ניקיון ופוליש לאחר שיפוץ מטבח

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

ניקיון לאחר שיפוץ מטבח

אחרי שיפוץ ועיצוב המטבח יש תמיד חשק לבשל מטעמים, הרעיונות הקולינריים פורים במיוחד ואנו מצפים להציף את הבית בניחוחות בישול. לכן נעדיף לקחת חברת ניקיון שתבצע ניקיון לאחר שיפוץ על הצד הטוב ביותר, באופן מקצועי ויסודי. כך נוכל להנות מהמטבח החדש כמו שצריך!

מי אחראי על ניקיון ופוליש לאחר שיפוץ המטבח?

אפשר להביא נגר פרטי ולבקש ממנו כי יעצב וייצר עבורנו את המטבח המיוחל והוא יהיה היחיד שיפקח על העבודה שייצר. אבל אם אנו מעוניינים במטבח מעוצב ומדויק, בעבודת גימור איכותיות ובפיקוח ואחריות מלאה – אנו נפנה לחברת מטבחים אמינה בעלת מוניטין ויכולת כלכלית עמידה. כמובן שאת עבודות הניקיון הסופיות של המטבח, ניקוי הפינות מצבע טרי וקרצוף עמוק של הרצפה משארי גבס וכיוצא בזה נבצע מול חברת ניקיון מקצועית. לרוב לחברות מטבחים המקצועיות יש קשרי עבודה עם חברות ניקיון והם מזמינים את הניקיון לסוף העבודה מבעוד מועד.

ניקיון לאחר שיפוץ מטבח

למה צריך לקיים ניקיון ופוליש לאחר שיפוץ המטבח

פינות חשוכות במטבח שאינן תופסות את תשומת הלב במהלך היום-יום נוטות לצבור שאריות צבע, גבס ושאר חומרי עבודה בזמן השיפוץ. בנוסף גם אם מדובר בשיפוץ של מטבח ופינת אוכל, העמדת קיר גבס, הורדת קיר בבית- כל הבית מושפע מאנשי מקצוע שמסתובבים בבגדי עבודה במהלך היום ולכן לפני שחוזרים הביתה כולנו רוצים שהוא יהיה ראוי וגמור. לאחר שמקיימים שיפוץ במטבח המעוצב והחדש שלכם יש צפייה מוחלטת שעבודת הניקיון תתקיים מטבח ותאפשר לכם להיכנס לבית נקי ומטבח ראוי לתפעול.

ראש שקט עם מטבח מעוצב חדש ונקי עיצוב המטבח, תכנון ובנייה, לוח זמנים מוקפד, מחיר ידוע מראש ומוסכם בתחילת העבודה – כל אלו מבטיחים ראש שקט כאשר נכנסים לתקופה של שיפוץ. עם חברת מטבחים מקצועית הראש שקט ואין צורך להתערב בהתנהלות ההרכבה והגימור. כבר בחוזה לפני הזמנת המטבח חשוב להכניס סעיף של ביצוע ניקיון לאחר שיפוץ ופוליש לאחר השיפוץ הכולל.

דרך מי הכי כדאי להזמין מטבח מעוצב?

חברת פוליש תפארת עובדת באופן שוטף מול מגוון חברות מטבחים. לאור הצרכים שלכם, נוכל להמליץ על חברת המטבחים המתאימה ביותר: מטבח קטן, מטבח סטנדרטי, מטבח יוקרתי ועוד.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן