שיפוצים במרכז – מה מומלץ לחפש לאחר ניקיון

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

כמעט כל אחד מאתנו חווה פעם או פעמיים בחייו את התענוג המכונה – שיפוצים. אמרנו תענוג? תלוי איך צרובה החוויה בתודעתכם.

יש שיפוצניקים המגיעים בזמן, מתקתקים עבודה, עובדים במומחיות, משתמשים בחומרים איכותיים, מנקים אחריהם, הולכים בזמן והכי חשוב מסיימים את העבודה בזמן אותו סיכמו מראש. שיפוצים כאלה הם אכן חוויה ואפילו תענוג. אז נכון שיש את אי הנוחות הזמנית הנגרמת בשל הלכלוך והבלגן ההכרחי לשם ביצוע השיפוצים, אך ברגע שזה נעשה במהירות תוך התחשבות מרבית בהתנהלות של הבית, או אז לא נצרבת בתודעה הסיפור של השיפוצים כסיוט.

שיפוצים במרכז – סיוט?

יש מקרים רבים בהם הופך השיפוץ לסיוט מתמשך והכי גרוע שלא רואים את סופו שלך הסיפור. הדברים האלה הם סיפורים שבכל יום בבתים בהם נערכים שיפוצים על ידי שיפוצניקים או קבלני שיפוץ שאינם אמינים דיים. הם מגיעים עם ציוד כבד ומורכב ותופסים שטח ניכר מהבית ודבר ראשון הם שוברים והורסים את כל מה שהם עומדים לשפץ. אז נכון שזהו התהליך אך הבעיה בשיפוצניקים הללו היא שלאחר כל ההרס הם מסיימים את יום העבודה שלהם ולמחרת הם מתחילים לעבוד במקום אחר כי חבל להם להפסיד את העבודה הנוספת. אתם כבר ממילא בידיהם אז מה בוער? אלו לא סתם סיפורי בלהות שהמצאנו. זוהי מציאות יומיומית אותה חווים משפחות רבות שלא השכילו לבחור בחברת שיפוצים או בשיפוצניק אמין ומקצועי באזור המרכז.

שיפוצים במרכז – כדי שתיהנו מהחוויה של השיפוצים

אנחנו כאן לא רק כדי להפחיד אתכם… לא כל השיפוצניקים מתעללים כך בלקוחות שלהם. הדוגמא שציינו לעיל היא אכן מציאות שקיימת אך אתם לא תצטרכו להתנסות בה גם אתם. אם תבדקו היטב את השטח בטרם תתחילו בשיפוצים, מובטח לכם שהעסק יעבור בשלום ובקלות רבה.

מה חשוב לבדוק בטרם בוחרים את האדם או החברה שתשפץ את ביתכם?

אזור המרכז משופע באנשי מקצוע ולפני שתבחרו בשיפוצניק שלכם, בדקו את הפרטים שחשובים לכם.

  • שביעות רצון של לקוחות קודמים – בררו עם לקוחות של אותם שיפוצניקים האם הם היו מרוצים מהשירות, האם העבודה נעשתה במקצועיות ובמומחיות והאם החומרים בהם השתמשו העובדים הם חומרים טובים ואיכותיים המוכיחים את עצמם לאורך זמן.
  • זמן העבודה – בקשו מחברת השיפוצים הערכה ריאלית של זמן לביצוע כל העבודות. הדבר חשוב ביותר הן כדי שהעבודה אכן לא תארך יותר זמן מכפי הצורך הסביר והן כדי שהקבלן יהיה מחויב להתחייבותו היות ותהליכי שיפוצים נוטים בדרך כלל להימרח למשך יותר זמן מהצפוי ולעיתים השיפוצניקים כלל לא ממהרים לסיים שהרי הלקוח כבר בידיהם והוא לא יוכל לברוח לשום מקום או לעמית מתחרה.
  • סכמו על שעות העבודה המתאימים לכם – שיפוצים יכולים להיערך לעיתים מהשעות המוקדמות ביותר של הבוקר. סכמו עם הקבלן ממתי מתאים לכם לקבל את העובדים לביתכם וכמובן עד לאיזו שעה בערב תוכל ל’ארח’ אותם.

אם תבחרו בשיפוצניק הנכון – צפויה לכם חוויה מתקנת

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן