דלתות כניסה מעוצבות

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

ניתן לשים לב לשינוי משמעותי בבחירת דלתות כניסה מעוצבות לבית ונראה כי לאחרונה הבחירה נעשית על ידי חומרי הגלם מהם הדלתות מיוצרות. בבחירת דלתות מעץ, יש לכוון לאיכות ולחזות, שכן יש דלתות מאוד יפות מבחינה חזותית, אך למעשה החומר ממנו הן עשויות הוא לא איכותי. בעוד הלקוח מעוניין בדלת מרשימה ויחד עם זאת איכותית, עליו לוודא את חומר הגלם, אם עץ גושני, ציפוי פורניר, חיפוי לוחות אלום ופורמייקה, חיפוי וינוריט, צביעה אלקטרוסטטית ועוד. חשוב לציין כי במידה והדלת מצופה בעץ והיא איננה מעץ גושני, אין זה אומר כי היא אינה איכותית, אלא תימכר בעלות נמוכה יותר מדלת העשויה כולה מעץ.

בחירת חומרי גלם

במידה ואכן אתם רוכשים דלתות כניסה מעוצבות מעץ מלא, הקפידו לדרוש מהחברה המייצרת הוכחה לכך כי הדלת עברה טיפול מפני מזיקים כמו טרמיטים וכי היא מוגנת מפני תנאי מזג האוויר. דלתות איכותיות בדרך כלל נצבעות בשיטה מיוחדת ועוברות ייבוש באמצעות תנורים גדולים, שמבטיחים כי הצבע יישאר יציב ולא יתקלף במהלך השנים. כיום, יותר מתמיד ישנו שילוב פופולארי במספר חומרי גלם שונים כגון עץ עם זכוכית, עץ עם פלדה, ברזל עם זכוכית ועוד. ככל שהמראה יהיה יותר חדשני ומיוחד, כך גם הדלת תרמז על סגנון שונה בתוך הבית עצמו ותגרום לסקרנות בקרב המבקרים.

דלתות בטיחותיות

ישנם שיטענו כי הם מעדיפים לרכוש דלתות מפלדה רגילות כמו שהיה נהוג להתקין בכל בית סטנדרטי, זאת מאחר כי הם חוששים כי דלת העץ לא תגן עליהם בדומה לדלת פלדה, אך אין ספק כי טעות בידיהם. כיום דלתות העץ יכולות להיות הרבה יותר חזקות מאשר דלתות הפלדה, לאור איכות המנעולים המיוצרים כיום המבטיחים הגנה מקסימאלית לכל יושבי הבית, מה שיאפשר להם להרוויח הן מראה אסתטי ויפה והן מוצר פונקציונאלי ובטיחותי. מלבד דלתות כניסה מעוצבות, עיצוב הבית לוקח חלק גם בבחירת המשקופים שעם הזמן מתרחבים לאור הדלתות שגדלות עם השנים, פרזולים שונים, ידיות וכן אלמנטים נוספים שמקשטים את הדלת ואת סביבתה.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן