פוליש לרצפת קרמיקה?

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

פוליש לגרניט פורצלן

חולמים על רצפת קרמיקה במראה חדש ונוצץ? סיימתם שיפוץ והדירה מלאה בכתמי צבע? הצטברה על המרצפות שכבת לכלוך שאינכם מצליחים להסיר לבד, לא משנה כמה ניסיתם? ניקוי מקצועי לרצפת קרמיקה / גרניט פורצלן יאפשר לכם להנות ממרצפות במראה חדש ומלא ברק, ממש כאילו מדובר ברצפה חדשה. אז כיצד זה עובד בפועל? הנה כל הפרטים החשובים.

דגש חשוב – אין לבצע ברצפת קרמיקה פוליש קריסטל או פוליש ווקס, שכן זה יכול לפגוע ברצפות. בשונה מרצפות אחרות, רצפות גרניט פורצלן הינן אטומות לחומרי פוליש. מה שכן, ניתן להבריק את המרצפות באמצעות מכונת פוליש + חומר ניקוי ייעודי שמטפח את מראה הרצפה מבחוץ.

מי צריך פוליש לרצפה?

רצפת הקרמיקה שלכם ראתה ימים טובים יותר? עוברים לדירה חדשה מקבלן וזקוקים לניקיון מקצועי של המרצפות? הרצפה בבית העסק נראית שחוקה ואיבדה ברק? ניקוי מקצועי המותאם בדיוק לסוג הרצפה במבנה יאפשר לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר ולקבל את המראה המרשים עליו חלמתם.

ניקוי מקצועי לרצפת קרמיקה מתאים בעיקר לשני התרחישים הללו:

1. כאשר מדובר בדירות חדשות מקבלן ופרויקטים נוספים בתחום הבניה. לאחר סיום הבנייה יש צורך בניקיון מקצועי באמצעים מכניים, לטובת הסרה של כתמי צבע וחומרים נוספים שהצטברו על שכבת הריצוף בזמן הבנייה.

2. ניקוי רצפת קרמיקה מתאים גם לבית פרטי, בית עסק או מבנה ציבורי עם מרצפות קרמיקה / גרניט פורצלן אשר הספיקו לצבור שכבת לכלוך, אותה בלתי אפשרי להסיר באמצעים ביתיים. עם השנים ולאחר שימוש יומיומי, אריחי הקרמיקה מתחילים לצבור לכלוך הפוגע בברק ובמראה הכללי שלהם. הדרך להשיב להם את הברק והחיוניות היא על ידי ניקוי מקצועי המותאם בדיוק לסוג הרצפה.

איך זה עובד?

כדי להשיג מראה מבריק וחדש לרצפת הקרמיקה, יש לקרצף באופן יסודי את כל שכבת הריצוף על ידי מכונת פוליש ייעודית. מכונה זאת עושה שימוש בחומר מיוחד שנועד לנקות אריחי קרמיקה. חומר זה מנקה שומנים, מסיר לכלוך וחומרים שונים משכבת הריצוף וכן מנקה את הלכלוך אשר הצטבר בין הפוגות. סוג הקרצוף הזה יוודא שחוזק האריחים יישמר ושלא ייגרם נזק לשכבת הזיגוג שלהם. חומר ניקוי מקצועי לא רק מנקה את המרצפות באופן יסודי, אלא גם מגן על שכבת הריצוף מפני הצטברות של לכלוך עתידי. כך שהמראה המרשים שלה יישמר לאורך זמן. המחיר עבור שירות פוליש לרצפה נקבע לפי מ”ר ומותאם באופן פרטני על פי שקלול של משתנים בהם סוג המבנה, מצב המרצפות ותהליך העבודה המומלץ.

ניקוי רצפת קרמיקה עם חברת פוליש מקצועית

חברת פוליש תפארת מתמחה בניקיון מקצועי עבור בתים פרטיים, בתי עסק ומבנים ציבוריים. צוות העובדים המיומן שלנו מונה עשרות אנשי מקצוע מהשורה הראשונה אשר מתמחים בתחומי תחזוקה שונים לרבות ניקיון בתים, שירותי הדברה, שיפוץ וצביעת בתים וכמובן פוליש מקצועי וניקיון לרצפה. אנו מספקים שירות בכל הארץ. חברתנו מקפידה לעשות שימוש במכשור חדשני מתקדם אשר ביכולתו ללטש רצפת אבן ושיש באופן הטוב ביותר. זאת, תוך הסרת שכבות הלכלוך במלואן. בזכות פעילות עדינה אך יעילה במיוחד, אנו מסייעים לשמור על מראה וחוזק המרצפות.

אלפי לקוחות מרוצים מכל רחבי הארץ

אם אתם חולמים על רצפה מבריקה במראה חיוני וחדש, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים שכבר בחרו בנו לליטוש רצפת הקרמיקה שלהם. נשמח להתאים עבורכם את סוג הפוליש המומלץ בדיוק לסוג המרצפות שלכם. לאחר סיום העבודה נדריך אתכם בצורה מפורטת לגבי אופן הטיפול והתחזוקה המומלצים, לרבות חומרי ניקוי שלא יפגמו בחוזק ובמראה הרצפה, כך שתוכלו להמשיך וליהנות ממרצפות במראה חדש ומבריק לאורך זמן.

מעוניינים לעבוד עם חברת פוליש אמינה ומקצועית? פנו אלינו ותיהנו משירות אדיב ומקצועי ומחיר נוח והוגן לצד תוצאות מרשימות במיוחד. צוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה, צרו קשר עכשיו.

מחירון פוליש לרצפה

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן