פוליש קריסטל מה הוא?

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

ניקיון הבית באופן קבוע הוא מהלך חשוב מאוד שיעזור לכם לשמור על מראה הבית בכלל ועל איכות הריצוף בפרט, אבל יש מהלך קריטי לא פחות שיבטיח לכם בית מבריק לאורך זמן. סביר להניח שיצא לכם לשמוע עליו פעם או פעמיים, ואם כן, הרי שצמד המילים פוליש קריסטל אינו זר לכם. אם בכל זאת אתם תוהים במה בדיוק מדובר, הרי שפוליש קריסטל הוא ההזדמנות שלנו להחזיר לריצוף את הברק שאבד לו לאורך הדרך, אחרי שהזזתם רהיטים (שהותירו שריטות) ושפכתם כמה כוסות קפה או יין (שהותירו את חותמם גם אם מיהרתם להעלימם). פוליש קריסטל מומלץ לבצע מפעם לפעם, כשהריצוף נראה לכם לפתע “עייף” או פשוט נטול ברק, ועם ההסבר שלפניכם תבינו גם איך בדיוק זה עובד.

פתרון לצבע הדהוי

שיטת העבודה של פוליש קריסטל היא אידאלית לכל אותם מצבים שבהם הריצוף איבד את צבעו החד והנקי, והוא כולל – כצעד ראשון – ניקוי יסודי של השטח כולו. לצורך כך תידרש הזזת הריהוט ופינוי השטיחים מהחלל, שכן הפעולה תתבצע על הריצוף כולו, ורק לאחר הייבוש ניתן יהיה להמשיך הלאה, אל שלב המריחה. בשלב הזה נעשה שימוש בחומר מיוחד שהחדרתו אל המשטח אפשרית בעזרת מכונת פוליש מיוחדת. המכונה המחדירה את המגנזיום אל הריצוף למעשה יוצרת שכבת מגן מבריקה, עם מראה קריסטלי שמסביר היטב את שם השיטה, ובהתאם למצב הריצוף אפשר לחזור על הפעולה הזו עוד מספר פעמים, כדי להגיע לתוצאה מושלמת.

מראה הריצוף לאחר פוליש קריסטל

בעקבות התהליך המדויק שתבצעו בעזרת חברת פוליש מקצועית עם ציוד מתקדם וצוות מיומן, אתם צפויים ליהנות מריצוף שנראה חדש לחלוטין. למעשה, אתם עלולים לתהות לרגע (ובצדק) האם את הניקיון והברק הזה הכנסתם הביתה, או שמא ייתכן שהתוצאה מתעלה על המקור. היתרון המשמעותי של פוליש קריסטל, מעבר לתוצאה הנפלאה, הוא שמדובר בפתרון יעיל שאיננו מחליק, בהשוואה לשיטות אחרות (כמו פוליש וקס). מסיבה זו בדיוק מומלץ לרוב לבצע פוליש קריסטל בדירות מגורים, שכן גם הילדים וגם המבוגרים יכולים להסתובב באופן חופשי מבלי לחשוש מהחלקה. עם זאת, חברת פוליש מקצועית תדע גם להנחות אתכם להמשך הטיפול, או ליתר דיוק – לאופן שבו רצוי לנהוג בימים הראשונים כדי למנוע פגיעה בתוצאה המדויקת. כך מומלץ שלא להרטיב את הריצוף כלל בימים הראשונים, וכן מומלץ להשתמש בחומר מגן ייחודי גם כאשר תחזרו לשטוף את הריצוף בסופו של דבר.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן