ניקיון לאחר סידור מחסן

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

כאשר מדובר על ניקוי וסידור מחסנים, לעיתים מדובר במחסנים גדולים המשמשים לאחסון סחורה ומוצרים אצל חברות גדולות ובינוניות. לרוב חברות נעזרות בעובדים חיצוניים או עובדים זמניים על מנת לסדר את מחסן החברה ולמספר את הסחורה, כך שהם יוכלו להיות במעקב צמוד אחר מוצרי החברה או פריטים שונים הנמצאים במחסן. לאחר סידור המחסן וספירת המלאי, יש צורך לבצע ניקוי יסודי למחסן.

לרוב ניקוי מחסנים, נשמע פעולה פשוטה, אך לא כך הדבר, לרוב מדבר במחסני ענק, כך שכמות עובדים קטנה עם מכשור רגיל, לא יוכלו להשתלט על המקום ולנקותו בצורה יסודית, לכן ישנם חברות ניקיון מיוחדות אשר מציעות שירותי ניקיון לאחר סידור מחסן. משימת ניקיון המחסן, נעשית על ידי עובדים מקצוענים המשתמשים במכשור מיוחד אותו ניתן בקלות לשנע ממקום למקום כמו – שואבי אבק וחומרי ניקוי מיוחדים.

חיטוי מחסן בצורה יסודית

מעבר לניקיון יסודי של מחסנים, ניתן לראות כי חברות ניקיון רבות מציעות ניקיון יסודי של מחסנים במפעלים, חברות ותעשיות כמו ניקוי פאנלים בצורה יסודית, ניקוי קירות, ניקוי שטחי המחסן, ניקוי אבק מסחורה וחיטוי יסודי של כל המקום. חשוב לציין כי כאשר מדובר בשטח מחסן גדול אם זה לצורכי תעשיה או אחסון סחורה, לרוב מחסנים אלו מעלים אבק ומתלכלכים רבות בשגרת היום יום, כך שניקוי יסודי של מחסנים אלו, יכולים להימשך זמן רב ודרוש לכך כוח אדם רב וציוד משוכלל לצורך חיטוי וניקוי יסודי שלו.

מקרים נוספים בהם יש צורך בניקוי יסודי של מחסנים

לרוב חברות ותעשיות נעזרות בשירותי ניקוי וחיטוי מחסנים כאשר המחסן מעלה אבק ונהיה מלוכלך לגמרי, אך ישנם מקרים נוספים בהם יש צורך בניקוי מחסנים והם – כאשר פרצה שריפה וקירות המחסן נהיו שחורים, אם הייתה הצפה או פיצוץ בצנרת באזור, במקרים בהם ישנם חומרים אורגניים או כימיים שנשפכו או הזנחה לאורך זמן ומוצרים וחפצים החלו להרקיב וגרמו לשורה של נגעים. לאחר ניקוי וחיטוי יסודי של המחסן על ידי חברת ניקיון מקצועית, ניתן לחוש באווירה הנקייה ובאסתטיקה של המקום.

 

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן