שומרים על ההיגיינה

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

חדר אמבטיה מבריק

שעת בוקר מוקדמת. אתם נכנסים אל חדר האמבטיה כדי לצחצח שיניים ולהתחיל את היום, מכונת הקפה כבר עובדת במרץ ואז אתם רואים את זה. האסלה הלבנה הפכה לפתע לצהובה ועל גבי דלת המקלחון מופיעים סימנים ראשונים של עובש. גם הברזים כנראה קצת פחות נקיים, והחרסינה נראית דהויה פתאום. הדברים הקטנים האלה הם דווקא לא מאוד קטנים, ואפשר להימנע מהחוויה הזו על ידי תחזוקה שוטפת וניקוי אביזרי האינסטלציה בבית.

איך עושים את זה?

שמירה על חרסינה נקייה אפשרית באמצעות שילוב שבין מים רותחים לחומץ, וניקיון האריחים באמצעות כרית ניקוי מפלסטיק, כזו שתעשה את העבודה מבלי לשרוט את החרסינה. תוכלו להשתמש גם בחומר מלבין שיסייע לכם לנקות ולהבריק את החרסינה, ובאותו האופן ניתן לשמור גם על ניקיון האסלה והחיבור בינה לבין הקרקע. ואם זיהיתם בחלל האמבטיה עובש שמתחיל להצטבר, מומלץ מאוד למהר ולנקות אותו, בעיקר משום שהוא מזיק למערכת הנשימה, מעבר להיותו לא אסתטי. מסיר שומנים יכול לעזור לכם כאן, כמובן בתנאי שתגנו על הנשימה שלכם מפניו, ותכסו את האף (במסכת נייר, לדוגמה).

ומה לגבי מראות וברזים?

ישנה מסורת עתיקה לפיה ניקיון המראה באמבטיה מתבצע באמצעות נייר עיתון. אלא שנייר כזה עשוי לשרוט את המראה. לכן עדיף לוותר על האפשרות הזו ולבחור דווקא באופציה של בד, למשל – בד של חולצה ישנה, בעדיפות לטריקו, כמובן. ניקיון ברזים חשוב אף הוא, ואת המשימה הזו תוכלו לבצע בהצלחה עם מטלית ספוגה בחומץ ומים. כרית הניקוי פחות תתאים כאן משום שהיא עשויה להשאיר שריטות אחריה, ולכן מטלית רכה היא הפתרון האידאלי. חשוב לשים לב לכל האזור שמקיף את הכיור, משום שהכתמים שם נצברים בקלות, הן ממשלחת השיניים והן מהאבק שנכנס אל החדר. אחת לשבוע לפחות כדאי לרוקן את העמדה מכל מה שנמצא עליה ביומיום, לנקות באופן יסודי ולהחזיר הכל למקום.

מקלחת נקייה

ומה לגבי המקלחת שלכם? סביר להניח שיש לכם וילון כלשהו, כזה שבחרתם בגלל צורתו וצבעיו, וכזה שתרצו לתחזק כדי שיישאר איתכם לאורך זמן. גם כאן תוכלו להסתפק בחומץ ומים, או לחלופין באקונומיקה שתמהלו עם מים. אפשרות אחרת, קלה למדי, היא פשוט לכבס את הווילון (עם עדיפות לכיבוס עדין) ולהחזירו למקומו. כאן אין צורך בתלייתו בשמש עד לייבוש – הרי הווילון, במהותו, רגיל להיות רטוב… עם כל הטיפים שקיבלתם כאן, אנחנו מקווים שיהיה לכם קל קצת יותר לשמור על ההיגיינה בחדר האמבטיה שלכם.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן