מחירון פוליש לרצפה

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

> צריכים פוליש לרצפה?
> במחיר משתלם ואטרקטיבי?
> מבלי להתפשר על האיכות כמובן?

בדף זה ריכזנו עבורכם מידע ועלויויות

פוליש תפארת מתחייבת לתוצאה המושלמת! שירות פוליש לרצפה ברמה הכי גבוהה שיש ובמחיר אטרקטיבי במיוחד. תוך שעות ספורות תקבל רצפה חדשה ונוצצת. זה לא משנה אם מדובר בריצוף טרצו, שיש או רצפה ישנה. השירות של חברת פוליש הינו משתלם במיוחד ומשדרג את איכות החיים בצורה דרמטית. לא תזהה את הבית אחרי שנסיים!

שימו לב, חוסר ההסדרה בענף הציף את השוק ביחידים וחברות העובדים בצורה בלתי מקצועית, ולמעשה פוגעים במרצפות הבית ובאמינות של החברות המובילות בתחום. חברת פוליש תפארת הכינה עבורכם מחירון פוליש לרצפה, כך שתוכלו לשמור על הרצפה ועל הכיס שלכם.

ניקיון לאחר שיפוץ
ליטוש שיש – דגשים חשובים

פוליש לרצפה

למה לבחור בנו?

✓ מבריקים את הרצפה. תקבל בית חדש ונוצץ!
מתחייבים לתוצאה ומספקים אחריות
✓ פוליש לרצפה בהתאמה מושלמת לסוג הרצפות
✓ צוות עובדים מיומן עם שנים של ניסיון
✓ מעל 20 שנות ותק וניסיון
✓ שימוש בחומרים האיכותיים ביותר
✓ ללא נזקים מיותרים, פתרון לכל בעיה
✓ כל שירותי הניקיון שתצטרך, לרבות פוליש לרצפה
✓ מחירים אטרקטיביים, כולל מבצעים מיוחדים
✓ הצעת מחיר קשיחה ללא תוספות ו”הפתעות”
✓ עבודה מהירה ויעילה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים
✓ שירות לקוחות עם שביעות רצון מלאה!
✓ זמינים עבורך 24/7
✓ ייעוץ ראשוני חינם ללא עלות וללא התחייבות

מחירון עדכני

✓ פוליש ווקס לרצפה המחירים ינועו בין 7-12 ₪ למ”ר במידה והמשטח לא שחוק מדי. במידה והרצפה שחוקה וצריכה לעבור ליטוש עדין המחיר ינוע בין 25-35 ₪ למ”ר. לפני ביצוע הפוליש מומלץ לקרצף או ללטש במידת הצורך את הרצפה בכדי שהחומר יוחדר היטב לרצפה ויעניק לה מראה חדש ומבריק לאורך זמן.
✓ פוליש קריסטל המחיר נע בין 14-9 ₪ למ’’ר
✓ פוליש ווקס המחיר נע בין 7-10 ₪ למ’’ר
✓ פוליש אקרילי המחיר נע בין 7-12 ₪ למ”ר
✓ פוליש לרצפה + מריחת סילר (איטום) שקוף או מבריק המחיר נע בין 10-15 ₪ למ”ר
✓ ליטוש ברשת יהלום המחיר הינו 20-25 ₪ למ”ר
✓ ליטוש אבן או שיש 65-75 ₪ למ”ר ✓ קירצוף רצפות גרניט פורצלן או קרמיקה המחיר הינו 10-15 ₪ למ”ר
✓ טיפול חדשני טיפול hg לגרניט פורצלן מסוג לפטו או מבריק או קרמיקה מבריקה או מחוספסת
✓ הטיפול הינו מעלים שריטות וכתמי חלודה קשים,מנקה בין הפוגות ומחזיר את צבעה המקורי של הרובע שבדרך כלל משחירה עם הזמן ומצטבר בתוכה לכלוך ושומן ליטוש ושימון דקים 85 ₪ למ”ר
✓ ליטוש ושימון פרקט עץ 70 ₪ למ”ר
✓ ליטוש דק + מריחת לקה 90 ₪ למ”ר
✓ ניקוי דק בלחץ קיטור + שימון דק 40 ₪ למ”ר
✓ ניקוי גרנוליט בלחץ קיטור וחומר מסיר כתמים קשים 35 ₪ למ”ר
✓ פוליש לבטון מוחלק + סילר + הברקה 30 ₪ למ”ר

שווה צפייה – סרטוני פוליש מהשטח

פוליש לרצפה סרטונים

רגע לפני שתזמינו חברת פוליש – כדאי לוודא

✓ ידע וניסיון – ודאו כי מדובר בחברת פוליש ותיקה ומיומנת, עם ידע סציפי בתחום הפוליש. ישנן חברות ניקיון ללא כל התמחות בתחום הפוליש, מה שמתבטא בעבודה ברמה נחותה.

✓ צוות מיומן – חברת פוליש המכבדת את עצמה, מפעילה 2-3 צוות מיומנים עם שנים של ניסיון בתחום. צוות מיומן ידע לבחור עבור הרצפה את החומרים המתאימים ואף ידע לספק פתרונות בשטח לכל בעיה שתצוץ.

✓ ציוד מקצועי – פוליש לרצפה מתבצע ע”י מכונת פוליש מקצועי. הטכנולוגיה בתחום לא מפסיקה להתקדם, ולכן חשוב לבחור חברה המבצעת את העבודה באמצעות המיכשור החדיש ביותר בתחום.

✓ חומרים איכותיים – בתחום זה, ישנן חברות רבות שחוטאות, ומתפשרות על איכות החומרים. רק חומר איכותי יספק את התוצאה המושלמת. בסיום העבודה, לא תזהו את הבית שלכם. הכל מבריק!

✓ המלצות ומוניטין בתחום – לחברות טובות ישנו מוניטין של שנים. עשרות לקוחות מרוצים ישמחו להמליץ לכם על העבודה המקצועית והמוקפדת של החברה, לרבות ביקור בית. באתר שלנו תוכלו לעיין בהמלצות כתובות של לקוחות מרוצים, ובנוסף לצפות בהמלצות של לקוחות מהתקופה האחרונה.

✓ שירות לקוחות – שירות הלקוחות שלנו נמדד מהרגע הראשון בו יצרת עמנו קשר, ועד שנצא מהבית בסיום העבודה כשאתה מרוצה ב100%. חברת ניקיון חייבת להיות ערה לצרכים מיוחדים של הלקוח, לספק פתרונות מיוחדים בשטח, להיזהר שלא לפגוע ברכוש ובאופן כללי – לספק שירות טוב. צרו קשר ונשמח לספק את השירות הטוב שלנו.

✓ מחירים אטרקטיביים – כיום מגוון חברות בענף מציעות שירות פוליש לרצפה. ההמלצה שלנו היא תמיד לבצע סקר שוק מקדים, בכדי לקבל מושג לגבי העלויות. חברת פוליש מומלצת תספק מחיר אטרקטיבי, תוך התחייבות להיקף עבודה ולתעודת אחריות. יחד עם זאת, חשוב שלא להתפתות להצעות זולות מדי, שכן במקרים אלו חברות נוטות להוסיף עלויות נוספות בבית הלקוח. אצלנו המחיר הוא סופי.

✓ המלצות מצולמות – כיום לא צריך להסתפק בהמלצות כתובות או בהמלצות מהמדיה החברתית. ניתן לצפות בהמלצות וידאו המצולמות בבית הלקוח, בהן ניתן לראות את איכות העבודה.

✓ חברת פוליש לעומת חברת ניקיון – לא סתם לחברה שלנו קוראים “פוליש תפארת”. במסגרת שירותי הניקיון הרבים שאנו מספקים, שירות פוליש נמצא במקום הראשון. זו ההתמחות הגדולה שלנו ולכן נוכל לספק לכם עבודה ברמת האיכות הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

מי שצריך שירות פוליש לרצפה?

שירות פוליש לרצפה רלוונטי עבור מגוון סוגי רצפות: רצפת שיש, רצפת טרצו, מרצפות סומסום או רצפת אבן טבעית. בכל אחד מהמקרים הללו, חברת פוליש מקצועית תוכל לחדש את מראה הרצפות מן הקצה לקצה. ממש מקבלים רצפה חדשה.

ישנן דירות ובתים עם רצפות מסוג שיש או טרצו אשר זקוקות לחידוש לפחות אחת לשנה. החידוש כולל כמובן מריחת פוליש או סילר וזאת ע”מ להגן על הרצפה מנזקים שונים. הפוליש מגן על הרצפה מפני שחיקה, מגן מפני נוזלים שנספגים אליה ואף מגן מפני גרירת חפצים שעלולים לשרוט את הרצפה.

בדומה לכך, רצפות אבן טבעית זקוקות לתחזוקה תקופתית. כמו דקים ופרקטים מעץ טבעי, רצפות אלו זקוקות לתחזוקה וזאת ע”מ לשמור על צבען ועל שכבת הגלזורה שלהן כך שתיראה מבריקה ולא שחוקה ודהויה. בפועל, לא מעט בעלי דירות לא יודעים לתחזק ריצוף שיש או טרצו ומשתמשים בחומרים כימיים שצורבים את הרצפה ועושים נזק בלתי הפיך.

דוגמא בולטת לכך היא שימוש באוקונומיקה או חומרים חומצתיים דומים שהינם אגרסיביים מדי עבור הרצפות. במקרים אלו חייבים לפנות אל חברת פוליש מומלצת כמו פוליש תפארת, ע”מ לבצע ליטוש וחידוש של הרצפה, להחזיר לה את הגלזורה ולהעניק לה את הברק הטבעי.

פוליש לרצפה או החלפת רצפות?

לקוחות רבים שואלים אם שירות פוליש יכול להוות תחליף להחלפת רצפות ישנות. ברוב המקרים, התשובה היא חיובית. חידוש רצפות המתבצע בצורה נכונה ומקצועית מניב תוצאות מדהימות. המראה שמקבלים הוא מבריק ונוצץ ממש כמו מרצפות חדשות, תוך שמירה על האופי המקורי של הרצפה. אפילו עין מקצועית תתקשה להבדיל בין מרצפות חדשות לבין מרצפות שעברו פוליש לרצפה.

בשונה משירות פוליש, הליך החלפת רצפות הינו יקר למדי. זה לא משנה באילו מרצפות תבחרו, המחיר עשוי להגיע עד 250 ש”ח למ”ר. עלות שירות פוליש לרצפה הינה נמוכה בהרבה. במחירון המצורף למעלה תוכלו לראות את העלויות המפורטות של כל סוגי הפוליש. במסגרת החידוש ניתן לבצע תיקונים כאלו ואחרים. כשמסיימים לחדש מרצפות, מורחים גם שכבת הגנה מיוחדת, שמונעת נזקים עתידיים ולכלוכים לא רצויים. בנוסף, בסיום העבודה תקבלו אחריות.

פוליש לרצפה מחיר

כיצד תזהו חברות שאינן מקצועיות?

X פוליש ללא מכונה – הקבלן המנקה מגיע אליכם הביתה ללא כלים ומכונת פוליש. כשתשאלו היכן מכונות הניקוי, תקבלו בדרך כלל את התשובה שהמחיר שסוכם היה עבור פוליש בלבד, ואם תרצו ניקיון יסודי עם מכונה, תאלצו לשלם מחיר גבוה יותר.
X גרימת נזק לרצפות – קבלן ניקיון לא מקצועי עלול לבצע ליטוש של הרצפה בנייר זכוכית, ובכך בדרך כלל יהרוס את מרצפות הבית. במקרה זה יאשים המנקה את הקבלן שמכר לכם את הרצפה “הפגומה” הזאת.
X שימוש לא נכון בחומרי ניקוי מקצועיים – ניקיון רצפה מתבצע בעזרת חומרי ניקיון מקצועיים, עם הוראות יצרן מדויקות שנועדו למנוע פגיעה במשטחי האבן, חורים בבלטות, כתמים קשים וחלודה. שימו לב שאיש הניקיון לא שופך את החומרים ישירות על המשטחים ובכך גורם לחומצה לאכול באופן מיידי את המשטח. פוליש לרצפה עושים בצורה מוקפדת ונכונה.
X כמות מוגזמת של מים – חברת ניקיון לא מקצועית תשתמש בכמויות עצומות של מים, ובכך עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך לרהיטים שבאים במגע עם מים ועלולים להתנפח ולהרס כתוצאה מכך.

איזה סוג פוליש דרוש לכם?

עבור מרבית הלקוחות הפרטיים, סוג הפוליש הרלוונטי הוא פוליש קריסטל. מדובר בפוליש איכותי המספק ברק חיצוני יוצא דופן ואף נספג בתוך האריח. באמצעות פוליש קריסטלי ניתן להחזיר למרצפות את הברק המקורי שלהן ממש עד לאפקט של השתקפות. זה נכון כמובן לגבי רצפת שיש אך לא רק. באמצעות מריחה מקצועית של הפוליש ניתן להגיע לתוצאה מדהימה גם בשאר סוגי הרצפות. יש לסייג ולומר שלא עושים שימוש בפוליש כזה ברצפות גרניט פורצלן או קרמיקה (אותן נמצא ברוב הבתים החדשים).

מדובר בציפוי חזק ועמיד המספק לרצפה הגנה עתידית מפני מפגעים שונים מכל הסוגים. איכות העבודה של בעל המקצוע היא שתקבע עד כמה מרשימה תהיה התוצאה הסופית. מדובר במומחיות של ממש וישנן חברות ניקיון המתמחות בנושא של פוליש. פעמים רבות נדרשת מריחה של מספר שכבות, ויש להמתין בין השלבים השונים של התהליך. על כן מומלץ לפנות את הדירה לפני הגעת החברה ולשריין יום שלם לעבודה.

שירות פוליש לרצפה לעומת ניקיון סטנדרטי

לקוחות יקרים, אין מה להשוות בין שירות פוליש מקצועי לבין ניקיון עם חומרי ניקוי סטנדרטיים. בעוד ניקיון סטנדרטי יכול להסיר את שכבת הלכלוך החיצונית, שירות פוליש מקצועי עושה הרבה מעבר לכך. קירצוף ע”י מכונת פוליש חודר מעבר לשכבה החיצונית וממש מחליק את הרצפות ומייצר טקסטורה חדשה נטולת נקבוביות, חריצים, שריטות וחורים. פעולה זו מבטלת את כל המקומות בהם לכלוך “אוהב” להצטבר, ובעצם הופכת את הרצפה לנקייה באופן טבעי.

הזמנת שירות פוליש לרצפה הינה השקעה לטווח ארוך. אם ניקיון סטנדרטי נשמר לשבועות ספורים, האפקט של פוליש לרצפה נשמר למספר שנים טובות, באחריות. אחרי שנסיים את העבודה, תידרשו לנקות את הרצפה מעת לעת, אך העבודה תהיה הרבה יותר קלה והמראה הכללי של הרצפה יהיה הרבה יותר זוהר ומרשים.

חברת פוליש לרצפה מחירון

מה כולל השירות שלנו?

חבילת ניקוי בסיסית עבור שירותי פוליש לדירה וניקיון, תכלול בדרך כלל פוליש לרצפה, ניקיון יסודי של פאנלים, משקופים, ארונות מטבח, כיורים, שירותים, ברזים, אמבטיות, תריסים, מרפסות ודלתות. תוך 6-8 שעות תוכל לקבל דירה חדשה ונוצצת, כולל קרצוף יסודי של כל המשטחים. טרם תחילת העבודה תמיד נשמח לקבל מבעל הדירה דגשים מיוחדים שחשובים לו.

על מה להקפיד בעת הזמנת השירות?

✓ בקשו המלצות מחברים אודות בעלי מקצוע מומלצים
✓ אל תסתפקו בהצעת מחיר טלפונית
✓ בקשו הצעת מחיר בכתב ושבעל המקצוע יגיע אליכם
✓ אם תשדרו שיש לחץ בזמנים, המחיר צפוי סתם לטפס שלא לצורך
✓ קחו בחשבון שווקס לא מתאים לכל סוגי הרצפות, בייחוד לא לקרמיקה / גרניט פורצלן
✓ בתחום של פוליש לרצפה אל תתפתו להצעות מחיר זולות מדי

חברת פוליש תפארת

פוליש תפארת הינה חברת ניקיון מומלצת המעניקה ללקוחותיה שירותי פוליש לרצפה: פוליש ווקס, פוליש קריסטל, וכמן כן גם ליטוש שיש. חברתנו מעניקה מגוון רחב של שירותי ניקיון לדירות, בתים פרטיים ומשרדים. במסגרת שירותי החברה נעניק לכם סביבת מגורים ועבודה נקייה, מבריקה, ללא אבק ולכלוך וללא שום מאמץ מצדכם.

גלריית תמונות פוליש – לפני ואחרי
המלצות וידאו של לקוחות מרוצים – שווה צפייה


צרו קשר עם חברת פוליש תפארת, בכדי שתוכל להתרשם ממבחר השירותים המוצעים על ידנו, כמו גם מאיכות צוות העובדים המיומן. קבלו הצעת מחיר הוגנת ומפתיעה שאיננה באה על חשבון האיכות והמקצועיות שלנו.

1-700-700-839

Call Now Button דילוג לתוכן