נפש בריאה בבית נקי

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

אנו הישראלים עובדים המון שעות במהלך השבוע ביחס למדינות רבות. אחת מתופעות הלוואי הוא בית לא מסודר או כי אין זמן לטפל בו או כי פשוט כאשר מגיעים מיום עבודה קשה, כבר לא נשאר כוח לנקות. במקרים רבים, הבתים מגיעים למצב בלתי נסבל עד כדי כך שצריך להזמין מנקה או אפילו חברת ניקיון. חשוב להבין, בית או מקום עבודה לא נקי הוא בהחלט לא בטיחותי ובשעת לחץ הוא ממש יכול להפוך למכשול. אז להלן  כמה דברים שכדאי לדעת בנושא ניקיון ביתי.

ניקיון להרגשה טובה יותר

את הקלישאה של “נפש בריאה בגוף בריא” כולם מכירים. אבל האם אתם יודעים שלסביבה יש השפעה ישירה על הנפש? בית לא מסודר, מצד אחד יכול להעיד על דכאון. מצד שני, בית מבולגן יכול להכניס את בעליו לדיכאון. למי מאתנו זה לא קרה? תכננתם לעשות ניקיון יסודי בפסח של הסרת שריטות וכתמים קשים שלא הצלחתם להוריד שנים. תכננתם לעשות ניקוי יסודי של ארונות וחדר האמבטיה, אבל לא הגעתם לכך. לא מצליחים לשמור על ניקיון?  יש דרך לעשות זאת ע”י לחיצת על כפתור הריסטארט. למה הכוונה? חפשו חברת ניקיון מנוסה ואיכותית שתנקה את כל הבית שכלם ותביא אותו למצב מבריק ונקי. מנקודה זו והלאה, יהיה לכם הרבה יותר קל לשמור על הניקיון.

להבריק ולא רק לנקות

ברק הוא חלק בלתי נפרד מהניקיון שלא כדאי לוותר עליו. אבל האם כל ניקיון ביתי משיג את התוצאה הזו? ממש לא. ברק הוא משהו שאפשר לתת לבית שלכם באופן קבוע. איך? ע”י שירות ליטוש מרצפות או בשמו הכללי הידוע יותר –  פוליש. אם הרצפה שלכם מלאה בכתמים שלא יורדים עם שום חומר ומלאה שריטות, זה לא בהכרח אומר שאתם צריכים לוותר עליה ע”י הדבקת ריצוף חדש. בעזרת הליטוש, ניתן להוריד שכבה דקה מהרצפה, כלומר את השכבה הישנה והפגועה, ולחשוף שיכבה חדשה. הפוליש ייתן ברק לרצפה שלכם.

חשוב לדעת: יש להתאים את שיטת הפוליש לרצפה, ולכן, כאן באה לידי ביטוי החשיבות העצובה של בחירת בחברת ניקיון איכותית. לא אחת קרה שרצפות נהרסו בגלל חוסר ניסיון. נכון, אמורים לפצות אתכם, אבל חבל על זמנכם. עוגמת נפש מסוג זה לא באמת שווה זאת.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן