ניקיון דירות בפרויקט תמ”א 38 2

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

ניקיון דירות תמ”א 38 2

מה זה בכלל פרויקט תמ”א 38 2? אין מדובר בפרויקט סטנדרטי של חיזוק מבנה אלא בהריסה ובנייה של ממש (עם יסודות מחוזקים). דיירים רבים בוחרים באפשרות זו בשל תוספות הבנייה שניתן לקבל ללא עלות נוספת: ממ”ד, מרפסת, חניה וכו’. בכל אופן, ניקיון דירות בפרויקט תמ”א 38 ק שהושלם בהצלחה, זהה לניקיון דירות חדשות. אי אפשר להיכנס לדירה חדשה לפני שמזמינים חברת ניקיון מקצועית שמבריקה את המקום.

מה כולל ניקיון דירה חדשה בפרויקט תמ”א 38 2

שירות הניקיון שלנו כולל ניקיון יסודי של הרצפה ע”י מכונת פוליש. רק באמצעות מכונה ניתן להסיר את הלכלוך הרבה שהצטבר כתוצאה מהבנייה. בחדרים בהם הותקן פרקט, מתבצע ניקיון באמצעות סמרטוט לח וחומר מתאים. אנו עוברים על כל הפאנלים של הבית, ארונות קיר, חלונות, מסגרות אלומיניום, מרפסת שמש, מעקה זכוכית, ארונות מטבח (אם ריקים), ניקוי וחיטוי מקלחות ושירותים, כלים סניטריים ועוד. מעבר לכך, אנו קשובים לבקשות מיוחדות של הלקוח.

לכלכוך תעשייתי של תמ”א 38 2

חשוב להבין, שבנייה חדשה מייצרת הרבה לכלוך תעשייתי. אבק המורכב מחומרי בנייה רעילים, ולכן ממש אסור לעבור לדירה חדשה לפני שמזימינים חברת ניקיון מקצועית. אנו עושים שימוש בחומרים איכותיים ולכן אין סכנה של פגיעה במרצפות החדשות או בריצוף. היתרון הגדול שלנו הוא מהירות העבודה. תוך 6-8 שעות תקבל בית נקי ומצוחצח. פרויקט תמ”א 38 2 הינו פרויקט ארוך ומתיש. מגיע לך כבר להיכנס לבית ולהנות מכל המרחבים החדשים שנפתחו בפניך.

ניקיון דירות בכל איזור המרכז

מזמינים אותנו כיום לנקות מגוון פרויקטים מסוג תמ”א 38 2. לעיתים הקבלן מזמין אותנו לנכות באופן מרוכז את כל הדירות בבניין, ולעיתים דייר ספציפי מזמין אותנו באופן פרטי (ולאחר מכן ממליץ לשאר הדיירים על השירות היסודי והאמין שלנו). אנו מגיעים לתל אביב, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, ראשון לציון, חולון, בת ים, הוד השרון, רמת השרון – ובעצם לכל איזור המרכז. בד”כ פוגשים פרויקטים מסוג תמ”א 38 2 רק באיזור המרכז, שכן רק באיזור זה מחירי הדיור מצדיקים הוצאה לפועל של פרויקט מסוג זה.

אחריות בעבודה

ניקיון דירות חדשות זו המומחיות שלנו! העבודה נעשית באחריות מלאה, ובנוסף לכך התשלום מתבצע אך ורק לאחר שאנו עוברים עם בעל הבית על כל פעולות הניקיון שבוצעו לשביעות רצונו. במידה ובעל הבית מבקש פעולות ניקיון נוספות, נבצע השלמות ללא כל עלות. שביעות הרצון המלאה של הלקוח עומדת לנגד עינינו בכל פרויקט, מתוך ערכים של הוגנות, אמינות וניקיון. אם כבר הזמנת חברת ניקיון מומלצת – אז חשוב שיהיה נקי לא ?!

פוליש תפארת – חברת ניקיון מומלצת

 

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן