים שלנו – תמונות

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן