שירותי פוליש מתקדמים

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

 

אנו מעניקים שירותי פוליש וניקיון בכל אזורי הארץ הנה כמה פרטים בנוגע לשירותי הפוליש:

ליטוש רצפות – ליטוש רצפות כמו שאנו רואים את זה הוא מעשה אומנות לכל דבר, אנו מיישרים ומבריקים את המרצפות, מיישרים הבדלי גובה והופכים את הרצפה לחלקה ואחידה לגמרי. אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום וצוות ליטוש רצפות יגיע אליכם להצעת מחיר מסודרת.

הברקת מרצפות – אנו מעניקים שירותי הברקת מרצפות, פוליש, ברמה הגבוהה ביותר. אנו משתמשים בחומרים איכותיים ומכונות הטובות ביותר. אנשי צוות פוליש והברקת מרצפות הינו צוות ישראלי עם שנים של ניסיון בכל סוגי המרצפות.

הברקה קריסטלית – אנו מעניקים שירותי הברקה קריסטלית ובנוסף גם פוליש קריסטלי אנו מפרסמים את מחירי הפוליש קריסטל שלנו, ואנו גם עומדים במחירים הללו – ולא משנה אם מדובר על הברקה קריסטלית בתל אביב או בדרום הארץ, העובדה שאנו בעלי פריסה ארצית פשוט חוסכת לכם עלויות!

שירותים של פוליש ובנוסף גם ניקיון – כידוע, אנו מעניקים שירותי פוליש, אך אנו גם מעניקים שירותי ניקיון, ניקיון דירות, ניקיון בתים, ניקיון לאחר שיפוץ וניקיון משרדים בכל אזורי הארץ.

כמה פרטים על חברת פוליש תאפרת – חברתנו מעניקה שירותי פוליש לרצפה מזה שנים. אנו נמצאים בפריסה ארצית, ומגיעים כמעט לכל עיר בישראל. צוות עובדים מקצועי ומיומן יגיע אליכם על הבוקר ותוך 6-8 תקבלו בית נקי ומצוחצח. בנוסף על שירות פוליש לדירה, ניתן להזמין את כל שירותי הניקיון: ניקיון לפני מעבר דירה, ניקיון לאחר שיפוץ, ניקיון דירות חדשות, ליטוש שיש, חידוש רצפות ועוד.

חברת פוליש וניקיון – איכות ומקצועיות!

אנו מעניקים הנחות משמעותיות במתן כל שירותי הפוליש והניקיון לבית. מבין שירותינו תוכלו למצוא שירותי פוליש לבית, פוליש קריסטל / פוליש ווקס, ניקיון לאחר שיפוץ, ניקיון לפני כניסה לבית ועוד.

נציגנו ממתינים לכם, צרו עימנו קשר עוד היום – הברקת רצפות עם טופ פולישינג מעולם לא הייתה קלה יותר! נציגנו יעניקו לכם שירותי ניקיון מדהימים, במחירים שלא תאמינו!

קניתם דירה חדשה במרכז ורוצים לשדרג את המראה של הרצפות? משפצים ורוצים לחסוך על החלפת הרצפות? הפתרון הוא פשוט ביותר – פוליש. חברתנו מתמחה בטיפולי פוליש. טלפון אחד אלינו והרצפה שלכם תעבור מהפך, בלי להוציא סכומי עתק, ללא כל מאמץ מצדכם, בשיא המהירות והיעילות.

למה דווקא פוליש?

מדינת ישראל ידועה בתור אחת שתחלופת הדירות היא גבוהה ביותר ולכן לעיתים קרובות הדירות אינן זוכות לתחזוקה שוטפת ונראות מעט מוזנחות. אז אם עברתם לדירה עם רצפה בלויה ודהויה, עם מראה כללי חסר חיים, כדאי לכם להשקיע בפוליש איכותי.

חברתנו מציעה שירותי פוליש לדירות מושכרות, לדירות חדשות שזקוקות לניקיון וליטוש וכן למשרדים המעוניינים לשמור על מראה ייצוגי ומכובד. אנחנו מציעים שירות מהיר, יעיל ומקצועי, שיחולל מהפך של ממש בבית או במשרד שלכם. טיפולי פוליש מכניסים הרבה אור וחיים ומשדרגים בצורה משמעותית את המראה הכללי.

פוליש – רק עם המקצוענים!

אם החלטתם ללכת על פוליש, חשוב שתדעו לבחור את החברה המקצועית והאיכותית ביותר בתחום. בחירה שגויה עלולה לגרום לנזקים קשים, כגון סדקים והשחרה של המרצפות, ולכן מומלץ שלא להתפשר ולבחור בחברה הזולה ביותר, אלא בחברה מקצועית וותיקה.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן