שבע פעולות שכדאי לעשות לפני כניסה לבית חדש

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

מועד הכניסה לבית החדש הוא בדרך כלל מרגש, אבל טומן בחובו רשימה אינסופית של מטלות קטנות, כאלו שיבטיחו שהימים הראשונים בבית יהיו באמת ימים של הסתגלות נוחה למציאות החדשה מסביבכם.

מהן הפעולות החשובות שבלעדיהן הכניסה לבית תהיה קצת פחות נוחה ונעימה? יצרנו עבורכם צ’ק ליסט מסודר שיעזור לכם להיכנס ברגל ימין לבית החדש שלכם.

סריקה של בעל מקצוע:

בין אם מדובר בקבלן, שיפוצניק או מנהל הבנייה מטעמכם, חשוב שיגיע אל הבית מפקח שיבדוק שהבית תקין ושאפשר להיכנס לגור בו. תהליך זה חשוב בעיקר אם זה עתה סיימתם בנייה או שיפוץ, אך גם במקרה שבו קניתם בית קיים.  

צביעה או תיקוני צבע:

בין אם מדובר בבית שעבר שיפוץ, בית שכור או בית חדש לגמרי, תיקוני צבע הם חלק מההתחלה החדשה. לעיתים מדובר בצביעה כללית של כל הבית ולעיתים פשוט בתיקוני צבע. גם כשמדובר בבית חדש מהניילונים, לעיתים קרובות יש צורך בתיקונים קטנים, בגלל פועלים שעבדו בבית, ציוד שנכנס אליו או ריהוט שהכנסנו פנימה מבעוד מועד ויצר פגיעה בקירות.

ניקוי יסודי:

ניקיון יסודי לפני הכניסה לבית הוא בגדר חובה. כדאי לעבוד עם חברת ניקיון שמתמחה בבתים חדשים או בבתים משופצים. הניקיון היסודי יכלול במקרה זה פוליש לרצפות, ניקוי יסודי של החלונות שגם בבית חדש מתכסים באבק ולכלוך, ניקוי של המטבח וחדרי השירותים, האמבטיות והחרסינות וכל השאר.

הכנת תשתית לגינון:

אם מדובר בבית עם חצר, כדאי להכין את התשתית לגינון מבעוד מועד. כשאנחנו מדברים על תשתית אנחנו מדברים על סלילת שבילים אל הבית, יצירת מקומות נוחים למעבר, סילוק אשפה או יישור של הקרקע, את כל הפעולות האלו כדאי לעשות עוד לפני הכניסה, כדי להבטיח שיום המעבר יהיה נקי מתקלות בשטח.

התקנת תאורה בסיסית:

הימים הראשונים בכל בית כרוכים באילתורים שונים, עד שאנחנו מקבלים את המראה שחלמנו עליו. אם עדיין לא בחרתם גופי תאורה או עוד לא הספקתם לתלות אותם, כדאי להתקין בימים הראשונים תאורה בסיסית. כך תעברו את היום הראשון בלי אלתורים ותוכלו לעבוד גם בחושך כדי ליצור את הבית המסודר שחלמתם עליו.

הדברה:

אף אחד לא רוצה להיכנס לבית ולגלות טרמיטים ג’וקים או מזיקים אחרים. כדאי להזמין מדביר מקצועי שיבדוק את הבית מבעוד מועד ויבצע הדברה מקצועית בזמן שהבית ריק. ג’וקים, נמלים ומזיקים נפוצים מסוג זה יכולים להגיע בכל שלב, אבל כדאי ליצור תשתית נקייה לבית. חשוב מאד לבדוק שהבית נקי ממזיקים כמו טרמיטים שיכולים לחדור לפריטי העץ בבית וליצור נזקים לטווח הארוך.

התקנת מטבח:

לא כדאי לחכות עם התקנת המטבח עד הכניסה לבית. התקינו את בסיס המטבח עוד לפני הכניסה לבית כדי שתוכלו להשתמש בו כבר בתחילת הדרך. תמיד ניתן להוסיף אחר כך מערכות אחסון, לייצר אחסון בתלייה או להוסיף אלמנטים נוספים לעיצוב.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן