פוליש לרצפה ישנה

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

פוליש לרצפה ישנה

הרצפה בבית או במשרד ישנה, מלוכלכת ובלויה? רגע לפני שאתם נכנסים להרפתקה ארוכה, מייגעת ויקרה של החלפת ריצוף, זה הזמן לטפל בו באופן יסודי על ידי ביצוע פוליש. מדובר בתהליך מקצועי המאפשר לטפל גם בלכלוך הקשה ביותר שהצטבר על גבי האריחים, כך שבסיומו תזכו ברצפה במראה חדש, חיוני ומלא ברק, ממש כמו של רצפה חדשה!

מחזירים לרצפה את הברק!

הרצפה במשרד או בבית נראית ישנה וחסרת חן? הברק אשר אפיין אותה בהתחלה כבר נעלם מזמן וכעת היא מכוסה בשכבת לכלוך ושומן שלא הצלחתם להסיר לבד, גם על ידי חומרי הניקוי החזקים ביותר? זה הזמן לבצע ניקוי מקצועי שיחזיר למרצפות את החיוניות והיופי שלהן כך שהן ייראו ממש חדשות. מלבד קרצוף וניקיון עמוק של המרצפות, עבודת הפוליש מקנה למרצפות עמידות והגנה מפני בלאי ושחיקה במשך הזמן.

למה צריך פוליש למרצפות ישנות?

החלפת ריצוף היא ללא ספק אחת העבודות המורכבות והיקרות ביותר בשיפוץ של כל מבנה. מדובר בתהליך ארוך ומייגע אשר עלול להוביל לא פעם לתקלות שונות, כמו פגיעה בצנרת או נזק לתכולת הבית, אשר גוררות הוצאות נוספות. אם אתם מעדיפים להימנע משיפוץ ומהשלכותיו, אתם יכולים לבחור באלטרנטיבה הקלה והזולה יותר אשר תאפשר לכם לשמור על הריצוף הקיים בבית או במשרד, תוך שדרוג וחידוש שלובמחיר נוח ובזמן קצר.

שירות פוליש לרצפה יאפשר לכם להחזיר את הברק שנעלם עם הזמן מהמרצפות, להסיר באופן מוחלט את שכבת הלכלוך אשר הצטברה על גבי האריחים ובאזורי הפוגות, לרבות לכלוך שומני וכתמים קשים. בתהליך זה עוברת הרצפה קרצוף על ידי מכונת פוליש המאפשרת ניקוי עמוק ויסודי שלה. השימוש באמצעים מכניים מאפשרים לבצע ליטוש עדין וממוקד של שכבת האריח העליונה, אשר מנקה אותה באופן עמוק ומשיב לה את הברק הטבעי. בתום הניקוי מקבלת הרצפה שכבת הגנה המאפשרת לשמור על תוצאות הניקיון לאורך זמן ולהגן עליה מפני כתמים, לכלוך ושריטות.

סוגי פוליש לרצפה

קיימים מספר סוגי פוליש נפוצים: פוליש סילר, פוליש קריסטל, פוליש ווקס ופוליש אקרילי, כאשר תוכלו לבחור בסוג הפוליש האידיאלי עבור סוג הריצוף שלכם בהתאם לייעוץ מקצועי של חברת הפוליש. רוצים לקבל תוצאות מקסימליות? התייעצו בתום העבודה עם איש המקצוע ובקשו הדרכה מפורטת שתסייע לכם לטפל ולשמור על חוזק ומראה המרצפות בהמשך.

פוליש תפארת – הדרך הקלה והמשתלמת לחדש את הרצפה!

האריחים שלכם ישנים ובלויים? נתקלתם בשכבת לכלוך עיקשת על גבי המרצפות שלא הצלחת להסיר לבד, לא משנה כמה ניסיתם? אל תרימו ידיים, פשוט פנו למומחים! חברת פוליש תפארת מתמחה בביצוע עבודות פוליש מקצועיות המותאמות למגוון סוגי רצפות, תוך הקפדה על איכות ללא פשרות, שירות אדיב ויעיל לצד תמחור הוגן. החברה נוסדה בשנת 1991 ומאז ועד היום מספקת שירותי ניקיון מתקדמים לאלפי בתי אב בישראל, עסקים וחברות. פוליש לרצפה בכל חלקי הארץ.

החברה מבצעת את כל סוגי הפוליש: פוליש קריסטל, פוליש ווקס, פוליש סילר ופוליש אקרילי, תוך שימוש במכונות פוליש המתקדמות והחומרים האיכותיים ביותר. אנשי הצוות המומחים שלנו יבצעו עבורכם את סוג הטיפול הנכון, בהתאם לצרכיכם ולפי סוג הרצפה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם נכון!בסיום העבודה, נשמח לייעץ לכם ולהדריך אתכם לגבי אופן הטיפול המומלץ לאחר ביצוע הפוליש, לרבות חומרי ניקיון מומלצים, אשר יוודאו שתוצאות הפוליש יישמרו לזמן רב.מעוניינים לבצע פוליש לרצפה ישנה? צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לחזור אליכם עם ייעוץ ראשוני והצעת מחיר ללא התחייבות!

כמה עולה פוליש לרצפה? מחירון עדכני

 

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן