ניקיון לופטים בנתניה

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?


ניקיון לופטים בנתניה – הכי יסודי שיש

חברת פוליש תפארת מספקת שירותי ניקיון מגוונים בעיר נתניה. ניקיון דירות, וילות, בתים פרטיים, בתי עסק, משרדים, מחסנים וגם… לופטים! ברחבי העיר נתניה פועלים מגוון אדיר של לופטים מעוצבים שנועדו לארח מסיבות שמחות מכל הסוגים: ימי הולדת, בת מצווה, בר מצווה, ברית מילה, מסיבות גיוס, מסיבות רווקים, ערבי גיבוש, ערבי קריוקי ועוד.

מישהו צריך לנקות בסיום המסיבה…

העניין הוא שאין דבר יותר מלכלך מאשר קבוצה גדולה של אנשים ששותה אלכוהול, אוכלת, רוקדת וחוגגת עד אור הבוקר. בסיום המסיבה מצטברות בתוך המקום כמויות גדולות של זבל ולכלוך. לכן בבוקר למחרת צריך להבריק מחדש את הלופט כדי שיוכל להכיל מסיבה חדשה כמו שצריך. בד"כ בעלים של לופטים בנתניה מחזיקים מנקה קבועה, שדואגת לנקות כל מה שצריך מדי יום. העניין הוא שמדי כמה שבועות, מצטבר במקום סוג לכלוך מעט יותר קשה. כתמי שמן על הרצפה, לכלוכים שחורים ברצפות, בריכה לא נקייה מספיק, חלונות גבוהים, מסילות, תריסים, שירותים ומקלחות.

ניקיון לופטים בנתניה ע"י חברת ניקיון

לא צריך להזמין חברת ניקיון מדי שבוע. אבל פעם בכמה שבועות – פשוט חייבים. לופטים בנתניה הינם עסקים שנהנים מתחלופת אנשים גדולה מאד לאורך השבוע. זה יכול להגיע למאות רבות של אנשים שמתארחים במקום מדי שבוע והלכלוך בהתאם. כאמור, ישנו לכלוך זמני שקל לנקות וישנו לכלוך מצטבר ועקשן שיותר קשה לנקות. חברת ניקיון בנתניה מגיעה עם מכשור מתקדם, חומרים איכותיים וצוות חזק ומיומן – שמסוגל להרים דברים, לשפשף ולנקות ביסודיות הכל. מדובר בניקיון חד פעמי סופר מקצועי, שעוזרת בית אף פעם לא תוכל לבצע.

הניקיון חשוב לעסקים!

עבור עסקי בידור כמו לופטים בנתניה, אין דבר יותר חשוב מאשר הניקיון של המקום. מקום נקי ומצוחצח נראה מרשים יותר וחדש יותר – ולכן אנשים ישמחו להזמין אותו ואף לחזור אליו עוד ועוד. בעלי עסקים רבים מדווחים על עלייה בכמות ההזמנות בזכות ניקיון יסודי שבוצע בבית העסק. חשוב להבין, שלא צריך להזמין חברת ניקיון כל שבוע, אלא מספיק כל כמה שבועות. בצורה כזו, מקבלים תוצאה מדהימה בעלות משתלמת.

כמה זה עולה?

ניקיון לופטים בנתניה לא חייב להיות יקר. זה תלוי כמובן בגודל המתחם ובחלוקה לחדרים, אבל בגדול העלויות די דומות. לופט קטן יעלה בסביבות 1,500 ש"ח. לופט בינוני יעלה משהו כמו 2,500 ש"ח ומקום גדול יכול להעלות גם 5,000 ש"ח, תלוי בדרישות המיוחדות של בעל המקום. בעל המקום יכול להגדיר לנו פרויקטים מיוחדים לניקיון, כמו רצפה פגומה, חריצים בקירות, שירותים שחורים וכו'. פוליש תפארת הינה חברת ניקיון בנתניה המסוגלת לנקות את כל סוגי הלכלוכים בצורה קלה ומהירה.

עבודה לשביעות רצון הלקוח ב100%

חשוב לנו שתהיה מרוצה עד השמיים! ואף תזמין אותנו פעמים נוספות, כל פעם שהלכלוך הקשה מצטבר. תמיד מגיעים עם חיוך, ומקפידים לעבור איתך על כל הסעיפים בסיום העבודה. בשורה התחתונה, אנו לא עוזבים את המקום עד שאתה לא שבע רצון. צוות הניקיון שלנו הינו חזק, ותיק ומיומן – אין סוגל לכלוך שאנו לא יכולים להסיר, תוך שמירה אמיתית על הציוד והמקום. למעשה אתה יכול להשאיר לנו מפתחות, להתפנות לעיסוקיך, ולחזור אחה"צ לקבל מקום חדש!

 

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן