חברת ניקיון זה הרבה מעבר למטאטא ומגב

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

בתי עסק בעלי משרדים, אולמות תצוגה, דלפקי קבלה ועוד שמים דגש על חווית הלקוח במקום מעוצב ומאובזר להרגשה נוחה, נעימה ומזמינה לבצע עסקים ורכישות. במקומות אלה לניקיון חשיבות גבוהה בשמירה על המראה המקצועי והנקי. ניקיון לא טוב מצביע על הזנחה ומשפיע לרעה לא רק על הלקוחות אלא גם על עובדי המקום וניקיון באיכות גבוהה תורם לאווירה ייצוגית ויוקרתית במקום.

חברות ניקיון רבות מספקות שירותים לבתי עסק בעלי שטחים גדולים כגון מבני משרדים, מבני מגורים, חדרי מדרגות, שטחי מסחר בקניונים ובחנויות ועוד. בביצוע היקפים גדולים של  עבודות ניקיון האיכות נראית לעין.

לביצוע ניקיון ברמה גבוהה ובהיקפים גדולים, חברות הניקיון זקוקות לכלי עבודה מקצועיים ולא יכולות להסתפק רק במטאטא ומגב. חנות כלי עבודה יכולה להציע מבחר גדול מאד של מכשור מקצועי המתאים לשירותי ניקיון במקומות עם שטחים גדולים ומגוון פריטים לניקיון.

מכשירים חיוניים עבור חברת ניקיון מקצועית

1.    שואב אבק תעשייתי. השואב התעשייתי הוא בעוצמות גבוהות ויכול לשאוב סוגים שונים של לכלוך ממקומות שונים. מתאים לשימוש בתעשייה, במשרדים וחיוני במיוחד במקומות בהם הרצפה מכוסה בשטיחים הצוברים כמויות גדולות של אבק.

*קיימים שואבי אבק המשלבים שאיבה יבשה ושאיבה עם מים. חשוב ששואב האבק יהיה אמין עם זרימת אויר טובה ולחץ שאיבה בעל יכולת חזקה לניקוי איכותי של המשטחים הרבים.

2.    מכונות שטיפה. קיימות מכונות לשטיפת רצפות ומכונות לשטיפה בלחץ מים. ניתן להשיג מכונות שטיפה המובלות בהליכה על ידי עובד ניקיון וכאלה גדולות יותר אשר העובד רכוב עליהן.

חנות כלי עבודה גם תציע מכונת שטיפה בלחץ המתאימה למשימות ניקוי של לכלוך קשה בתעשייה כמו ניקוי חצרות, שטיפת גינות ומכונות.

3.    מכונות פוליש. אלה הן מכונות לקרצוף יסודי למשטחים. מברשת או סקוץ’ מחוברים למכונה ומסתובבים על גבי הרצפה במהירות רבה, מסירים חלקי לכלוך קטנים שאינם ניתנים  להסרה בניקוי רגיל ושגרתי ומבריקים את הרצפה. פוליש לרצפה הינו שירות מומלץ ומשתלם במיוחד.

4.    מכונת טיאוט. סוגים שונים של מטאטאים מכניים המתאימים לניקוי משטחים שלא ניתן לשטוף אותם במים כמו שבילים, כבישים, מגרשים.

5.    מכשיר לניקוי שטיחים וריפודים. המכשיר מסייע להוצאת לכלוך שהצטבר בין סיבי השטיח במהלך הזמן. מתאים למקומות בהם יש ריבוי שטיחים והמכשיר יכול לשמש גם בניקוי ריפודים.

חנות כלי עבודה ברשת האינטרנט יכולה להציע מגוון רחב של המכשירים שפירטנו עבורכם בחנות כלי עבודה באינטרנט המתמחה בתחום. החנות תציע מספר דגמים בגדלים ובעוצמות שונים. הרוכשים מכונות מסוג זה יוכלו לצפות במפרט הטכני של כל מכשיר ולבחור מבין הדגמים את הדגם המתאים ביותר לסוג העבודה והיקפה.

לסיכום

חנות כלי עבודה תספק ציוד ניקיון מקצועי מתאים לחברות המספקות שירותי ניקיון בהיקפים גדולים לעסקים ולתעשייה. איכות הניקיון תלויה במכשירי ניקיון מקצועיים בהם נשתמש.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן