בחירת מכונת שטיפה בלחץ מים

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

משטחים רבים הנמצאים בסביבתנו הינם קשים לניקוי, בין אם מדובר על חומת אבן המקיפה את הבית ובין אם מדובר על רצפת בית העסק העמוסה לעייפה בכתמי שמן וצבע או סתם מלוכלכת משנים רבות של שימוש והזנחה בניקיון. רגע לפני שאתם מתייאשים ובוחרים לחיות עם הלכלוך הזה יום נוסף, אנו מזמינים אתכם להכיר פתרון יעיל ואפקטיבי בדמות מכונת שטיפה בלחץ מים המאפשרת לנקות במהירות את כל סוגי המשטחים ולהשיב אליהם את המראה החדש והנקי.

שוק מכונות השטיפה עמוס בסוגים רבים של מכונות המיועדות לשימושים שונים ובהתאם לכך הטכנולוגיה בה מבוצע שימוש, לכן בכדי להקל עליכם את הבחירה במכונה הנכונה בחרנו לסקור בעבורכם את המגוון הקיים בכדי שתוכלו לבחור את הציוד שיתאים באופן מושלם לצרכים הספציפיים שלכם.

מכונת שטיפה בלחץ מים – חמים או קרים?

ללא חשיבות לטמפרטורת המים, מכונות שטיפה בלחץ מים מעניקות לחץ מים גבוה אותו מכוונים על ריכוזי לכלוך מסוגים שונים, ובכך מבצעים שימוש בכוחם הטבעי של המים בכדי לנקות את המשטח.

מכונת שטיפה המבצעת שימוש בלחץ מים קרים הינה הנפוצה ביותר, היא בעיקר מיועדת לשימוש עבור המשתמש הפרטי או תעשייה קלה ונדרשת עבור הסרת אבק ולכלוך קל בדמות לשלשת ציפורים וכתמי אדמה.

לעומת זאת, לחץ מים חמים מאפשר הסרה של כתמים עקשניים במיוחד, כמו למשל כתמי שמן, דלק וחומרים כימיים שונים הנמצאים בשימוש בתעשיות שונות כמו מפעלים ומוסכים.

שני הסוגים נבדלים זה מזה גם במחירם, שכן מכונות המבצעות שימוש במים חמים יקרות בהרבה מאלו המבצעות שימוש במים קרים ולכן טרם הבחירה במכונה שתשמש אתכם, עליכם להגדיר את הצרכים שלכם באופן מדויק ולבחור את המכונה בהתאם לכך.

גודל מכונת שטיפה בלחץ מים הנדרשת

באופן טבעי, מכונה גדולה יותר מכילה בתוכה משאבה גדולה יותר ומאפשרת זמן פעולה רב יותר, כמו כן במכונה גדולה יותר תוכלו לשלב אביזרים נוספים כמו מיכל סבון המעניק שטיפה ורחיצה בפעולה אחת. יחד עם זאת, מכונה גדולה יותר תדרוש מכם תפעול מסורבל יותר ועלות תיקונה ואחזקתה גבוהה בהרבה מהמכונות הקטנות והנפוצות יותר.

הספק מכונת שטיפה בלחץ מים

מכונות השטיפה נבדלות זו מזו גם בהספק לחץ המים אותו הן מעניקות, לדוגמא מכונות ביתיות פועלות על חשמל ומספקות לחץ מים הנע בין 100 ל-160 בר ואילו המכונות התעשייתיות פועלות על סולר ומעניקות לחץ מים של עד 250 בר.

הספק המכונה הוא זה שנותן את השטיפה הרצויה, כך שבחישוב פרמטר זה אין לזלזל בהספק המכונה ויש להתאימו לצרכים שלכם, במידה ושימושכם הוא באופן פרטי מומלץ לבחור בהספק נמוך יותר שייתן את המענה הרצוי מבלי לשלם עלויות גבוהות עבור יכולות שאין לנו צורך בהן ואילו בבחירת מכונה תעשייתית אין לבחור בהספק נמוך שפשוט לא ייתן את התוצאה הרצויה.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן