האם כדאי לעשות פוליש במשרדים?

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

כיום אין משרד שלא מחזיק בחברת ניקיון משרדים לצורך תחזוקה ואחזקת המשרד, ישנם משרדים קטנים אשר מבקשים ניקיון פעם אחד בשבוע ויש כאלה צריכים בכל יום מנקה ואפילו פעמים ביום. אז מה הקשר בין פוליש לניקוי משרדים? והאם צריך לעשות פוליש במשרד? הכול – במאמר הבא.

שירותי פוליש במשרדים

משרדים אשר מקבלים קהל לקוחות באופן יומיומי, צריכים להראות נקיים, מצוחצחים ונקיים, תחושת ניקיון נותנת ללקוחות הנכנסים תחושת בטחון, תחושה של מקום פועל ומסודר ולא מקום מבולגן. במקומות עבודה מהסוג הזה, רצוי לבצע חידוש למרצפות באמצעות פוליש, כאשר ישנם סוגים של פוליש המתאימים לכל רצפה ומשרד שונה, במידה ומדובר על מפעלים ומקומות עבודה אשר מאחסנים תכולה, ככל הנראה תהיה שם רצפה מסוג פי.וי.סי, שבאמצעות פוליש אקרילי, ניתן לחדש אותה. במשרדים שונים בהם יש ריצוף גרינט פורצלן או קרמיקה, ניתן לבצע פוליש ווקס ולגרום לריצוף להראות מבריק ובעל ברק חזק.

האם חברת ניקיון משרדים עושה גם פוליש?

בדרך כלל חברות המתעסקות בתחום הניקיון, עושות כמעט הכול ואפילו מבצעות פרויקטים בתחום הלוגיסטי, בין אם מדובר על הובלה או אחזקת מבנים ועד למתן שירותי ניקיון בעבור משרדים, במעמד סגירת חוזה עם חברת ניקיון למשרדים, ניתן לבקש תחזוקה חצי שנתית או שנתית של פוליש לרצפות, או אפילו קרצוף רצפות – רק בכדי להוציא את הלכלוך שחדור עמוק לרצפה, במידה והחברה עצמה אינה עוסקת בפוליש, ניתן לבקש בהשתתפות עצמית נמוכה כי תספק את השירות דרך חברה חיצונית, חידוש חצי שנתי הוא ידוע ולא דבר חדש, ניתן לראות כי בחוזים יש תחזוקה בכל רבעון של ניקוי חלונות, ויטרינות וגם דלתות, בין היתר ניתן להוסיף גם פוליש, כל הנושא הזה מתומחר בחוזה מול חברת ניקיון המשרדים.

הסוגים השונים של הפוליש

נכון, כיום יש כמה סוגי פוליש נפוצים, אך כיצד יודעים איזה מתאים לנו? ובאופן כללי בעבור המשרד שלנו, מה המשתנים ומה כל פוליש עושה?

אז יש לנו את הפוליש ווקס, שהוא בעצם הפוליש הנפוץ ביותר שנראה במשרדים, התהליך שלו הוא מורכב ולוקח זמן רב, אך התוצאה שלו מדהימה, באמצעות קרצוף והוצאת כל הלכלוך מהרצפה, שטיפה באמצעות מים וייבוש נגיע למצב של מרצפה כמעט חדשה, לאחר מכן מורחים את הווקס שהוא בעצם הגורם שנותן את ההברקה לרצפה ולמראה נקי, מבריק וחדש.

בנוסף יש את הפוליש אקרילי, שפחות מתאים למשרדים, באמצעות פוליש אקרילי מבצעים חידוש וניקוי של רצפה מסוג פי.וי.סי, הקיימת בדרך כלל בארכיונים, מפעלים ומקומות אחסון שונים.

פוליש קריסטל, חומר הפוליש הידוע נראה בדרך כלל בבתים ועל מרצפות מסוימות בלבד, כאשר באמצעות שפיכת חומר על הרצפה ומכונת פוליש מחדירים ברק אל תוך הרצפה (קריסטלים) וגורמים לה למראה מבריק ונקי נקי.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן