ניקיון לפני מעבר דירה

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

רגע החתימה על חוזה לדירה לחדשה הוא רגע מאוד מרגש, גם אם זו דירה שקנינו במיטב כספנו וגם אם מדובר בדירה שכורה. שינוי דירה הוא הרי לרוב תוצאה של שינוי בחיים – שינוי בהכנסה שמאפשר לנו לעבור לדירה גדולה יותר, החלטה משמעותית לקדם את מערכת היחסים הזוגית לשלב הבא או בשורה משמחת על גדילת המשפחה. כך או כך אנחנו עומדים לפני כניסה למקום חדש שנרצה להפוך לפינה הקטנה והמתוקה שלנו, ואחד הדברים החשובים שכדאי לעשות הוא לבצע ניקיון יסודי לפני המעבר.

ישנה תקופה, קצרה אמנם, בין הרגע שבו הדירה שלנו מתפנה מהדיירים הקודמים (או מצוות הפועלים אם מדובר בדירה חדשה לחלוטין) לבין הרגע שבו אנחנו מתחילים להכניס את הציוד שלנו. התקופה הזו יכולה להימשך כמה שעות או כמה ימים – זה לחלוטין תלוי בנו ובהכנות שאנחנו צריכים להשלים לקראת המעבר. הזמן הזה, שבו הדירה ריקה לגמרי, הוא הזמן הטוב ביותר לבצע ניקיון יסודי בכל הבית – בארונות המטבח, בפאנלים, בחלונות ובחדר האמבטיה. אפשר לעשות את זה לבד ואפשר לשכור שירותיה של חברת ניקיון, אבל כך או כך מדובר בשלב שכדאי מאוד שלא לדלג עליו.

נכון, תהיינה עוד המון הזדמנויות לניקיון יסודי, ורובנו עושים את זה לקראת חג הפסח או אפילו לקראת ראש השנה, אבל כשהדירה ריקה זה פשוט נוח יותר. אין רהיטים שצריך להזיז, ספרים שצריך להוציא או חרסינה עדינה שצריך להעביר מקום בזהירות רבה. הארונות ריקים ואין אף ספה בבית, כך שאפשר לשטוף את הרצפות, את החרסינות ואת החלונות ביסודיות. אם אתם עושים את זה לבד, כדאי להצטייד בכל חומרי הניקוי הדרושים ולזכור שכל חומר ניקוי מתאים למשטח אחר – יש חומר מיוחד לרצפה, אחר שמתאים לזכוכיות ולמראות, וחומר נפרד לחלוטין לניקוי הכיריים והתנור. בנוסף, מומלץ להצטייד בכפפות שישמרו על הידיים שלכם כשאתם נחשפים לחומרים הפעילים (אקונומיקה, בעיקר) וכדי להשלים את האווירה הנקייה של הבית אפשר וכדאי להוסיף מפיצי ריח או בשמים אחרים מהמשפחה הזו. אין, אין דבר יותר כיפי ומהנה מדירה נקייה עם ריח טוב ואווירה מושלמת.

אחרי שהדירה נקייה לחלוטין אפשר להתחיל להכניס את הריהוט ואת כל הציוד שלכם. זה אפילו יהיה נעים יותר כשהכל כבר נקי, ומה שיישאר לכם זה לסדר את הארונות ואת הריהוט בדיוק כמו שאתם רוצים, בלי שתצטרכו לנקות תוך כדי. כשהכל יעמוד במקום סביר להניח שגם אתם תסכימו שזוהי פשוט פינת חמד אידאלית, לא?

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן