תורת הניקיון- מה באמת חשוב לדעת בתחום הניקיון?

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

“בראשית ברא אלוהים את השמיים ואת הארץ, והארץ הייתה תוהו ובוהו” – זוהי בדיוק ההרגשה כאשר עוברים לבית חדש, או דירה לאחר שיפוץ “חושך על פני תהום” גם אם הרצפה משיש איכותי יוקרתי ובהיר מאד, אתם לא תראו את הלבן הזה , הכל מכוסה בסיד, טיח או כל דבר שמשאיר לכלוך עקשן וקשה שלא ניתן להוריד. ואתם שילמתם סכומים גבוהים מאד לעבור דירה או לשפץ אותה אז מה עושים במקרה כזה? להעביר סמרטוט רטוב עם גלון שלם של כלור לא בטוח שיעזור. אז מה בכל זאת כן? ובכן פוליש וניקיון מיסודי ומקצועי.

טיפים שיוכלו לעזור לכם בבחירת חברת ניקיון

האם כל מי שאוחז במגב, מטאטא , סמרטוט וחומר ניקוי יכול לקרוא לעצמו חברת ניקיון מקצועית? ברור שלא! אז איך בכל זאת אפשר לסמוך על מי שמציג עצמו כחברה מקצועית אמינה זריזה, וכן הלאה? כמו בכל אינטראקציה עם אנשים חשוב מאד לשים לב כי חברת הניקיון שבחרתם היא “בראש שלכם” כלומר אתם מקבלים את כל היחס הדרוש, מקבלים פירוט עבור ביצוע העבודה , איך מתנהלת העבודה מה השלבים שחברת הניקיון מבצעת. האם מדובר במספר עובדים שמגיעים אליכם לביצוע העבודה? , איזה ציוד הם מביאים . כדי לבצע עבודת ניקיון מקצועית יש להשתמש בסכין להורדת כתמי צבע, מכונה שמקרצפת את הלכלוך. ניקיון אמבטיות ושירותים צריך להתבצע ע”י חומצות המיועדות לניקיון מקסימאלי.

טיפ נוסף וחשוב בנושא חומרי הניקוי כדי שפעולת הניקוי תהיה איכותית ותביא לכם את הבשורה יש לוודא כי אותם חומרים אינם מזיקים הן לחפצים אם זה אמבטיות ברזים, רצפות ובעיקר שאינם מזיקים לכם , וההמלצה היא להשתמש בחומרים ידידותיים לסביבה , גם שומרים על איכות הניקיון לאורך זמן וגם שומרים על איכות הסביבה ולא גורמים נזק.

לדבר עם חברת ניקיון מקצועית זה לדבר עם מישהו שמומחה ומבין את התחום, לא מישהו שעושה את זה כעבודה נוספת להכנסה צדדית אלא שזה עיסוקו המרכזי. כך תהיו סבורים ובטוחים כי בזה הרגע מצאתם חברת פוליש וניקיון טובה ומקצועית שיודעת מה היא עושה, ומבצעת את זה בצורה מיומנת ובלתי מתפשרת.

לפני תחילת העבודה יש לתאם ציפיות ולדעת בדיוק מה הולכים לבצע. כך לא תהיו מופתעים לרעה כאשר חברת ניקיון מסוימת תבוא רק עם מגב ודלי. כמו כן חברת ניקיון מקצועית מחזיקה ברישיון עסק, אל תהססו לבקש לראות אותו.

מרגישים כמו סמרטוט עוד לפני הניקיון?

אתם וודאי מכירים את ההרגשה הזו “היום שאחרי” , שעוברים דירה שמקבלים את המפתח לבית החלומות , או לאחר שיפוץ. הוצאתם הרים של כספים על הבית החדש או המחודש ומה עכשיו גם על ניקיון? ובכן כדאי להיות שקולים בנושא ולהשאיר סכום כסף מסוים גם לעבודת הניקיון. הרי מתי תערכו שוב ניקיון יסודי של ממש ? בפסח? לא בטוח. ולכן זו הזדמנות מצוינת לעשות ניקיון ופוליש בצורה מקצועית שגם אם זה יעלה קצת מעבר זה שווה לטווח הארוך. תחשוב על זה שלאחר ניקיון ופוליש אתם לא צריכים לקרצף ולהזיע . וזו השקעה כדאית.

אז בשביל לא להרגיש שסחטו מכם את המיץ ואת הזמן והכסף פשוט תוודאו שחברת הניקיון היא אמינה ומקצועית שתדע לעשות את הפעולה בצורה נקייה.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן