במשרד התנהג כאילו אתה בבית

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

לפני הכל הרשו לנו להציג שאלה, וענו עליה בכנות: כמה שעות, מתוך שעות הערות שלכם במהלך היממה, אתם מבלים במשרד? סביר להניח שאם תחשבו את חלוקת הזמן שלכם בין הבית למשרד, תגלו שרוב היום – אתם עובדים. אין ספק שיש תחומים שבהם שעות העבודה ארוכות יותר ותחומים שבהם פחות, וכמובן שרבים לוקחים את העבודה איתם הביתה. אבל בשורה התחתונה, המשרד הוא לא פחות בית בשבילכם מאשר הבית האמיתי שלכם, זה שאתם מטפחים, מנקים ומסדרים כדי שיהיה לכם נעים לישון בו ולהתעורר בו בכל בוקר.

אז נכון, בבית אתם גם ישנים וזה המקום שבו אתם מבלים עם בן או בת הזוג, עם הילדים ועם החברים, בעוד במשרד האורחים שלכם הם בעיקר לקוחות או שותפים עסקיים, ואת רוב זמנכם אתם מבלים מול המחשב או בישיבות עם חבריכם לצוות, אבל זה לא אומר שניקיון המשרד הוא פחות חשוב. להיפך. מאחר ואתם נמצאים שם שעות רבות כל כך מדי יום, השמירה על ניקיון וסדר היא משמעותית והיא זו שתעזור לכם להיות יעילים יותר בעבודה, וליהנות מהמקום גם כשאתם מחליטים לקחת הפסקה ולהכין לעצמכם ספל קפה. שהרי הכנת קפה במטבח מטונף שבו הכלים נערמים בכיור ופח האשפה עולה על גדותיו, היא לא בדיוק הפסקה מהנה.

בעלי משרדים בדרך כלל שוכרים את שירותיה של חברת ניקיון משרדים, וטוב שכך, משום שאין כל סיבה שהעובדים ישקיעו זמן ומאמץ בניקיון הרצפה או בשאיבת השטיחים. מנהלת החשבונות צריכה להתמקד בתחום הכספים של החברה ואנשי השיווק צריכים להפנות את תשומת הלב שלהם לקידום העסק ולצמיחתו. ובכל זאת, חברת ניקיון נמצאת במשרד מספר שעות מוגבל, בהתאם להסכם בינה לבין הנהלת הארגון או המשרד שבו אתם עובדים. בשאר הזמן האחריות היא בעיקר שלכם. הדברים הקטנים יספיקו כדי שתוכלו להמשיך וליהנות מסביבה נעימה ופורה, וכל מה שאתם צריכים זה להחליט על כמה הרגלים פשוטים.

למשל, אם הכנתם לעצמכם קפה בבוקר, הרגילו את עצמכם לשטוף את הספל מיד לאחר שתסיימו את הקפה הטעים, ולפני שהחלב יחמיץ וישאיר ריח רע ברחבי המשרד. לחלופין, אם אתם אוגרים ניירת לגריסה באחת מפינות המשרד, קבעו לעצמכם יום אחד בשבוע שבו תשקיעו כמה דקות בגריסת החומרים ובריקון פח הניירת שלכם. ככל שהמשרד יהיה מסודר יותר וככל שתצמצמו את הבלגן בעיניים, כך יהיה לכם הרבה יותר כיף בפינה הזו, שהיא אמנם המשרד – אבל גם הבית.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן