צביעת דירה לפני ניקיון

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

רוב האנשים בוחרים לגור בסביבה נקייה ואסתטית, על מנת לשמור על רמת חיים גבוהה ונעימה יותר. לצורך כך, יש צורך אחת לתקופה לחדש קצת את מראה הבית, לנקות מאחורי הפינות שבדרך כלל לא מגיעים אליהן וכמובן לצבוע את הקירות והתקרה. צביעת דירה מומלץ לבצע לפני שעורכים ניקיון יסודי בבית, על מנת למנוע מצב שבו תצטרכו לנקות פעמיים. פעמים רבות עבודות הצביעה גורמות להצטברות של לכלוך ואף עלולות לגרום לנזק לרכוש ולריהוט שלכם. לכם מומלץ לכסות את כל הריהוט והחפצים בטרם הצביעה, ורק לאחר מכן לבצע את הניקיון היסודי בבית. חידוש הצבע של הקירות או אף צביעה בצבעים אחרים ממה שהיה קודם, יכולה להעניק לבית מראה גדול ופתוח יותר. צבעים בהירים למשל, יכולים לסייע בתחושת מרחב גדולה יותר, ובצורה כזו ניתן להעניק לבית תחושה יותר נקייה ויוקרתית.

כל מה שחשוב לכם לדעת לפני צביעת דירה

כאמור, אחת לתקופה מומלץ לעצור את מרוץ החיים ולהתחיל להשקיע בעצמכם ובבית שלכם. בשלב זה מומלץ לבצע ניקיון יסודי בדירה, להסיר אחת ולתמיד את כל הכתמים על הרצפה ועל הדרך גם לצבוע מחדש את הקירות. במידה ומדובר על דירה שבה נוהגים לעשן, כנראה שתצטרכו לצבוע גם את התקרה, שעלולה להצהיב בשל עשן הסיגריות. צביעת דירה לא חייבת להיות משימה משעממת, שיש לבצע אחת לתקופה לפני הניקיונות. למעשה מדובר בהזדמנות פז לעצב מחדש את הבית ולהעניק לו טאצ’ אישי. היום כבר פחות נוהגים לצבוע את כל הקירות בצבע אחיד, אלא מומלץ לשלב מספר צבעים על מנת להעניק לבית אווירה מיוחדת. כמו כן, ניתן לצבוע את כל חדרי הבית בצבעים שונים, על מנת להעניק להם את העיצוב שמתאים לתפקוד שלהם. המטבח למשל יכול להיות צבוע בצבעים חמים, המעניקים לו תחושה חמימה וביתית יותר. חדר השינה ניתן לצבוע בצבעים בהירים ומרגיעים, על מנת להשרות בו אווירה של רוגע ושלווה. כמו כן, ניתן לצבוע את הסלון בצבע אחיד, אך לבחור את אחד הקירות שלו ולצבוע אותו בצבע בולט כמו בורדו, סגול, כתום וכדומה.

לסיכום, צביעת דירה לפני ניקיון יכולה להעניק לבית מראה מחודש ואווירה נעימה ועכשווית יותר. כל אחד יכול לבחור את הצבעים שמתאימים לו, על מנת לעצב את הבית לפי מה שנכון בעיניו. חשוב לזכור כי ישנן אופציות צביעה שונות, כולל שימוש בטקסטורות מיוחדות ואף הדבקת מדבקות קיר במקומות אסטרטגיים.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן