ניקיון משרדים ודירות להשכרה בתל אביב

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

ניקיון המשרד הוא פרמטר חשוב, הרי יום יום מגיעים עובדים למשרד או אורחים המעוניינים לעשות עסקים עם החברה ולכן משרד נקי ומרשים יאפשר לעובדים לעבוד בנוחות וגם יעשה רושם חיובי על האורחים המגיעים לבקר בו. חברה לניקיון משרדים היא בחירה נהדרת עבור בעלי משרד המעוניינים במשרד נקי יום יום וקבלת שירות בכל זמן רצוי. חברות לניקיון משרדים מציעות מנקים באופן תמידי המגיעים כמה פעמים בשבוע או יום יום – על פי דרישה. היתרונות בחברת ניקיון משרדים הם ברורים לחלוטין, הרי מדובר בחברה יציבה המנהלת את עובדי הניקיון לצד פיקוח של החברה, כך שהמנקים לא יחפפו בעבודתם ויספקו לבעלי המשרד שירות איכותי.

כל היתרונות של חברות ניקיון ביחס להעסקת עובד ניקיון

פתרון המותאם לעידן המודרני – העסקת עבוד ניקיון די שייכת לתקופת העבר, ונראה כי כיום חברות רבות הבינו כי יותר כלכלי עבורם לעבוד עם חברת ניקיון ולא להעסיק עובד, הן מבחינת עלויות והן מבחינת התשלומים השוטפים הכרוכים בהעסקת עובדים.

שירות יום יום – חברת ניקיון תוכל לספק לכם עובדי ניקיון בכל פעם שתזדקקו, וגם אם המנקה בחופשה או שאינו יכול להגיע מכל סיבה תקבלו עובד חליפי. כמו כן, תוכלו לבחור לקבל שירות פעם בשבוע, פעמיים או כל יום.

שירותים משלימים – חברות ניקיון מעניקות גם שירותים משלימים לצורך שמירה על אסתטיות המשרדים, כמו – שירותי פוליש ווקס מידי תקופה מסוימת, ניקיון יסודי של חדר המדרגות, שירותי ניקיון לאחר שיפוץ או מעבר משרד, שירות ניקוי חיצוני של החלונות על ידי עובדי סנפלינג המנקים את החלק החיצוני של החלונות של המשרד, שירות ניקוי מעליות, שירות ניקוי שטיחים מקיר לקיר ועוד מגוון רב של שירותי ניקיון משלימים על פי דרישה.

שירות לחברות ניהול נכסים – חברות ניקיון מעניקות שירותם גם לחברות ניהול נכסים המספקות שירות ניהול משרדים או דירות להשכרה בתל אביב, כך שניתן לקבל שירות ניקיון על מנת להכין את הדירה להשכרה, הרי ישנה חשיבות רבה להצגת נכס אסתטי עבור שוכרים רלוונטיים.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן