ניקיון הבית לאחר עבודות גבס

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

עבודות גבס לא בכדי הפכו לשם ודבר בתחום עיצוב הבית, אלה נראה כי אנשים רבים גילו את הפוטנציאל הרב הטמון בעבודות אלו בנוסף לכל היתרונות הרבים, כך שמעצבי פנים ואדריכלים רבים מציעים ללקוחותיהם בתהליך עיצוב הבית לשלב את חומר הגבס. אחד היתרונות הבולטים של עבודות גבס מעוצבות, הם העובדה שאין צורך לצאת מהבית, אלה העבודה נעשית יחסית מהר ואינה מלכלכת בצורה קיצונית את הבית, פרט למעט אבק שנשאר עקב חיתוך לוחות הגבס, כך שהניקיון לאחר עבודות גבס קל יחסית לבנייה מסורתית.

כיצד תוכלו לשמור על הבית שלא התלכלך בעת עבודות הגבס?

דבר ראשון, עליכם לקחת בחשבון את האבק שעלול להיווצר בעת ניסור לוחות הגבס, כך שטוב תעשו אם תכסו את הרהיטים הנמצאים בחלל בניילונים. את הרצפה אף היא תוכלו לכסות בניילונים או קרטונים על מנת שהיא לא תתלכלך מהצבע בגמר השיפוץ וכמובן את המטבח וכל חלל חשוף. בצורה זאת, תוכלו לחסוך עבודת ניקיון רבה בגמר השיפוץ. את הניילונים והקרטונים לכיסוי התכולה בבית, תוכלו לבקש מקבלן הגבס עוד בתחילת העובדה, לרוב קבלנים מחזיקים את ציוד זה, במידה ולא תוכלו לרכוש מחנויות “עשה זאת בעצמך”.

איך מתחילים בניקיון לאחר עבודות הגבס?

לאחר שסיימתם את עיצוב הבית על ידי עבודות גבס מרשימות, חשוב לתת לצבע ולשפכטל להתייבש כמה ימים ולאחר מכן להתחיל בניקיון. לאחר שאלה התייבשו, התחילו לפנות את הפסולת הגדולה מהחלל ולאחר מכן את הניילונים ובסיום לנקות אבק שהצטבר בכל חלל הבית. את הנישות שנבנו בגבס, גם אותם יש לנקות היטב שהרי הם מתמלאים אבק וחתיכות שנותרו מהחיתוך, אך מומלץ לוודא כי אלה התייבשו היטב ורק לאחר מכן לנקות אותם עם סמרטוט לח או בהתאם להנחיות קבלן הגבס שביצע את העבודה.

זכרו כי עבודות גבס הם אומנם יחסית לא מלכלכים הרבה את חלל הבית, אך לאחר שתראו את התוצאות המרשימות שנוצרו בחלל ביתכם ואת העיצובים המרשימים, הניקיון יהיה פרט שולי, אך תמיד תוכלו להזמין חברת ניקיון מומחית לצורך ניקוי הבית לאחר השיפוץ.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן