בריכות ביתיות – ניקיון ותחזוקה

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

•    רוצה לפנק את משפחתך ולקנות בריכה ביתית?
•    מעוניין במוצרים משלימים לניקיון בריכה ביתית שברשותך?
•    צריך להתייעץ עם חברת ניקיון מומלצת בתחום ניקיון בריכות ביתיות?

אין כמו לעשות הפתעה לבני משפחתך ולרכוש להם ולך בריכה ביתית מפנקת.
אנו מספקים שירות לכל סוגי הבריכות, בכל הגדלים והצורות וגם את כל המוצרים המשלימים כגון:
מוצרי ניקיון, מסננים, כלור ועוד מגוון אביזרים עבור בריכות ביתיות.
שנים של נסיון בייעוץ להתאמת בריכות ללקוח וכמו כן מומחים בהתאמת המוצרים הנלווים לבריכה שלך.

תחזוקה, ניקיון ובטיחות

תחזוקה, ניקיון ובטיחות בבריכה הם הדברים החשובים ביותר שעלייך לקחת בחשבון כאשר אתה מחליט להציב בריכה בביתך. לנו יש את המוצרים שיכולים לעזור לך בהתמודדות עם שלושת אלה. אנו מספקים משטחים לבריכות שהם נוגדי החלקה מסוגים שונים וחשובים ביותר מבחינה בטיחותית. כמו כן לנו החומרים הבטוחים והמובילים ביותר בשוק לניקיון בריכות ביתיות. אם תקפיד לעבוד על פי ההוראות וההמלצות שלנו, תתייחס למה שכתוב על כל מוצר שאנו מספקים ותדאג בתדירות הרצויה לתחזוקה ולניקיון בריכה ביתית שברשותך – תהייה בטוח כי גם הבריכה תאריך חיים וגם משפחתך תהייה מאושרת ובריאה.

סוגי בריכות שחייה נפוצים

כיום קיימות בשוק מספר רב של בריכות ביתיות. ישנן את הבריכות הבנויות ויש את הבריכות הניידות שניתן להציב בכל נקודה בחצר הבית. בכל מקרה, כל בריכה שתציב בחצר שלך לא דורשת פיקוח על הנקיון והתחזוקה כמו שכן נדרש כיום מבריכה ציבורית. אבל זה לא אומר שניתן להזניח את הבריכה שלך. הההפך הוא הנכון. ככל שתדאג ותקפיד על ניקיון בריכה ביתית שלך ככה בני ביתך יוכלו להשתמש בה לאורך שנים וכמו כן להיות בריאים ולא לחטוף זיהומים ומחלות שמגיעים עקב זיהומים במיים שלא מטופלים כראוי.

מה היתרונות של הצבת בריכה בחצר הבית?

להרבה אנשים יש בריכות ציבוריות בקרבת מגוריהם והם יכולים לעשות מנוי לבריכה ולהנות ממנה. אבל כשאתה מחליט לקנות או לבנות בריכה ביתית בחצר שלך אתה קודם כל יכול להיות בטוח שזה יוסיף למראה החצר שלך ויעשה אותה יוקרתית. דבר נוסף הוא שבביתך אתה יכול לפקח על ניקיון בריכה ביתית ולהקפיד עליו באופן יום יומי שלא כמו בבריכה ציבורית שם הרבה פעמים אנשים ובעיקר ילדים חוטפים מחלות וזיהומים שונים עקב ליקויים בנקיון והתפרצות מגפות שעוברות דרך המיים. יתרון נוסף וחשוב הוא זמן איכות משפחתי בבריכה והרבה שעות של כיף משותף.

ניקיון בריכות ביתיות – מוצרים מומלצים

לנו הידע והנסיון איזה מוצר מומלץ לאיזו בריכה. כשאתה מתעסק בניקיון בריכה ביתית אתה צריך לדעת כי ישנם מוצרים המותאמים במיוחד לכמות המיים בבריכה שלך ולגודלה. קיימים כיום בשוק אינספור מוצרים ובאמת קשה לבחור וזה מאוד מבלבל. אנו עם הנסיון שלנו יכולים לעזור לך ולהתאים לך בדיוק את המוצרים שיתאימו לבריכה הספציפית שלך בבית. תוכל לעיין בקטלוג המוצרים שלנו ולהרים טלפון לשיחת ייעוץ איתנו. לנו המחירים האטרקטיביים ביותר וההוגנים ביותר. נסה אותנו ותהייה בטוח כי עשית את הדבר הנכון.

ניקיון בריכות שחייה – טיפים נוספים
חברת ניקיון מומלצת – כל השירותים שלנו!

 

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן