כך תעברו לדירה החדשה בלי לכלוך ובלגן

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

מעבר דירה יכול להיות מפרך מאוד, וזה לא באמת סוד גדול. כל מי שעבר דירה לפחות פעם אחת בחייו מכיר את הסיטואציה הזו. אנחנו אורזים את הדירה במשך שבועות רבים, מטפלים בשורה של מטלות ומגיעים ליום הגדול מותשים. זו כמובן הדרך הכי פחות טובה להתחיל את החיים החדשים בדירה המפנקת, אבל גם זו לא הבעיה העיקרית. כשאתם מגיעים עייפים כל כך ליום המעבר אתם מוצאים (לרוב) שאין לכם אנרגיות או פנאי לסדר, לפרוק ארגזים וגם לנקות את הבית. תשמחו לדעת שאתם לא חייבים לעשות את זה.

אל תעשו את זה לבד

אם יש סיבה אחת לכך שהדירה נראית כמו מחסן ציוד במשך כמה ימים (במקרה הטוב) או שבועות (במקרה הפחות-טוב) הרי שאפשר להאשים את חוסר הזמן. עם ההכנות למעבר, וגם ביום המעבר עצמו, טיפלתם במנהלות ובאריזות עד שהזנחתם את העבודה ואפילו את המשפחה. עכשיו אתם נדרשים להשלים פערים, ובתוך זה די קשה לפנות זמן או כוחות כדי לסדר צלחות או לתלות תמונות. הבשורה הטובה היא שיש היום לא מעט פתרונות יצירתיים. למשל, במקום לעשות את זה לבד אתם יכולים להזמין צוות מקצועי המתמחה במתן שירותי סידור בתים לאחר מעבר דירה. כך תוכלו להמשיך בעבודה או במנהלות בזמן שמישהו אחר ידאג להפוך את הדירה החדשה לסביבה נעימה ומזמינה.

ניקיון – איך עושים את זה נכון?

אפשר רק להניח שאתם שייכים לאחת משתי קבוצות: אלה שעוברים לדירה חדשה לחלוטין, כזו שרק עכשיו יצאה מהניילונים, או אלה שקונים (או שוכרים) דירה שהיו בה חיים שלמים לפניכם. בשני התרחישים הללו יש משמעות אדירה לאיכות הניקיון הראשוני. דירה שנבנתה זה עתה היא דירה שיש בה כמויות אדירות של אבק, נסורת, טיח ולכלכוך שנשאר מתקופת הבנייה. דירה שהועברה אליכם מדיירים קודמים עשויה להיות קצת יותר נקייה, אבל אין לכם מושג מי ניקה, מתי ואיזה חלק בבית. יכול להיות שאיש לא נגע בארונות או בחלונות מאז פסח 1987, ועדיף שתבצעו ניקיון יסודי לפני שתפרקו לארון הזה צלחות או כוסות. הפתרון הפשוט הוא להזמין חברת ניקיון מקצועית שתביא איתה חומרי ניקוי איכותיים וגם ציוד (אם דרוש). זה יפנה לכם את הזמן להמשיך בשגרה שלכם, וגם יאפשר לכם לחזור בסוף היום לדירה נקייה כל כך, שתשכחו את כל העומס והלחץ שהיו לכם על הכתפיים עד לרגע הזה.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן