חברת פוליש תבריק כל ריצפה

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

ריצפה נקייה, נוצצת ומבריקה יוצרת תחושה של יוקרה, ניקיון יסודי מושקע ומקצועי. פוליש ברצפה יגרום לדירה שלכם, לחנות, לעסק, לקליניקה, למסעדה תחושה של מקום חדש. התחושה תהיה כאילו החלפתם למרצפות חדשות. אריחים ומרצפות נשחקים ומתבלים במשך השנים ופעולת הפוליש גורמת להם להתחדשות, רעננות ומראה נקי ומבריק. תחושת הברק והחדשנות תגרום לנו לתחושה נפלאה של מקום שמטופל ומתוחזק.  אנשים, לקוחות ומכרים  אשר יגיעו לביתכם או לעסק שלכם יבחינו ישר בשינוי ובחידוש. חשוב שהפוליש יעשה על-ידי חברת פוליש מקצועית.

מהו פוליש?

פוליש הוא פעולה הגורמת למרצפות מראה מבריק, נקי ומחודש. בפוליש יוסרו הלכלוכים מתוך שכבות המרצפות בצורה פנימית ועמוקה. הפוליש מבוצע בעזרת מכונות מיוחדות ותוך שימוש בחומרי ניקוי מאסיביים המיועדים לכך. פוליש לרצפה נעשה אחת לכמה שנים והוא שונה מפעולת ניקיון המרצפות הרגילה והשגרתית המנקה את הלכלוך המצטבר (אבק, שאריות אוכל, חול ועוד) מעל המרצפות.

סוגי פוליש שונים

קיימים בשוק סוגי פוליש שונים אשר כל סוג של פוליש מתאים לאופי המרצפות השונות. פוליש קריסטל, פוליש ווקס ופוליש אקרילי הם הנפוצים בשוק. פוליש קריסטל מבוצע על-ידי שימוש במגנזיום, בפוליש ווקס משתמשים בשיטה של שעווה מותכת ובפוליש אקרילי משתמשים בחומר אקרילי מיוחד. לכל שיטת פוליש יתרונות משלה וזמן התדירות לחידושה שונה. פוליש עושים אחת לכמה שנים בהתאם לסוג הנבחר.

כיצד נזהה חברת פוליש טובה?

נבחר חברת פוליש מקצועית אשר לה ניסיון רב בתחום. חברת פוליש טובה תקבע אתכם פגישה, תאבחן את סוג הרצפה הן מבחינת סוג המרצפות והן מהשימוש בה (מקום פרטי, ציבורי וכדומה). היא  תדע להתאים את סוג הפוליש לו תזדקק הרצפה שלכם. בחירת סוג פוליש אשר לא מתאים לסוג הרצפה יכולה לגרום לרצפה נזק בלתי הפיך.

חברת פוליש טובה תעסיק עובדים אשר מתמחים בכך. חשוב לציין שדרוש ידע וניסיון רב בהפעלת מכונת הפוליש, מנקה הפוליש צריך לדעת כמה כוח ועוצמה עליו להפעיל על הרצפה ואיך לגרום לכך שהמברשות לא ישרטו את אריחי הרצפה.

חברת פוליש טובה תשמש בחומרי ניקוי בעלי תווי תקן. שימוש  בחומרי ניקוי איכותיים חשובים מאוד גם לתוצאה הסופית שתתקבל וגם לאורך החיים שהפוליש יחזיק.

שימוש בפוליש הוא פתרון נהדר לחידוש וריענון הדירה, העסק או הקליניקה שלכם. ההליך לא ארוך וההוצאה עבורו לא גדולה. בעזרת הפוליש אנשים רבים נהנים ממרצפות מחודשות דבר שחסך מהם להחליף ריצוף שהוא עסק יקר, ארוך ולעיתים אף מסורבל. בעזרת פוליש ניתן להעלות את ערך הנכס בצורה משמעותית.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן