ניקוי לאחר בנייה ושיפוץ

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

השיפוץ הסתיים

השיפוץ חלף עבר לו אבל העבודה רחוקה מלהסתיים. הסיוט הגדול ביותר של הלקוחות המשפצים הוא פרויקט הניקוי והסדר שמגיע מיד אחריו. דעו שקיימים פתרונות יעילים במיוחד שימנעו מכם את הכמות הבלתי נגמרת של האספירין והאדוויל – לאחר שנים של חוסר אונים, ניתן בהחלט להכריז על הסוף לכאב הראש שבסוף עונת השיפוצים: שירות ניקיון לאחר שיפוץ.

שאלה: מי אחראי על ניקיון הדירה שלנו? השיפוצניק? הקבלן? אנחנו? פעמים רבות, למרות שהקבלן הזמין חברת ניקיון, הלכלוך בבית ממשיך להצטבר גם לאחר סיום הבנייה/שיפוץ. התקנות נוספות, תיקוני צבע, נגרות ועוד. ניקיון לאחר שיפוץ נועד להבטיח שהדירה/בית יהיו ראויים למגורים באופן מיידי. תוך 6-8 שעות מקבלים בית חדש ומבריק.

ניקיון לאחר שיפוץ גדול

מהי צביעה אומנותית ומדוע כדאי לעשות בה שימוש

צביעה אומנותית מבטאת את אחת העבודות היותר מעניינות היום בשוק השיפוצים, הצביעה האומנותית תביא את הבית או החדרים שלו למרקם מיוחד ועמוק יותר מאשר כל סיוד רגיל. צבעים העוסקים בצביעה האומנותיים יודעים לעבוד עם מגוון רחב של מרקמים וחספוסים על קירותיו השונים של החדר ולהביא אותו לכדי יצירה שלמה בעלת שינויים עדינים ומעניינים וכל זאת ללא לכלוך כלל!

יתרונות צביעה בהתזה – כבר לא צריכים לנקות

צביעה בהתזה מאפשרת לאיש המקצוע ליצור מרקם חלק ואחיד של הצבע על הקיר וסיום העבודה תוך זמן קצר במיוחד בהשוואה לעבודת צבע רגילה. עבודת צביעה בהתזה תהיה נקייה ואסתטית הרבה יותר, כתוצאה מהטכניקה הייחודית באמצעותה היא מתבצעת, כאשר צבעים מקצועיים, מכסים את הקירות ואת הרהיטים בניילונים מיוחדים, לריהוט קיימים כיסויים אשר אינם מאפשרים לצבע לעבור אליהם ואילו כיסוי הקירות מיוצר בטכנולוגיה אשר בעת התזת הצבע יוצרת מרקם מיוחד במראה מאט משי על הקיר ללא גושים וגבשושיות כמו שניתן לקרות בעת צביעת באמצעות צבע רגיל.

צביעה בהתזה, מאופיינת בריח לוואי נמוך הרבה יותר ובשכבה אחידה וחלקה לכל אורך הקיר.

חברות ניקיון בתים ודירות לאחר שיפוצים ועבודות צבע

הזמנת שירות ניקיון לאחר שיפוץ הינה פעולה מומלצת לאחר עבודת השיפוצים. השיפוץ, במיוחד כאשר מדובר על שבירת קירות, החלפת קרמיקה, שפכטל וצביעה יוצרים כתמים, שאריות של טיח, סיד ותוצרי לוואי של פעולת הבנייה, חשוב מאוד לבצע ניקיון זה באופן יסודי כתוצאה מההשלכות הבריאותיות של שיירים אלה אשר עשויים לסכן ולהשפיע על מערכת הנשימה וליצור תופעות אלרגיות.

חברת ניקיון מקצועית המתמחית בתחום השיפוצים, תתן לכם מענה עם מכונות ניקוי וחומרי ניקוי ספציפיים לניקוי לאחר שיפוץ ותפתור אתכם, הן מהלכלוך המיותר והן משבועות בלתי נגמרים של ניקיון.

דווקא בתחום השיפוצים, ובמיוחד בתחום של ניקיון לאחר שיפוץ, חשוב מאוד לשים דגש ורמת הקפדה גבוהה בין אם סיכמתם עם חברת השיפוצים ובין אם הזמנת חברת ניקיון. הניקיון במקרים הללו חייב להתבצע ללא דופי, לא רק מהפן האסתטי, אלא מהפן הבריאותי.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן