שירותי ניקיון ופוליש לפני הכניסה לדירה החדשה

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

אחת המשימות המייגעות והמורכבות ביותר בכל מעבר דירה היא משימת הניקיון של הדירה החדשה. אם מדובר על דירה שבה התגוררו לפניכם דיירים משימת הניקיון הזו יכולה לדרוש מכם לפחות יומיים של עבודה קשה. במידה ומדובר על כניסה לדירה חדשה מהקבלן, הקבלן אומנם אחראי על שירותי ניקיון ופוליש לאחר סיום הבניה, אך שירותים אלו לא תמיד יסודיים ולכן הם לא תמיד מותירים את הדירה מוכנה לאכלוס מיידי. שירותי ניקיון ופוליש לפני הכניסה לדירה החדשה מיועדים על מנת לחסוך לכם זמן ומאמץ והם מבטיחים לכם כי הדירה תהיה מוכנה באמת לאכלוס. שירות זה יחסוך מכם לא רק את הזמן היקר ואת המאמץ הפיזי, אלא גם ימנע מכם את הצורך לרכוש את חומרי הניקוי.

 עלויות שירותי ניקיון ופוליש לפני הכניסה לדירה החדשה

בין אם רוכשים דירה חדשה ובין אם שוכרים דירה, המעבר מצריך הוצאות רבות ועלותו יכולה להעמיס מאוד על תקציב המשפחה. מסיבה זו רבים נוטים לוותר על שירותי פוליש וניקיון מקצועיים בחשיבה כי אפשר לעשות את זה לבד ולחסוך. ההחלטה הזו שגויה מכיוון שעלות שירותי ניקיון ופוליש אינה גבוהה יחסית לכמות הזמן ששירות זה יכול לחסוך לכם. בנוסף, שירות זה מסופק על ידי אנשי ניקיון מקצועיים שמבצעים את העבודה בצורה הרבה יותר יסודית מאשר כל אחד שהוא לא מקצוען בתחום הניקיון והפוליש. עלויות השירות הזה כוללות גם את חומרי הניקוי, את שעות העבודה וגם את הביטוח על הנכס בזמן העבודה, כאשר המחיר נקבע גם על פי כמות החדרים בדירה ועל פי מידת הדחיפות של השירות.

 מה כדאי לבדוק עם חברת הניקיון בעת הזמנת השירות

  • כמות עובדי הניקיון שמספקת החברה לפרויקט.
  • האם מדובר על עובדים ישראלים או עובדים זרים בעלי אישור עבודה.
  • באילו חומרי ניקוי ישתמשו בעת מתן שירותי ניקיון ופוליש לדירה.
  • מה קורה במידה והחברה לא עומדת בהתחייבות מועד סיום השירות, האם תוכלו לקבל פיצוי על העיכוב.
  • העם קיימת אופציה לקבל עוזרת בית במידת הצורך

 

כמה זמן מראש כדאי להזמין שירותי ניקיון ופוליש לפני שעוברים לדירה החדשה

המתכון הבטוח להפקת התועלת משירותי ניקיון ופוליש טמון בשאלה כמה זמן מראש תזמינו את השירות. ההמלצה של חברות ניקיון ופוליש היא להזמין את השירות ברגע חתימת החוזה או ברגע שנודע לכם תאריך מדויק של האכלוס. ככל שרמת הדחיפות של השירות תעלה, כך יעלה בהתאם גם מחירו והקושי למצוא חברה זמינה יהיה רב. הזמינו מראש את השירות ומובטח לכם ניקיון ברמה גבוהה וסיום תהליך ניקוי הדירה בזמן.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן