טיפים לניקיון לפני פסח

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

חג הפסח הקרב ובא מרמז על תחילת עונת הניקיונות. יש אנשים שמנקים את הבית מטעמי מסורת והזדמנות להיפטר מהחמץ בבית, אך ישנם אנשים שעבורם חג הפסח הוא הזדמנות לנקות את כל הבית בצורה מקיפה שלא מתבצעת בכל ימות השנה. חוששים מהניקיון לקראת פסח?הנה מספר טיפים של חברת ניקיון בתים שיסייעו לכם לנקות טוב יותר.

איך לנקות את המטבח

כידוע, המטבח בבית נחשב לאחד המקומות המרכזיים ביותר ובו ניתן למצוא סוגי לכלוכים שונים במשך כל ימות השנה ולא רק לקראת חג הפסח. בשונה מאזורים אחרים בבית, המטבח הוא אחד המקומות שמכיל סוגים שונים של חומרים החל מעץ ועד לזכוכית ולכן יש להקפיד על ניקיון. בעת ניקוי המטבח ניתן להשתמש בשואב אבק לניקוי הארונות ולאחר מכן לעשות שימוש במטלית רכבה. בשום פנים באופן לא מומלץ להציף את הארונות, ולכן ניקוי הארונות יעשה אך ורק על ידי שימוש במטלית לחה.

אם מדובר במדפי עץ פעמים רבות ניתן לראות בהם סדקים וכך קשה יותר לנקותם, ולכן ניתן לצפות את המדפים בנייר או מפה. לצורך ניקוי הכיור ניתן לשפוך קומקום מים רותחים לתוך הכיור ולשלב חומר ניקוי למשל, אקונומיקה כדי לנקות את המטבח בצורה יעילה.

כמו כן, פריט מרכזי במטבח הוא המקרר ובו יאוחסנו המאכלים השונים בערב החג. לפיכך, כדאי לדאוג לשמן את גומיות האטימה של המקרר (לשם כך אפשר להשתמש בווזלין או בשמן מסוג אחר). השימוש בחומר משמן ישמור על גמישות הגומיות וימנע מהן לאבד את יכולת האטימה שלהן.

איך השטיחים ייראו חדשים

לקראת חג הפסח לקוחות רבים הולכים ונעשים מודעים לנושא הניקיון. בארצות שונות באירופה ובארצות הברית המודעות לניקיון שטיחים הולכת וצוברת תאוצה, זאת אודות לטכנולוגיה שהשתפרה בשנים האחרונות. שטיחים מהווים פריט חיוני בבית ולא רק בעונת החורף, אלא במשך כל עונות השנה, בייחוד בחגים בהם מגיעים אורחים רבים שיכולים להתרשם ממראה הבית.

אם המטרה היא להבריק את השטיחים לקראת חג הפסח, כך שהאורחים לא יפסיקו להתפעל ממראה השטיחים, אפשר לשפוך עליהם כף אבקת סודה ולפזר באופן אחיד. לאחר מכן יש לחכות כ20-40 דקות ואז לשאוב. כדי להכשיר את השטיחים לפסח, מומלץ להפוך אותם ולנקותם היטב ולהקפיד שכל הפירורים יצאו ורק לאחר מכן להתחיל את הניקיון היסודי.

ניקיון הבית בצורה יסודית לקראת פסח אינו חייב להיות סיוט מתמשך, אלא אפשר להפוך את הניקיון לחוויה ייחודית שמטרתה התחדשות. כדי שפעולת הניקיון תהיה אפקטיבית, כדאי להתרכז במשימות.

בסיום משימה אחת, יש לעבור למשימה השנייה, כך הבית לא יראה מבולגן ועבודת הניקיון תתבצע בצורה טובה. לקראת חג הפסח, אין צורך לצאת מפרופורציות. אחרי הכל, מדובר בארוחת חג ואין צורך לנקות את הבית בצורה מקיפה יותר מבעבר, אלא להקדיש זמן ללמוד כיצד לנקות את הפריטים השונים בבית.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן