פוליש וניקוי מטבחים

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

אם אתם לפני כניסה לדירה חדשה, אם המטבח שלכם עבר שיפוץ ואתם מעוניינים להחזיר אותו במהרה למצב נעים ונוח לעבודה ושהות, אם אתם בעלי מסעדה המעוניינים במטבח לראווה אשר יעמוד בדרישות התברואה והנקיון, או אם פשוט אתם רוצים מטבח נקי ומבריק באופן יסודי, המאמר הזה הוא בשבילכם.

המטבח הינו חלק אינטגרלי מן הבית. זהו המקום בו יושבת המשפחה יחדיו לחוויה קולינרית ובריאותית כאחד. מטבחים נקיים ומבריקים בבתים ומסעדות ממלאים את הצורך בסביבה נקייה ונעימה לצורך הכנת האוכל והסעדת בני הבית והאורחים.

לעיתים אין לנו את הזמן, הכוחות והכלים הדרושים כדי להביא את המטבח למצב של נקיון יסודי ומבריק לעין בפינותיו הגלויות והנסתרות כאחד. לשם כך אנו יכולים להיעזר בשרותיה של חברת נקיון, אשר תוכל לספק לנו גם שרות נקיון מטבח יסודי וגם פוליש להברקת רצפת המטבח ברמה ש”יהיה אפשר לאכול ממנה”.

שרותי ניקוי מטבחים

חברתנו מציעה שרותי ניקוי של מטבחים ישנים וחדשים כאחד, המתאימים ללקוחות פרטיים ועסקיים/ מוסדיים/ תעשייתיים כגון מסעדות, חדרי אוכל, משרדים, מפעלים וכדומה. אנו מבצעים את הנקיון באמצעות מכונות קיטור המופעלות בלחץ מים, מכונות של פוליש, מברשות שות מניילון וסקוטשים מיוחדים המונעים שריטות על המשטחים.

על מנת לנקות מטבחים באופן יסודי, דרוש, בראש ובראשונה, כוח אדם מקצועי. העובדים בחברתנו הם בעלי נסיון רב- שנים בניקיון מטבחים מכל הסוגים וכולם עוברים הדרכות על מנת להתמקצע בתחום. את התוצאות המבריקות ניתן לראות בשטח.

אנו משתמשים בחומרים איכותיים ומכשירים מתקדמים לקבלת תוצאות מבריקות מנקיון. כל חומרי ניקוי המטבחים הנם בעלי תו תקן ישראלי ואינם מכילים חומצות / חומרים חזקים אחרים העלולים להזיק לרצפה, כלי הנירוסטה, הקירות ושאר כלי המטבח.

שירותי נקיון מטבחים כוללים: ניקוי תנורים, כיריים, מקררים (פנים וחוץ), מדפים, קולטי אדים ומנדפים, תאי קירור, חיפויי קירות, כיורים ומשטחים עבודה, רצפות (עם פוליש בסיום נקיון כל המטבח), חלונות. אנו מגיעים לכל הפינות הקשות להגעה בנקיון היומיומי.

בחברתנו, שירותי ניקוי מטבחים מתאימים גם למטבחים מוסדיים, משום שמומחיותנו מתבטאת גם בהסרת לכלוך קשה ושומנים ושעות עבודתנו הן גמישות, כך שתוכלו להזמין מאתנו שירות נקיון גם בשעות הלילה או שעות בהן המטבח איננו פעיל.

פוליש לרצפת המטבח

בסיום נקיון המטבח נסיים בהברקת רצפת המטבח שתהווה את היהלום שבכתר ותדגיש את השינוי המבריק שבוצע במטבחכם. אנו משתמשים בטכניקת נקיון ובחומרים מיוחדים לרצפות. אנו משתמשים במכונה מיוחדת בעלת מברשות ניקוי מסתובבות שטבולות בחומרי נקיון מיוחדים ומתאימים לרצפה. המברשות מנקות את הרצפה בלי לשרוט אותה וגם מצפות אותה בשכבה של הגנה מפני שריטות ושאר נזקים. חשוב לתאם פגישת ייעוץ עם נציג מן החברה, שיבחן את סוג הריצוף ואיזה סוג פוליש ניתן לבצע עליו.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן