טיפול שוטף וניקיון דשא סינטטי

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

דשא סינטטי הינו תחליף נפלא וראוי לכל כר דשא אשר ניבט אליכם מחצרו של השכן, החיסכון במים ובהשקעה בהשקיה, גיזום וסילוק המזיקים השונים שעלולים לגרום לנזקים למשטח הדשא, הופכים את הפתרון התעשייתי לנפוץ יותר ויותר עבור רבים מבעלי החצרות במדינת ישראל.

ניקיון דשא סינטטי

ניקיון דשא סינטטי הינה פעולה פשוטה, הדומה בצורה מופלאה לניקיון כל משטח מרוצף אחר.

כאשר ניתן לנקות את משטח הדשא באמצעות מטאטא כביש או שואב אבק, אך הדרך המהירה והמוצלחת ביותר היא פשוט לנקות את המשטח באמצעות לחץ מים המסוגל לנקות גם את הלכלוכים הקטנים ביותר שהצטברו בתחתית המשטח.

במידה ואתם סובלים מריחות לא נעימים העולים ממשטח הדשא, תוכלו לערבב בדלי נפרד מעט נוזל לניקוי כללי ולשפוך אותו טרם הניקוי בעזרת הצינור, בכך תוכלו להרוויח גם ניקוי של הלכלוך, גם חיסול של חיידקים שעלולים להימצא במשטח הדשא וגם להעניק לו ריח נפלא של ניקיון.

טיפול שוטף ותחזוקה בדשא סינטטי

דשא סינטטי הוא בכל זאת משטח עשוי זקיקי פלסטיק שנועדו לחקות את הדבר האמיתי, ולמרות שמדובר על חיקוי מוצלח ככל שיהיה, עדיין מדובר על משטח עליו אנו דורכים, רצים ולעיתים אף משעינים עליו חפצים במשקלים שונים, כמו ריהוט גינה מסוגים שונים. לכן, משטח הדשא שלנו עלול לסבול מנטייה של הסיבים להתכופף ולכרוע תחת הלחץ.

לכן, בכדי למנוע מצב בו המשטח הסינטטי והיפה והדמוי הדשא שלנו לא ייראה כמו שטיח ירוק וישן עלינו לטפל במשטח באופן קבוע וזאת בכדי לשמור על יציבות הסיבים לאורך זמן.

ראשית יש להקפיד על ניקיון תדיר של המשטח באמצעות מטאטא דשא ושטיפה במים וסבון, שכן מעבר לאסטטיות שבניקיון המשטח הלכלוך עלול למנוע מסיבי המשטח לחזור למצבם הראשוני ודמוי הדשא הטבעי לאחר שיופעל עליהם משקל. כמו כן, יש לשלב בסיום השטיפה מעבר על הסיבים בעזרת מגרפה עדינה בניגוד לכיוון הנחת הסיבים, כך יהיה ניתן להחזירם למצבם המאונך.

כללים חשובים לשמירה על דשא סינטטי

דשא סינטטי עשוי פלסטיק, לכך ישנם יתרונות רבים ולצידם גם חסרונות רבים.

לדוגמא, במקרה ומופיעים מזיקים שונים כמו נמלים ותיקנים, פשוט תוכלו לרסס את האיזור הנגוע בעזרת כל חומר ריסוס בו תחפצו, לא יגרם שום נזק למשטח הדשא עצמו.

מן העבר השני, במידה ומתחילה להופיע עשביה או שורשים מתחת למשטח הדשא הסינטטי, יש לטפל בנושא במהרה באמצעות קוטלי עשבייה שונים, שימנעו את קריעת המשטח בעקבות הצמיחה מתחת לשכבת הפלסטיק התחתונה. כמו כן, היזהרו מזריקה של בדלי סיגריות או גחלים על המשטח, דשא סינטטי הוא לא מקום אידאלי לערוך בו מנגל.

דאגו לניקיון ושמרו על משטח הדשא הסינטטי שלכם, מכיוון שזהו הפתרון האידאלי ביותר להענקת תחושת חצר טבעית ויפה מבלי לחרוג מכמויות המים המוקצבות לבית אב במדינת ישראל

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן