תנאי חברות הניקיון שכולם צריכים לדעת

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

העסק שלכם צומח, הצוות גדל וגם הלקוחות מגיעים לביקור לעיתים קצת יותר תכופות. זה בדיוק הזמן שבו אתם מבינים שאתם ממש לא יכולים (או צריכים) לטפל בניקיון המשרד לבד, וכדי שהסביבה שלכם תהיה תמיד מזמינה ונעימה אתם חייבים גורם מקצועי שיוריד מכם את הנטל. בדיוק עבור המצבים הללו פועלות היום חברות ניקיון שמציעות שירותים לעסקים גדולים וקטנים. עם זאת, לפני שאתם מזמינים את החברה הראשונה שהופיעה בתוצאות החיפוש בגוגל יש כמה נושאים שחשוב לדעת.

איך בוחרים חברת ניקיון?

לפני שאתם מתחילים להשוות מחירים ולהגדיר קריטריונים להשוואה בין חברות שונות, כדאי שתתחילו עם סקר שוק קצר. קולגות או בעלי עסקים סמוכים יוכלו אולי לתת לכם המלצה טובה על גורם מקצועי כזה או אחר, וגם האינטרנט הוא מקור אידאלי. התמקדו בחברות שמציעות שירות איכותי בסביבת המגורים שלכם, כדוגמת חברת ניקיון בחיפה, ורק כשתדעו שיש לפניכם חברה מצוינת עם המלצות או כמה חברות טובות שאפשר להשוות ביניהן, המשיכו הלאה.

שירותי ניקיון בהתאמה אישית

נושא אחד שכדאי להיות מודעים אליו הוא שהבחירה לגבי אופי השירות תלויה לחלוטין בכם. חברת הניקיון שבה תבחרו צריכה להתאים את עצמה למטרות שלכם ולצרכים האישיים (והעסקיים) שתגדירו. אם אתם לא רואים סיבה להקפיד על ניקיון יומיומי משום שהפעילות במשרד דלה יחסית, אין סיבה שתשלמו הון עתק לחברה שמתעקשת לספק שירות מלא, חמישה ימים בשבוע, שעות ארוכות מדי יום. מצד שני, אם אתם רוצים שהמשרד יהיה תמיד מדוגם ומוכן למסדר אולי עדיף להתמקד בחברה שיכולה להציע שירות יומיומי ברמה גבוהה וגם צוות שיהיה אחראי על ניקיון שוטף במשרד שלכם.

מנקה פרטי או חברת ניקיון?

הבחירה בחברת ניקיון אמורה גם לחסוך לכם לא מעט זמן וכסף בטווח הארוך, ולכן חשוב לבדוק היטב את האותיות הקטנות כשאתם חותמים על הסכם העבודה. תנאי השירות, עלותו וגם פרויקטים מיוחדים שאתם עשויים לבקש בהמשך (כדוגמת ניקיון יסודי לקראת פסח או לאחר שיפוץ), כל אלה חשוב שיופיעו בהסכם עצמו. גם נושאים מהותיים אחרים צריכים להיות ברורים היטב, כך שלכם אין כל קשר ישיר לצוות הניקיון. אנשים רבים בוחרים להזמין מנקה פרטי כדי לחסוך בעלויות אבל מגלים בדיעבד שהם צריכים לשלם גם ביטוחים שונים ותנאים סוציאליים. חברת הניקיון מטפלת בכל הנושאים הללו במקומכם, אבל בהחלט כדי שתדעו מראש שהסכום שאתם משלמים הוא בדיוק הסכום שמופיע בהסכם, ושאין לכם תוספות אחרות לכיסוי עלויות המעסיק.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן