פוליש לרצפה לחדר מדרגות

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

פוליש לחדר מדרגות

רצפת חדר המדרגות שלכם מלוכלכת ונטולת ברק? כנראה שהגיע הזמן לפוליש! ניקוי פוליש יסודי בחדר המדרגות יאפשר לכם להיפטר משכבת הלכלוך שהצטברה על גבי האריחים, להחזיר להם את הברק הטבעי ואף לספק להם שכבת הגנה אשר תשמור עליהם לאורך זמן. הנה כל מה שחשוב לדעת על פוליש לרצפת חדר מדרגות.

הידעתם? חדר המדרגות נחשב לאחד האזורים הכי פעילים בכל מבנה, לא משנה אם קיימת בו מעלית או לא. באזור זה נעשה שימוש רב באופן יומיומי וקיימת בו תנועה ערה של משתמשים לאורך כל שעות היום. כפועל יוצא, הבלאי של חדר המדרגות נחשב לגבוה יותר משל שאר חלקי המבנה, לרבות שחיקה של המרצפות והיווצרות של שריטות, לכלוך וכתמים.

פוליש מקצועי – הדרך הנכונה לחידוש כל רצפה

בין אם מדובר בבניין מגורים, במבנה תעשייתי או בבניין משרדים, התנועה היומיומית באזור לצד מספר המשתמשים הרב, נותנים את אותותיהם במשך הזמן ומובילים למראה שחוק, מלוכלך ובלוי. החדשות הטובות: ביצוע פוליש לרצפה יאפשר לכם לחדש את מראה חדר המדרגות ולקבל מראה רענן ונקי. השימוש במכונת פוליש מקצועית מאפשר לנקות באופן יסודי את כל שכבת הלכלוך שהצטברה במשך הזמן על גבי האריחים, אותה יהיה קשה ולעיתים אף בלתי אפשרי להסיר לבד.

ניתן לבחור את סוג הפוליש בהתאם לסוג הרצפה – שיש, אבן, טרצו, רצפת בטון או PVC כאשר כל סוג ריצוף דורש סוג טיפול מתאים. הטיפול נעשה באמצעים מכניים אשר מבצעים ליטוש עדין, קרצוף וניקוי למרצפות עד להסרה מלאה של הכתמים העקשניים ביותר. סוגי הפוליש הנפוצים ביותר הינם פוליש קריסטל, פוליש ווקס, פוליש סילר ופוליש אקרילי, כאשר סוג הפוליש נקבע בהתאם להמלצת חברת הניקיון המתמחה, אשר לוקחת בחשבון פרמטרים כמו סוג האריח, צרכי המבנה והמשתמשים.

אל תחכו, תנקו!

אם רצפת חדר המדרגות שלכם ראתה ימים טובים יותר, חשוב שתפעלו כראוי מבלי לבזבז זמן יקר. כשמדובר ברצפת חדר המדרגות, לקוחות רבים מעדיפים להימנע מהוצאה כספית גדולה, שכן אזור זה נחשב לחלק פחות גלוי במבנה. זוהי ללא ספק טעות, שכן תחזוקה שוטפת שאינה מספקת עלולה להוביל להוצאות גדולות יותר בהמשך, ואפילו להחלפת הריצוף הכרוכה בעלויות גבוהות ובזמן עבודה רב. במידה ויש צורך בניקוי יסודי פוליש לרצפה יאפשר לכם לקבל את המראה המקורי של המרצפות ויספק להן הגנה שתסייע להן להאריך ימים.

פוליש לחדר המדרגות – רק בפוליש תפארת!

זקוקים לפוליש, ניקוי והברקה של הרצפה בחדר המדרגות? נשמח לספק לכם את השירות הטוב ביותר! חברת פוליש תפארת הינה בעלת מוניטין עשיר של 30 שנים בתחום הניקיון ומתמחה בפוליש לרצפות המותאם לסוג הרצפה ולצורך במבנה. חברת פוליש עם אנשי צוות ותיקים הנחשבים לטובים ביותר בתחום, בזכות שילוב מושלם בין מיומנות, ידע וניסיון לצד שירות אדיב ויחס אישי.

חברתנו מספקת שירותי ניקיון ופוליש למגוון רחב של לקוחות, החל מלקוחות פרטיים ועד חברות ציבוריות ומבני תעשייה. אנו מקפידים לעשות שימוש במכשור מכני מתקדם המאפשר את התוצאות הטובות ביותר, לצד חסכון משמעותי בזמן העבודה. לאחר ביצוע הפוליש, המומחים שלנו ישמחו להנחות אתכם באופן הטיפול המומלץ, לרבות חומרי ניקוי מומלצים, במטרה לשמור על רצפת חדר המדרגות שלכם חזקה, עמידה וחיונית. אם אתם מעוניינים לקחת את רמת הניקיון אצלכם רמה אחת קדימה וליהנות מאיכות בלתי מתפשרת לצד יעילות מרבית ותמחור הגון, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עמנו עוד היום ונשמח לחזור אליכם עם הצעת מחיר וייעוץ ראשוני ללא התחייבות.

כמה עולה פוליש לרצפה? צפה במחירון

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן