פטנטים בתחום ניקיון הבית

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

בדומה לתחומים אחרים, העתיד כבר כאן בענף הניקיון וכיום ניתן למצוא פתרונות יצירתיים במיוחד המספקים מגוון אפשרויות לניקוי שטיחים והופכים את החיים לפשוטים יותר. ענף הניקיון מגלגל מדי שנה סכומי כסף גדולים,מה שמביא את החברות להציע פטנטים שונים שנועדו לייצר ריגוש מצד אחד, ומצד שני נועדו להציע ערך מוסף ללקוחות. לפי האקדמיה ללשון העברית, המילה העברית לגאדג’טים היא חפיצים כלומר, חפצים שלקוחות יכולים לדמיין את חייהם בלעדיהם’ אך עדיין הם הופכים את החיים לפשוטים יותר.

מהם שטיחים טבעיים לבית

ענף הניקיון אינו קופא על שמריו על מתחדש מדי שנה’ ולכן חברות ניקיון שונות בענף עוסקות בפיתוח פטנטים עבור קהל הלקוחות. .מהם אותם פטנטים? למעשה מדובר בצעצועים טכנולוגים מתקדמים למבוגרים יש הקשורים לתחום הבישול ויש הקשורים לענף הניקיון.אנשים שאוהבים ואנשים שאוהבים מראה נקי ייהנו מהם מאד.

פטנט כזה הוא שטיחים טבעיים לבית. כולנו מכירים את סוגי השטיחים הקיימים, החל משטחי אפגאני ועד לשטיח צמר אך מהם שטיחים טבעיים? מדובר בשטיחים שעשויים מסיבים טבעיים המיוצרים מצמחים המשמשים במיוחד למטרה זו. בדומה לשטיחים אחרים, כך גם שטיחים טבעיים נותנים מענה לכל פתרון בסביבה. ניתן למצוא אותם בצבעים שונים החל מצבעים רגועים ושקטים הנותנים מענה לאנשים המעוניינים בשקט בבית ועד לבית עמוס חפצים. שטיח העשוי מקליפת אגוז למשל, העשוי מסיבים של צמח היוטה יעניק תחושה מרגיעה.

מנקה את הבית לבד

פטנט נוסף הנחשב לפופולארי במיוחד הוא שואב אבק רובוטי. אם בעבר אנשים נהגו להקדיש זמן רב לפעולת הניקיון, כיום כבר אין צורך בכך. שואב אבק רובוטי מאפשר לתכנת את הרובוט כך שינוע באופן עצמאי בבית, ישאב את כל הלכלוכים מהרצפה, ינקה את האבק בצורה יסודית וישאיר את הבית מבריק, זאת ללא כל התערבות מלבד תפעול הרובוט בפעם הראשונה.

מטאטא ושואב ביחד

ישראל היא מדינה מוצפת אבק בכל עונות השנה. האבק חודר לבתים ומלכלך אותם. בסופו של דבר, החיים בישראל רצופים ניסיונות להיפטר מהאבק שמצטבר בעיקר בעונת הקיץ והופך את החיים למסובכים יותר. הימצאותו של האבק בבית לא גורם רק ללכלוך, אלא גם למחלות שעשויות להתפשט ברחבי הבית ולגרום נזק רב.

אם שואב אבק רובוטי נחשב למילה האחרונה, אז הדבר הבא בענף הניקיון הדבר הבא הוא הכלאה בין שואב אבק למטאטא איכותי. והתוצאה היא מטאטא ושואב ביחד, מה שהופך את פעולת הניקיון לנוחה במיוחד. מדובר במכשיר אותו יש להטעין במשך 16 שעות ולאחר מכן פועל ללא צורך בחיבור לחשמל, ושואב את כל הלכלוך והאבק. מדובר במוצר המאפשר ליהנות מפעולה של מטאטא ושואב אבק ביחד, מה שמאפשר לאנשים לקבל פעולה שלמה ההופכת את הבית למקום שנעים להיות בו בזכות החידושים האחרונים בענף הניקיון המאפשרים זאת.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן