ניקוי שטיחים מקיר לקיר

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

טיפים לניקוי שטיחים מקיר לקיר

בתים רבים, וגם לא מעט משרדים, מעוטרים היום בשטיחים מקיר לקיר. אפשר להבין מדוע, שהרי ברמה העיצובית מדובר בפריט מצוין שמשיג את המטרה ומשדרג את מראה החלל. מצד שני, תחזוקת השטיחים לא תמיד פשוטה, בוודאי אם חסרים כמה כלים בסיסיים שיאפשרו לשמור עליהם נקיים בכל זאת. ניקיון שטיחים הוא מהלך חשוב מאוד, בעיקר אם אתם רוצים ליצור סביבה נעימה ומפנקת שבה יהיה לכם כיף לשהות לאורך זמן. הטיפים שלפניכם יעזרו לכם לעשות את זה נכון.

שאיבת אבק

פעולה בסיסית למדי, אבל חשובה ביותר, היא פעולת השאיבה. לצורך ניקוי שטיחים איכותי, שיבטיח לכם שטיח נקי ומזמין, מומלץ להקפיד על שאיבה באופן קבוע, ואף אחת לשבוע. פעולה זו היא קריטית לא רק כדי שהשטיח שלכם יראה נקי באופן קבוע, אלא גם כדי לשמור על בריאותכם ועל בריאותם של דיירי הבית והאורחים שמגיעים לבקר. במשך הזמן מצטברים על השטיח שלכם אלרגנים ובקטריות, לא פחות מגרגרי האבק העיקשים, ומהם חשוב להיפטר. שואב אבק ביתי יטפל בחלק ניכר מהבעיות הללו, וכדי להשלים את הפעולה רצוי להיעזר בחברת ניקיון מקצועית מפעם לפעם כדי לבצע שאיבת יסודית עם חומרי ניקוי מקצועיים ומכשור מתקדם. זוהי דרך מעולה לבצע ניקוי שטיחים יסודי באמת שיעזור לכם להיפרד מכמה כתמים עקשנים.

הכנה טובה

לפני שאתם מתחילים לשאוב, וגם לפני שאתם מזמינים חברת ניקיון מקצועית שתבצע ניקוי שטיחים יסודי, דאגו שהחדר יהיה נטול רהיטים ככל הניתן. זוהי נקודה חשובה עוד יותר כאשר מתבצע ניקוי מקצועי, שכן ריהוט מתכת או עץ עשוי להיפגע מחומרים מסוימים. בנוסף, בין אם אתם שואבים לבד ובין אם אתם נעזרים בחברת ניקיון, הקפידו לפנות מהשטח פריטים כבדים כמו מטבעות או מסמרים. הנוכחות שלהם תקשה עליכם לשאוב, והיא גם עשויה להסב נזק לא מבוטל לשואב האבק שלכם.

ניקוי שטיחים ללא פשרות

לעיתים רבות, בעיקר כשמדובר בחלל גדול או במשימה מורכבת יותר, אנחנו עשויים לעגל פינות ולשאוב “רק את מה שרואים”. הבעיה בפתרון הזה היא התוצאה. ניקוי שטיחים שאיננו יסודי דיו עשוי להוביל למצב שבו השטיח נראה נקי רק בחלקו, כתמים קשים עשויים להישאר ואף לבלוט ברקע. יתרה מכך, שאיבה לא טובה תשאיר אחריה גם ריחות רעים ואפילו עובש. כדי שתוכלו ליהנות מתוצאה טובה באמת, ולבצע ניקוי שטיחים באופן מדויק, אל תוותרו על שירותיה של חברת ניקיון שתעמיד לרשותכם גם צוות מקצועי, גם ציוד מתקדם וגם חומרי ניקוי איכותיים.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן