פוליש קריסטל לבית הנמכר

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

אחרי הרבה חיפושים מצאתם את דירת חלומותיכם. אז בשעה טובה וגם הרבה מזל טוב, סוף סוף דירת החלומות שלכם קרובה מאי פעם. כל מה שצריך לעשות זה למכור את הדירה הישנה. אז תליתם שלט ופניתם למשרד תיווך, אבל הבית כבר ישן והוא לא כל כך מוכר את עצמו. זאת בעיה גדולה כי נראה שעכשיו גם צריך להשקיע בבית הישן כדי למכור אותו במחיר הרצוי. אז לפני שאתם מתחילים להזמין את קבלני השיפוצים כדי שיהרסו את הדירה הישנה ויבנו שם דירה משופצת וחדשה בעשרות אלפי שקלים, תעצרו. הינה טיפ קטן שיכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. פוליש קריסטל.

מה זה פוליש קריסטל

פוליש קריסטל זהו תהליך הברקה של רצפת הבית. בסיום התהליך הרצפה מגיעה לרמת ההברקה הכי גבוהה שניתנת והיא מספקת לבית מראה מבריק וחדש. המראה הזה נקרא גם “המראה הרטוב”. פוליש קריסטל מתאים לסוגי שונים של מרצפות טרצו וריצוף שיש, הוא אינו מתאים לריצוף קרמי או רצפת גרניט.

יתרונות הפוליש קריסטל

לפוליש קריסטל מספר יתרונות משמעותיים לעומת סוגים אחרים של פוליש.

  1. יתרון העמידות של הפוליש קריסטל הוא יתרון משמעותי לעומת הסוגים השונים של הפוליש. לצורך העניין נאמר שאורך חייו של פוליש ווקס הוא עד שנה לכל היותר ולעומתו אורך החיים של פוליש קריסטל הינו עד שלוש שנים, כמובן שעל מנת שגם פוליש ווקס וגם פוליש קריסטל יזכו לאורך חיים ארוך הם חייבים להיות מתוחזקים בצורה נכונה שאותה נציג בהמשך.

 

  1. יתרון נוסף ומשמעותי בפוליש קריסטל הוא בכך שהמשטח אינו מחליק. פוליש קריסטל מאפשר לנו ליהנות משטח בטוח לממוגרים ולילדים כאחד, אנחנו יכולים להיות בטוחים בזה שהרצפה לא רק תהייה מבריקה כל הזמן אלה גם תהיה עמידה בפני החלקות ובטיחותית.

ניקיון עם פוליש קריסטל

עבודת הפוליש קריסטל מתחלקת לכמה חלקים.

החלק הראשון הוא ניקיון הרצפה והכנת המשטח על ידי קרצוף וצחצוח באמצעות מכונת הפוליש. חשוב להוריד את הכתמים מהרצפה במידה ויש. ועם ישנם שריטות עמוקות אז כדי לבצע עבודת ליטוש נוספת.

בחלק השני אנו מתחילים את החדרתו של החומר הקריסטלי על ידי התזתו על דבי חלק קטן מהמשטח ולאחר מכן על ידי מכונת הפוליש ובעזרת פעולה של צמר מגנזיום אנו מחדירים את חומר ההברקה הקריסטלי לתוך המשטח. כאשר הצמר מתחמם עקב סיבוב המכונה הוא מחדיר את החומר לתוך משטח הרצפות. את הפעולה הזאת צריך לבצע על כל משטח הרצפה שאותה אנו מעוניינים להבריק ומומלץ לבצע סיבוב נוסף בסיום הסבב הראשון.

חשוב לשם לב. לחומרי ההברקה יש זיופים רבים בשוק אשר לא יעשו את העבודה כמו שצריך ועלולים גם לגרום לנזק. לכן אני ממליץ לאפשר לחברת ניקיון שמתמקצעת בביצוע פוליש קריסטל לבצע את העבודה.

השלב האחרון הוא השלב אשר בו אנו מורחים את ציפוי המגן הקריסטלי ועוברים על משטח הרצפות עם מכונת הפוליש בפעם האחרונה חלק אחר חלק עד להברקת המשטח. שלב זה נועד על מנת למנוע כתמים וחדירת נוזלים לרצפה.

תחזוקת הפוליש קריסטל.

תחזוקת משטח שעבר פוליש קריסטל היא אינה דבר מסובך. חשוב לאחר סיום העבודה לעבור באמצעות מטאטא עדין כדי לנקות שבבי צמר מגנזיום העלולים להישאר מאחור. בימים הראשונים אין צורך בלשטוף את הרצפה, מעבר זריז עם מטאטא יעשה את העבודה.

כאשר כן שוטפים את המשטח ניתן להשתמש במים ללא חומרים ניקוי. במידה וכן רוצים להשתמש בחומרי ניקוי אז יש צורך להשתמש בחומרים המיועדים לכך.

סוף תהליך

בסופו של דבר אתם מקבלים רצפה מבריקה אשר יכולה להניב לכם יתרון משמעתי בזמן מכירת הדירה הישנה ובפחות כסף שכל שיפוץ פשוט היה דורש. מראה הרצפה המבריקה מפוליש קריסטל מקרין יוקרה לכל בית ולכל חדר בבית ויכול לעזור לכם למכור את הדירה הישנה ולעבור במהרה לבית חלומותיכם בשלווה.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן