הדברת נמלים – מכת ניצחת לנמלים

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

הדברת נמלים היא ללא ספק אחת המטלות הקשות ביותר העומדות בפני כל אחד מאיתנו, כאשר במרבית המקרים נמצא עצמנו מרססים את עצמנו לדעת במטרה לחסל את שיירת הנמלים העושה את דרכה אל שיש המטבח או בין שולחנות המשרד.

משימה זו קשה במיוחד, בייחוד לאור עקשנותן וממדיהם הקטנים של יצורים אלו, המכניסים את עצמם אל ביתנו מתוך חריצים וחרכים מיקרוסקופיים שאיננו מודעים אליהם, ומתחבאים בסדקים בקירות הבית, ברצפה ובמקומות נוספים ונסתרים בבית, בהם הן יכולות לקנן ולצאת מסע איסוף אוכל טורדני ופולשני במיוחד.

פעולת ריסוס נגד נמלים הינה הרכח של ממש, לא רק בגלל הנזק האסתטי בהררי נמלים הנמצאים בתוך ארונות המטבח ועל השיש, אלא על נזק בריאותי של ממש העלות לנבוע מאכילה בשגגה של נמלים או ביצים נמלי שהוטלו בתוך קופסאות אוכל שונות. כמו כן, הנמלים החופרות מחילות בתוך הארונות וקירות הבית עלולות לפגוע ביסודות חשובים שעלולים למוטט קירות ולהשמיד ארונות במידה ומפגע זה לא יטופל באופן ראוי.

הדברת נמלים מקצועית הינו תהליך מסוכן, במסגרתו מבוצע שימוש בחומרי הדברה כימיים, ולכן הוא חייב להיות מבוצע על ידי מדביר מקצועי, החבר באיגוד המדבירים ובכך חשוף לביקורת של משרד הבריאות. מעבר לנתונים הטכניים עליכם לבחור בבעל מקצוע איכותי שיעניק לבעיית הנמלים שלכם את הפתרון המיטבי, בצורה אמינה ואדיבה שתעניק לכם את השירות הטוב ביותר שיש, תוך זמן קצר מרגע הקריאה.

הנמלים אותן אנו רואים בביתנו הינן נמלים פועלות, והן חלק מקבוצה הכוללת גם מלכה האחראית על הילודה, ולכן בכדי לחסל באופן סופי את פגע הנמלים יש לחסל את המלכה באמצעות חומר הדברה שיגיע עמוק אל תוך הקן ולא יטפל רק בסימפטומים כפי שהם מתבטאים בביתנו. חומרי ההדברה המקצועיים הינם בעלי טווח פעולה רחוק, המאפשר לחומר הפעיל להיצמד לגופן של הנמלים הפועלות, הן נושאות אותו אל הקן ושם הרעל מחסל את כלל דיירי הקן ומסיר באופן סופי את מכת הנמלים מביתנו.

בשנים האחרונות נכנס לשימוש ריסוס נגד נמלים עשוי ג’ל ייחודי שאיננו רעיל לבני אדם, תינוקות, ילדים וחיות מחמד. הג’ל הייחודי מושך אליו את הנמלים הנושאות אותו אל הקן, מחסל את הפגע ושומר על איכות החיים וסביבת המגורים של שאר דיירי הבית.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן